Garantie Fujitsu (Siemens) Amilo Desktop Pi 3630
Geplaatst: 13 mei 2010 17:52
In februari 2009 een Fujitsu/Siemens desktop aangeschaft en sindsdien alleen maar ellende gehad!
Problemen; oa niet goed werkende brander , niet (goed) werken van software en het moeilijk opstarten van windows 7.
Doordat ik van de helpdesk geen steun onderving heb ik uiteindelijk een computerman ingehuurd a € 35,00 per uur. Totaal heb ik inmiddels meer dan 10 uur hulp moeten inroepen dus heeft mij dat inmiddels meer dan €350,00 gekost TERWIJL IK GARANTIE HEB TOT 14-02-2011!
Onlangs weer een keer de helpdesk gebeld over het laatst opgetreden probleem: windows 7 start moeilijk of niet op; volgens de HD is dat dus waarschijnlijk een software probleem en de garantie is alleen voor de hardware. Als ik mijn pc zou opsturen en het zou de software zijn dan zou mij dat meer dan €250 kosten. En dat terwijl ik nog garantie heb.....
Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen??
Problemen; oa niet goed werkende brander , niet (goed) werken van software en het moeilijk opstarten van windows 7.
Doordat ik van de helpdesk geen steun onderving heb ik uiteindelijk een computerman ingehuurd a € 35,00 per uur. Totaal heb ik inmiddels meer dan 10 uur hulp moeten inroepen dus heeft mij dat inmiddels meer dan €350,00 gekost TERWIJL IK GARANTIE HEB TOT 14-02-2011!
Onlangs weer een keer de helpdesk gebeld over het laatst opgetreden probleem: windows 7 start moeilijk of niet op; volgens de HD is dat dus waarschijnlijk een software probleem en de garantie is alleen voor de hardware. Als ik mijn pc zou opsturen en het zou de software zijn dan zou mij dat meer dan €250 kosten. En dat terwijl ik nog garantie heb.....
Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen??