Blijvende problemen met samsung I900 Omnia
Geplaatst: 11 mei 2010 22:22
Hallo!
Ik heb al bijna een jaar problemen met mijn Samsung Omnia White. Gekocht bij The Phone House
Ik heb mijn telefoon de afgelopen maanden reeds 3x ter reparatie aangeboden in de winkel. Er is sinds de laatste keer weinig verbeterd, hij blijft het gewoon heel slecht doen. Het t9-woordenboek werkt ontzettend slecht en blokkeert vaak. Dan zet hij 1 letter vast en maakt van de volgende letters wel een woord. Smsjes komen niet of zeer vertraagd binnen. Ik moet vaak de rechter knop onderaan meerdere keren indrukken voordat een gesprek wordt beeindigd. De touchknoppen reageren niet of erg vertraagd, bijvoorbeeld met ontgrendelen of opnemen. Dan is het gesprek al afgelopen voordat hij wél reageert. Het menu blokkert zo nu en dan. Soms weet je dat er iets binnenkomt, want dan gaat je telefoon branden, maar dan gebeurt er pas wat na een kwartier. Of de sms komt binnen en hij maakt geen geluid. Ook geeft hij bij herinneringen de laatste tijd niet altijd meer geluid.
Mijn parnter heeft de zwarte Omnia en heeft nergens problemen mee. Na een week gewisseld te hebben, zie je pas goed hoeveel verschil er zit in zijn toestel en de mijne. De witte Omnia reageert zoveel trager! En alleen de mijne heeft zoveel problemen.
Kortom, ik ben al lange tijd niet tevreden met mijn Samsung product. Ik heb inmiddels al 9 Samsung toestellen gehad, maar mijn volgende aankoop zal een ander merk zijn. Jammer, want ik was altijd zeer tevreden.
Ik ben van plan de telefoon deze week weer ter reparatie aan te bieden, maar ik heb er een hard hoofd in dat er een goede oplossing wordt gevonden. Ik heb elke keer mijn telefoon binnen een week teruggekregen en ik vroe me eigenlijk altijd af of er wel iets mee gebeurd was.. Maar dat konden ze in de winkel niet zeggen. Ja, de laatste keer: vervanging van een onderdeel. Maar er is weinig veranderd. Ik ben het meer dan zat en wil nu graag weten wat de procedure is wanneer ik de telefoon weer ter reparatie aanbiedt, want ik wil nu eindelijk een vervangend toestel.
Ik las op dit forum al over verschillende problemen tussen Vodafone en de Omnia, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die tegen deze problemen aan lopen. Ook hoor ik graag wat ik kan doen om een ander toestel te krijgen. Ik heb een klacht ingediend bij Samsung en bij The Phone House. Partij 1 reageert en zegt: Wij willen u adviseren dat u het toestel nogmaals terug stuurt met een begeleidend schrijven, waarin u aangeeft dat u graag een andere oplossing zou willen.
Het repair centre zal in overleg gaan met Samsung of het toestel nog te repareren is of dat er over wordt gegaan naar een alternatieve oplossing.
Zeer magere oplossing nadat het toestel al 3x aangeboden is ter reparatie! Partij 2 reageert maar niet.
Wat mij betreft moet het nu snel afgelopen zijn met alle problemen. Dus ik hoor graag jullie reactie. Samsung heeft bij mij inmiddels een vervelende bijsmaak.
Voor mij geen Samsung meer!
Ik heb al bijna een jaar problemen met mijn Samsung Omnia White. Gekocht bij The Phone House
Ik heb mijn telefoon de afgelopen maanden reeds 3x ter reparatie aangeboden in de winkel. Er is sinds de laatste keer weinig verbeterd, hij blijft het gewoon heel slecht doen. Het t9-woordenboek werkt ontzettend slecht en blokkeert vaak. Dan zet hij 1 letter vast en maakt van de volgende letters wel een woord. Smsjes komen niet of zeer vertraagd binnen. Ik moet vaak de rechter knop onderaan meerdere keren indrukken voordat een gesprek wordt beeindigd. De touchknoppen reageren niet of erg vertraagd, bijvoorbeeld met ontgrendelen of opnemen. Dan is het gesprek al afgelopen voordat hij wél reageert. Het menu blokkert zo nu en dan. Soms weet je dat er iets binnenkomt, want dan gaat je telefoon branden, maar dan gebeurt er pas wat na een kwartier. Of de sms komt binnen en hij maakt geen geluid. Ook geeft hij bij herinneringen de laatste tijd niet altijd meer geluid.
Mijn parnter heeft de zwarte Omnia en heeft nergens problemen mee. Na een week gewisseld te hebben, zie je pas goed hoeveel verschil er zit in zijn toestel en de mijne. De witte Omnia reageert zoveel trager! En alleen de mijne heeft zoveel problemen.
Kortom, ik ben al lange tijd niet tevreden met mijn Samsung product. Ik heb inmiddels al 9 Samsung toestellen gehad, maar mijn volgende aankoop zal een ander merk zijn. Jammer, want ik was altijd zeer tevreden.
Ik ben van plan de telefoon deze week weer ter reparatie aan te bieden, maar ik heb er een hard hoofd in dat er een goede oplossing wordt gevonden. Ik heb elke keer mijn telefoon binnen een week teruggekregen en ik vroe me eigenlijk altijd af of er wel iets mee gebeurd was.. Maar dat konden ze in de winkel niet zeggen. Ja, de laatste keer: vervanging van een onderdeel. Maar er is weinig veranderd. Ik ben het meer dan zat en wil nu graag weten wat de procedure is wanneer ik de telefoon weer ter reparatie aanbiedt, want ik wil nu eindelijk een vervangend toestel.
Ik las op dit forum al over verschillende problemen tussen Vodafone en de Omnia, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die tegen deze problemen aan lopen. Ook hoor ik graag wat ik kan doen om een ander toestel te krijgen. Ik heb een klacht ingediend bij Samsung en bij The Phone House. Partij 1 reageert en zegt: Wij willen u adviseren dat u het toestel nogmaals terug stuurt met een begeleidend schrijven, waarin u aangeeft dat u graag een andere oplossing zou willen.
Het repair centre zal in overleg gaan met Samsung of het toestel nog te repareren is of dat er over wordt gegaan naar een alternatieve oplossing.
Zeer magere oplossing nadat het toestel al 3x aangeboden is ter reparatie! Partij 2 reageert maar niet.
Wat mij betreft moet het nu snel afgelopen zijn met alle problemen. Dus ik hoor graag jullie reactie. Samsung heeft bij mij inmiddels een vervelende bijsmaak.
Voor mij geen Samsung meer!