Simpel B.V. - Sluit niets bij ze af!!!
Geplaatst: 12 mei 2010 14:25
Sim-only! €2,50 voor 100 minuten. Een koopje! Het voorschot voor het contract is 24 maanden maal die 2,50. 75€ dus. Prima, als je dan goedkoop kunt bellen toch?
Alleen bij de eerste facturatie wordt het al leuk. Gaat je abonnement op de eerste dag van de maand in, dan krijg je gewoon 100 belminuten. Die van mij ging op 26 april in, dus kreeg ik voor april maar 12 minuten, terwijl heel april wordt berekend!!
Als dat alles was, vond ik het flauw maar zou ik niet zeuren voor die prijs...maar er is meer...
Dit sim-only abonnement berekent, naast de maandelijkse kosten van €2,50 nog eens 2,5 cent per minuut, mits die minuten binnen je bundel zijn. Je eerste 100 minuten kosten dus 2,50 zoals ze suggereren, maar €2,50 abonnement en €2,50 gesprekskosten: €5,00 dus! Helemaal niet zo goedkoop....
Vanaf het moment dat je boven je bundel komt, betaal je zelfs 25 cent per minuut extra.
De klantenservice is onbereikbaar. Niet zo gek als je leest dat ze maar 30 medewerkers hebben...
Aangezien ik gelijk over mijn bundel heen zat, ging ik mijn abonnement maar upgraden, want op deze manier werd het toch een duur grapje. Geen probleem, zo welwillend als ze zijn bij Simpel B.V. Iedere upgrade kost alleen wel €5,-
Een de factuur kun je makkelijk inzien, maar een specificatie ervan kost je wel....inderdaad: €2,50
Oh, en 0900 nummer die onder het lokale tarief vallen, worden niet binnen je bundel berekend, maar als nummer buiten je bundel: 25 cent per minuut dus.
En hun klantenservice? Nog altijd niet bereikbaar. Gelukkig kost hun klantenservice maar 10 cent per minuut. Oh nee!!!! en de 25 cent per minuut, omdat hij buiten je bundel valt.
35 cent per minuut voor een klantenservice.
Simpel is het zeker, maar minstens zo misleidend.
Wat een oplichters.
Tijd voor Radar om ze eens goed in het zonnetje te zetten in hun programma.
Alleen bij de eerste facturatie wordt het al leuk. Gaat je abonnement op de eerste dag van de maand in, dan krijg je gewoon 100 belminuten. Die van mij ging op 26 april in, dus kreeg ik voor april maar 12 minuten, terwijl heel april wordt berekend!!
Als dat alles was, vond ik het flauw maar zou ik niet zeuren voor die prijs...maar er is meer...
Dit sim-only abonnement berekent, naast de maandelijkse kosten van €2,50 nog eens 2,5 cent per minuut, mits die minuten binnen je bundel zijn. Je eerste 100 minuten kosten dus 2,50 zoals ze suggereren, maar €2,50 abonnement en €2,50 gesprekskosten: €5,00 dus! Helemaal niet zo goedkoop....
Vanaf het moment dat je boven je bundel komt, betaal je zelfs 25 cent per minuut extra.
De klantenservice is onbereikbaar. Niet zo gek als je leest dat ze maar 30 medewerkers hebben...
Aangezien ik gelijk over mijn bundel heen zat, ging ik mijn abonnement maar upgraden, want op deze manier werd het toch een duur grapje. Geen probleem, zo welwillend als ze zijn bij Simpel B.V. Iedere upgrade kost alleen wel €5,-
Een de factuur kun je makkelijk inzien, maar een specificatie ervan kost je wel....inderdaad: €2,50
Oh, en 0900 nummer die onder het lokale tarief vallen, worden niet binnen je bundel berekend, maar als nummer buiten je bundel: 25 cent per minuut dus.
En hun klantenservice? Nog altijd niet bereikbaar. Gelukkig kost hun klantenservice maar 10 cent per minuut. Oh nee!!!! en de 25 cent per minuut, omdat hij buiten je bundel valt.
35 cent per minuut voor een klantenservice.
Simpel is het zeker, maar minstens zo misleidend.
Wat een oplichters.
Tijd voor Radar om ze eens goed in het zonnetje te zetten in hun programma.