KPN verandert stiekum voorwaarden Prepaid
Geplaatst: 13 mei 2010 23:02
Al jaren is het zo geweest dat je beltegoed bij KPN een half jaar geldig blijft. Elke keer als je belt of gebeld wordt dan is het tegoed vanaf dat moment weer een half jaar zeker gesteld.
Nu krijg ik opeens te horen dat mijn beltegoed bevroren is en ik moet gaan opwaarderen om het tegoed en nummer te behouden.
Het verhaal is dat ik 6 maanden niet gebeld heb. Dat klopt, maar ik ben wel diverse malen gebeld. Zelfs een week geleden nog.
KPN heeft dus ineens bepaald dat gebeld worden niet meer telt voor de geldigheid van je tegoed.
Op zich heeft KPN het recht om de voorwaarden te wijzigen maar dan moeten ze de gebruikers wel op de hoogte stellen.
Dat hebben ze niet gedaan. Ik krijg wel steeds SMS verkeer over aanbiedingen maar een bericht over wijzigen van de voorwaarden heb ik nooit gezien.
Ook nooit post ontvangen terwijl KPN mijn adresgegevens gewoon heeft. Deze moet je invullen om het volledige tegoed te krijgen bij aanschaf van een prepaid pakket.
KPN is nu echt ver onder het peil van UPC gezakt. Als UPC iets wijzigt, krijg ik keurig bericht dat ik kan opzeggen als ik het er niet mee eens ben.
Ik snap dat KPN aan het verliezen is in de markt door verouderde techniek, je wordt niet voor niets doodgegooid met reclame van KPN om te redden wat er te redden valt, maar wees dan netjes naar bestaande klanten.
Nogmaals: het gaat mij niet om het feit dat men de voorwaarden verandert, desnoods bel ik even naar mijn eigen antwoordapparaat, maar dat de informatie niet gedeeld wordt met de klant.
Nu krijg ik opeens te horen dat mijn beltegoed bevroren is en ik moet gaan opwaarderen om het tegoed en nummer te behouden.
Het verhaal is dat ik 6 maanden niet gebeld heb. Dat klopt, maar ik ben wel diverse malen gebeld. Zelfs een week geleden nog.
KPN heeft dus ineens bepaald dat gebeld worden niet meer telt voor de geldigheid van je tegoed.
Op zich heeft KPN het recht om de voorwaarden te wijzigen maar dan moeten ze de gebruikers wel op de hoogte stellen.
Dat hebben ze niet gedaan. Ik krijg wel steeds SMS verkeer over aanbiedingen maar een bericht over wijzigen van de voorwaarden heb ik nooit gezien.
Ook nooit post ontvangen terwijl KPN mijn adresgegevens gewoon heeft. Deze moet je invullen om het volledige tegoed te krijgen bij aanschaf van een prepaid pakket.
KPN is nu echt ver onder het peil van UPC gezakt. Als UPC iets wijzigt, krijg ik keurig bericht dat ik kan opzeggen als ik het er niet mee eens ben.
Ik snap dat KPN aan het verliezen is in de markt door verouderde techniek, je wordt niet voor niets doodgegooid met reclame van KPN om te redden wat er te redden valt, maar wees dan netjes naar bestaande klanten.
Nogmaals: het gaat mij niet om het feit dat men de voorwaarden verandert, desnoods bel ik even naar mijn eigen antwoordapparaat, maar dat de informatie niet gedeeld wordt met de klant.