Pagina 1 van 1
Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 13 mei 2010 00:19
door Eisset
Ik heb ruim 2 maanden geleden een AH mobiel prepaid gekocht en heb gelijk het nummerbehoudformulier opgestuurd, maar niks teruggehoord. Toen ik na drie weken belde, zeiden ze dat ik gewoon nog langer moest wachten, ze konden me niet vertellen of ze het formulier ontvangen hadden of niet, ik ben toen niet echt goed geholpen vind ik, want er staat maximaal 10 werkdagen voor.
Het is onmogelijk dat ze dit formulier niet ontvangen hebben, want anders hadden ze geen adresgegevens gehad om mij een brief terug te sturen met het welkomstkado 5 euro beltegoed, dat ik 11 maart ontving!!!? Omdat bellen me al m'n beltegoed kost, ben ik gaan mailen, maar dat beviel nog veel minder. Ik heb op hun aanraden het formulier nogmaals opgestuurd en alles dubbelgecheckt zodat er geen fouten in stonden, toch heb ik NOG STEEDS NIKS GEHOORD! Dit duurt dus alweer drie weken, maar ik hoop dan wel dat de 1 maand vervaltijd van mijn beltegoed pas ingaat als ik eindelijk m'n nummerbehoud heb en dus mijn mobiel kan gebruiken!!!?
Hoe kan dit? Zelfs als er problemen zijn met de omzetting dan moeten ze me dat toch laten weten? Ik baal er enorm van dat ik m'n nieuwe mobiel nog altijd niet heb kunnen gebruiken (iedereen kent immers m'n oude nummer, niet dat nieuwe)!
Ik vind dit hele gedoe uiterst vervelend en ben zeer teleurgesteld in AH mobiel.
Ook vraag ik mij af waarom het klantenservicenummer zoveel moet kosten, terwijl het algemene AH klantenservicenr. gratis is? Ik vind dit onterecht en geldklopperij.
HELP AUB WAT KAN IK HIERAAN DOEN?
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 13 mei 2010 02:22
door Tassadar
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 13 mei 2010 02:58
door kaarsje69
Soms wil je oude provider het nummer niet porteren, noem het maar klantenbinding.
Bij mij lag tele2 4 maanden dwars, maar uiteindelijk gaven ze mijn nummer vrij. Dus misschien een idee om even een mail naar je oude provider te sturen en anders toch je nieuwe nummer doorgeven?
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 13 mei 2010 11:40
door Eisset
Thanks, deze tips ga ik zeker proberen, keep you posted...
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 03 jun 2010 11:17
door Eisset
We zijn intussen 3 maanden verder en het is een hilarische soap geworden, ware het niet zo triest en frustrerend... Het ligt niet aan m'n oude provider, maar aan AH mobiel met z'n incapabele klantenservice.
Ik heb niet genoeg ruimte om alles op te schrijven, dus laat ik melden dat ik een brief heb moeten schrijven naar de geschillencommissie telecommunicatie.
Nadat ik het formulier voor de 3e keer had opgestuurd kreeg ik een brief van Telfort, wat heeft telfort hiermee te maken want mijn AH mobiel gaat via kpn, en m'n oude provider was ook via kpn!???
In de brief staat dat per 08-09-2010 mijn nummer omgezet wordt!!!
09 zou 06 (juni) moeten zijn, en ik wil niet bij Telfort, gezien de vele klachten die ik daarover heb gelezen bij Radar.
Ik wacht dus nog steeds af en sta machteloos.
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 05 jun 2010 18:35
door masterproof
Momenteel heb ik ook hele slechte ervaringen met AH mobiel.Het overzetten van bestaande nummer duurde ook erg lang.Heeft een maand geduurd, i.p.v. 10 werkdagen.Ingevulde formulieren kunnen ze ook niet lezen, veel fouten in adressering.Registratie voor het bonus tegoed ging ook al mis. Is geactiveerd, maar dan krijg je vervolgens weer een brief met activeringscode voor gratis 5 euro beltegeoed die dus niet werkt !Enkele dagen erna plotseling melding van sim ongeregristeerd in display telefoon. Kon niet bellen en meer gebeld worden.Klantenservice zegt, dit probleem gaat lang duren.Reden de melding gaat naar India waar de provider zit die dit regelen. Broodje aap verhaal?? Vanaf 20 mei tot 3 juni geen bereik !Gebeld op 1 juni, 34 minuten in de wacht gezet, vanuit andere lijn ook gebeld, na langdradig keuzemenu van 2 minuten wel persoonlijk contact met klantenservice.Sinds 3 juni weer bereik, maar kan 1244 niet bellen om op te waarderen. Vandaag 5 juni weer gebeld,uiterlijk woensdag 9 juni kan ik pas opwaarderen met 1244.Heb het er nu echt helemaal mee gehad , inmiddels onnodig veel onkosten gemaakt met de klantenservice. Stap dus nu noodgedwongen maar weer over naar mijn vorige aanbieder Tele 2 , hier circa 4 jaar totaal geen problemen mee gehad. Goedkoop is dus duurkoop bij AH mobiel.
Het wordt hoog tijd dat AH mobiel in de uitzending van Radar nader aan de tand wordt gevoeld !
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 05 jun 2010 19:05
door Yme
Eisset schreef:Nadat ik het formulier voor de 3e keer had opgestuurd kreeg ik een brief van Telfort, wat heeft telfort hiermee te maken want mijn AH mobiel gaat via kpn, en m'n oude provider was ook via kpn!???
AH Mobiel is klant van Telfort. Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk.
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 05 jun 2010 23:38
door Eisset
Het wordt hoog tijd dat AH mobiel in de uitzending van Radar nader aan de tand wordt gevoeld !
Ben ik het helemaal mee eens! AH heeft een naam hoog te houden en ik heb mede om mijn ervaringen met AH supermarkten gedacht dat ik met AH mobiel wel goed zou zitten...hoe dom van mij!
Wat vervelend dat je zulke nare ervaringen ermee hebt, ik vrees voor wat mij nog te wachten staat. Het hele pakket van telefoon plus simkaart kostte nog geen 25 euro, waar doe ik het nog voor denk ik wel...
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 05 jun 2010 23:40
door Eisset
AH Mobiel is klant van Telfort. Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk.
Goed dat ik het weet! Dat vertellen ze je nergens.
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 07 jun 2010 19:35
door irmgardad
ik heb ook 2 blikken gekocht voor de kinderen met beltegoed
zou 15 euro beltegoed krijgen maar heb maar 5 euro gehad per sim kaart
ik heb ook een nummerbehoud aangevraagd maar hoor niks als ik bel weten ze niks en als ik mail hebben ze niks ontvangen en zeggen ze doe maar aangetekend opsturen
koop je beltegoed voor je voordeel moet je er van alles voor doen om aan je beltegoed te kommen
bonus tegoed ook niet gehad wel een brief met een code geactiveerd maar niks ontvangen
rader doe hier iets aan dit is diefstal van een kinderportemonnee
groetjes een moeder van kinderen die niet kunnen bellen
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 10 jun 2010 16:23
door Eisset
Het is inmiddels 10 juni en ik heb nog steeds geen nummerbehoud. Nog niks gehoord ook. Ik vind dit zo onrechtvaardig, ze hebben alle macht in handen en ik ben er totaal afhankelijk van. Ik las het smsje terug dat ik 8 maart aan mijn vrienden/familie stuurde:"ik heb een nieuwe mobiel, binnen paar dagen weer via dit nummer bereikbaar!" Ha ha, als ik toen had geweten...!
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 17 jun 2010 23:10
door Eisset
Update van de ontwikkelingen: in de email van AH mobiel op 12 juni komt eindelijk het verlossende doch gevreesde antwoord (hadden ze dat niet 3 maanden eerder kunnen zeggen!): "Uw oude provider heeft aangegeven dat uw nummer per 08-09-2010 overgezet kan worden.
Dit kan komen door contractuele verplichtingen. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw oude provider en navragen per welke datum uw nummer overgezet kan worden."
Kan ik daar weer achteraan gaan, weer duur bellen etc. Er komt geen eind aan. Ik heb die telefoon al tig jaar, prepaid nogmaals voor de duidelijkheid, dus hoe kunnen ze het maken dat nummer niet eerder vrij te geven?
Ook kreeg ik eindelijk post van de geschillencommissie: een heel pakket formulieren om (nogmaals) in te vullen en het verzoek het klachtengeld van 50 euro (!!!) over te maken alvorens ze de klacht in behandeling kunnen nemen.
Ik heb hier maar hartelijk om gelachen, in wat voor wereld leven we, ik kan dus duidelijk nergens terecht.
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 22 jul 2010 23:09
door Eisset
Eind goed al goed. Ik was zeer verbaasd, maar vorige week had ik opeens m'n nummerbehoud JOEPIE! Eerder dan 9 sept. dus. Hoe dat kan maakt me niet uit, het is eindelijk in orde, na ruim 4 maanden en veel tijd en moeite. Maar lezers van dit onderwerp ik hoop dat dit verhaal geholpen heeft als waarschuwing en wijze les...
Re: Nummerbehoud klacht AH mobiel
Geplaatst: 20 dec 2011 13:04
door annekefolkerts
Hallo,
Op 24 oktober een samsung GT-S3350 gekocht van AH mobiel, direct thuis het formulier voor nummer behoud ingevuld en samen met het extra beltegoed formulier in
een envelop opgestuurd. Na 14 dagen kreeg ik mijn extra beltegoed binnen maar van nummer behoud niks gehoord, ze hadden niks ontvangen en nu ( 20 december) na verschijdene nieuwe aanvragen en telefoontjes naar AH mobiel en de gewone AH klanten service kreeg ik te horen dat mijn aanvraag was geanuleerd!
Ik heb dat zeker niet gedaan, wie wel? Nu zou ik binnen 5 werkdagen mijn nummer op de nieuwe telefoon krijgen! Ik ben benieuwd, maar ik ben de hele affaire meer als zat!