LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie bij Lidl ...

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Sterl
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:48

Garantie bij Lidl ...

Ongelezen bericht door Sterl »

Hoe haal je garantie op bij Lidl?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd". :roll:

Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Garantie bij Lidl ...

Ongelezen bericht door seconds-out »

Sterl schreef:Hoe haal je garantie op bij Lidl?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd". :roll:

Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?
De verkopende partij is aansprakelijk dus Lidl.
Klinkt simpel> terug naar de winkel.

Ook al zal Lidl vast gaan beweren dat dat niet hun manier is om garantieproblemen af te handelen.

Gesloten