ipod service
Geplaatst: 12 mei 2010 12:00
2 jaar terug heb ik een ipod voor mijn verjaardag gehad, een ipod classic 80 gb, na even ruim een jaar 2 weken na het stopzetten van de verzekering die ik erop had ging de audio ingang kapot. reparatie zou dik 100 euro gaan kosten en ik besloot een nieuwe ipod classic 120 gb te kopen. deze keer met apple care omdat dit wel onder de garantie zou hebben gevallen. aldus was ik 280 euro armer en nu is deze dus stuk, binnen een jaar met ook een audio ingang die kaduk is.
ik naar de icentre uitgeest gegaan en mijn probleem gemeld. de man die mij hielp pakte de ipod uit het doosje bekeek m en zij botweg dat omdat er enkele deukjes in zaten de gehele garantie en apple care te kwam vervallen. de manier waarop wij daat behandeld zijn vind ik ronduit schandalig.
vervolgens zijn wij naar icentre alkmaar gegaan met de hoop op een iets klantvriendelijkere behandeling.
deze man was inderdaat een begripvolle man die ook de ipod bekeek en besloot dat het gewoon onder de garantie viel en hij kosteloos zou woorden vervangen.
nou heb ik gisteren een email gehad dat de ipod niet zou woorden vervangen/gerepareerd.
ik had de keuze of ik hem terug wou laten sturen en de onderzoekskosten en verzendkosten voor rekening zou nemen, de ipod wou laten vernietigen tegen een bedrag wat ik niet zou uit me hoofd weet of dat ik een nieuwe ipod classic wou ontvangen tegen een bedrag wan ik dacht 270 euro.
kortom ik heb nu 2 ipods met hetzelfde probleem die allebij niet voor mij gerepareerd worden. en dat ik ondanks mijn aplle care kan barsten.
ik vind dit niet kunnen van een bedrijf als apple dat zo'n duur product zo snel kan stuk gaan en dat apple je maar laat barsten met je problemen.
ik naar de icentre uitgeest gegaan en mijn probleem gemeld. de man die mij hielp pakte de ipod uit het doosje bekeek m en zij botweg dat omdat er enkele deukjes in zaten de gehele garantie en apple care te kwam vervallen. de manier waarop wij daat behandeld zijn vind ik ronduit schandalig.
vervolgens zijn wij naar icentre alkmaar gegaan met de hoop op een iets klantvriendelijkere behandeling.
deze man was inderdaat een begripvolle man die ook de ipod bekeek en besloot dat het gewoon onder de garantie viel en hij kosteloos zou woorden vervangen.
nou heb ik gisteren een email gehad dat de ipod niet zou woorden vervangen/gerepareerd.
ik had de keuze of ik hem terug wou laten sturen en de onderzoekskosten en verzendkosten voor rekening zou nemen, de ipod wou laten vernietigen tegen een bedrag wat ik niet zou uit me hoofd weet of dat ik een nieuwe ipod classic wou ontvangen tegen een bedrag wan ik dacht 270 euro.
kortom ik heb nu 2 ipods met hetzelfde probleem die allebij niet voor mij gerepareerd worden. en dat ik ondanks mijn aplle care kan barsten.
ik vind dit niet kunnen van een bedrijf als apple dat zo'n duur product zo snel kan stuk gaan en dat apple je maar laat barsten met je problemen.