Pagina 1 van 2

Ziggo internet en spam

Geplaatst: 14 mei 2010 13:44
door KolsteP
Hallo,

Recentelijke een erg fijne ervaring met Ziggo meegemaakt betreffende de internet verbinding.
Vanwege een defecte PC een oudere nog aanwezige PC tijdelijk als hoofd PC terug gezet op het internet die natuurlijk alle updates ging ophalen etc.
Terwijl deze PC daar mee bezig was, lag internet er ineens uit.
Nog verwoede pogingen ondernomen om het modem te ressetten etc etc.
Na een aantalk reset pogingen had ik het idee dat de telefoon verb. er ook uitlag dus bel ik (mobiel) naar ziggo, zegt het erg leuke heerschap ff tussen neus en lippen door dat het klopt dat ik geen internet meer heb die hadden ze stop gezet !!!! DUS IK KWAAD DIT ZONDER MEDEDELING??? Jawel zegt de droppert we hebben een BRIEF gestuurd!!! Geweldige klantenbinding. DIt allemaal vanwege het feit dat ik spam zou versturen vanuit mijn ipadres ??? DUs dat was de oude PC aan het updaten. Alleen moets ik nu maar ff op een ander adres verder updaten (en dus daar spam versturen??) en na updates konden ze me weer aansluiten wel weer ff bellen!!!! Dus zeg ik tegen de droppert sluit me maar weer aan dan zal ik er voor zorgen dat de PC opgeschoond is voordat deze weer op het net komt (anders een week zowiezo afgesloten). Dus zo gezegd zo gedaan PC opgeschoond ethernet kabel erin en GEEN internet natuurlijk de dropl.l had me nog niet aangesloten.... maar weer gebeld en uiteindelijk ja hoor het werkte weer. Nu is het vervelende dat ik op mijn adres geen digitenne kan krijgen etc etc dus dat stomme ziggo heeft hier een monopolie positie gvd!!!!!
DUS MENSEN DIE FIJNE RECLAME VAN ZIGGO MET GRATIS SPAM FILTER SLAAT HELEMAAL NERGENS OP MOCHT JE ONBEDOELD EN ONWETEND SPAM VERSTUREN DAN LIG JE ER BIJ ZIGGO UIT ZONDER BEKENDMAKING (o nee je krijgt een briefje 2 dagen later dat je er uit ligt waar je allang achter was)

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 14 mei 2010 14:15
door dhc
"droppert, dropl*l en gvd" zijn geen termen die je hier dient te gebruiken!
Zegt iets over jezelf......

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 14 mei 2010 14:20
door Henk020
Hoe eerder ze je afsluiten hoe eerder je stopt met (onbewust) spam versturen. En persoonlijk heb ik liever dat jij dan even zonder internet zit dan dat mijn mailbox weer overloopt met de spam berichten.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 14 mei 2010 15:39
door Ulbe
Als ik jou was zou ik in die computers van je eens even flink puin ruimen!, :?

Als die dingen 24 uur per dag online staan, moet je zorgen dat de boel schoon is en blijft, en wanneer de virusscanner en andere schanners is nergens te vinden zijn kun je vragen om deze problemen, ik heb vaak genoeg aan die barrels gewerkt die stijf stonden van deze ellende!, :?

Als Ziggo meent dat je ( bewust of onbewust ) spam verstuurd, kunnen ze je per direct afsluiten,

Zorg er mede daarvoor dat je je veiligheid in je computers in orde hebt, Firewall, Spyware- en Virusscanner horen dus actueel en ingeschakeld te zijn,

Het kan je een hoop ellende schelen, het internet is al een puinbak als het op spyware en virussen aankomt, doe er dus bewust of onbewust niet aan mee,

Kleine moeite, groot plezier,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 14 mei 2010 16:42
door tennis
Wie zegt, dat je klant bij Ziggo moet zijn!
Neem en andere provider, koop een schotel, dan ben je niet meer afhankelijk.
Trouwens, als je zo tegen de klantenservice gesproken hebt, zoals je schrijft, had ik jou ook niet aangesloten.
Ik denk niet, dat dit klantvriendelijk was, wat je hebt gedaan!

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 14 mei 2010 22:52
door bavarian
Ziggo is gewoon de beste provider en als je een probleem hebt en je blijft beleefd tegen ze dan word je probleem in no time opgelost in 8 van de 10 gevallen.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 14 mei 2010 22:59
door jor
bavarian schreef:als je een probleem hebt en je blijft beleefd tegen ze dan word je probleem in no time opgelost in 8 van de 10 gevallen.
Ik denk dat je daar een goed punt heb, als ik hier soms lees op welke manier "klanten" menen hun gelijk te moeten halen rijzen je de haren ten berge. Men denk dit soort zaken met een grote mond op te kunnen lossen maar werken zich door dit gedrag steeds verder in de nesten.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 15 mei 2010 22:40
door Dekseldopje
Ben ik het mee eens, ik zou 'm ook niet zo geholpen hebben. ik werk als supervisor op een helpdesk bij 1 van de grootste ICT bedrijven en wat mijn agents daar af en toe te horen krijgen, hoe grof ze zijn als ze te horen krijgen dat een engineer niet even hup van zwitserland naar Uk kan vliegen om hun laptop te fixen want....ze moeten net dat ene belangrijke mailtje versturen....

Het is idd dat zo dat mensen met een grote mond denken dat ze de halve wereld hebben, en in het geval van computers, steevast zeggen "want ik weet waar ik het over heb" Terwijl ze juist op die manier een averechts resultaat krijgen.

Ook weten veel consumenten ook niet dat een servicedesk/helpdesk bepaalde prototcollen volgt, en deze soms zo streng zijn dat als een agent maar iets niet opvolgt hij zomaar ontslagen kan worden. Dus soms moet ie weleens mensen niet tevreden stellen en procedures volgen, anders krijgt hij weer op z'n falie.

Anyway, ik hoop dat Ziggo je langer van internetverbinding onthoudt, minder last van spamverkeer hehehe

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 09:55
door Dekseldopje
Nou dat is niet echt waar hoor, wij nemen een test af waarbij ze vragen moeten beantwoord in zake hardware, software, internet, netwerk, servers. Voldoe je niet aan een bepaald niveau dan nemen wij je niet aan. Dus gedegen opleiding is echt wel vereist! Wij bieden support aan Unilever, IBM, Microsoft onder andere, en die zitten niet te wachten op hobbyisten, met alle respect uiteraard. Deze klanten sluiten contracten die heel veel geld opleveren voor ons, maar zij verwachten wel hoge support van ons. Daarom moeten wij aan hun eisen voldoen, en dat is dus volgens het boekje.

En trouwens, waar baseer je het op dat mijn mensen geen opleiding hebben?

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 11:57
door tennis
tennis schreef:
Dekseldopje schreef:Ben ik het mee eens, ik zou 'm ook niet zo geholpen hebben. ik werk als supervisor op een helpdesk bij 1 van de grootste ICT bedrijven en wat mijn agents daar af en toe te horen krijgen, hoe grof ze zijn als ze te horen krijgen dat een engineer niet even hup van zwitserland naar Uk kan vliegen om hun laptop te fixen want....ze moeten net dat ene belangrijke mailtje versturen....

Het is idd dat zo dat mensen met een grote mond denken dat ze de halve wereld hebben, en in het geval van computers, steevast zeggen "want ik weet waar ik het over heb" Terwijl ze juist op die manier een averechts resultaat krijgen.

Ook weten veel consumenten ook niet dat een servicedesk/helpdesk bepaalde prototcollen volgt, en deze soms zo streng zijn dat als een agent maar iets niet opvolgt hij zomaar ontslagen kan worden. Dus soms moet ie weleens mensen niet tevreden stellen en procedures volgen, anders krijgt hij weer op z'n falie.

Anyway, ik hoop dat Ziggo je langer van internetverbinding onthoudt, minder last van spamverkeer hehehe

Wat dit betreft ben ik het mee eens:

Anyway, ik hoop dat Ziggo je langer van internetverbinding onthoudt, minder last van spamverkeer hehehe

Maar wat het betreft "jou agents" , denk ik toch, dat het gros alleen volgens het boekje kan werken, want opleiding is = zero

Dit bericht is vervalst en niet van mij geschreven.
Hier zijn regels verwijderd en van andere berichten ingevoegd.
Best moderator, dit gaat te ver.
@dekseldopje

Ik kan jou geen antwoord op jou vraag geven, want dit zijn geen worden van mij.


regels:
•Het gebruik van andermans identiteit is niet toegestaan.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 12:08
door jor
tennis schreef:
Dit bericht is vervalst en niet van mij geschreven.
Hier zijn regels verwijderd en van andere berichten ingevoegd.
Best moderator, dit gaat te ver.

@dekseldopje

Ik kan jou geen antwoord op jou vraag geven, want dit zijn geen worden van mij.


regels:
•Het gebruik van andermans identiteit is niet toegestaan.
Als je dat niet zelf hebt getypt zou ik inderdaad zeker de Moderator inlichten.Ik zie dat het bericht al via het uitroepteken is gemeld.Wat ik in dit geval echter ook zou doen is het bewuste bericht kopiëren en in een email naar [email protected] sturen en daarbij uitleggen dat deze woorden/reactie niet van jou afkomstig zijn.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 14:42
door tennis
Beste Jor,
Denk je nu echt, ik ben van gisteren.
Ik loop ook al een paar jaren mee in deze maatschappij.
Dit bericht kan geen forumlid veranderen, dit moet de mod of zoals ik nu langzaam vermoed, de MOL gemaakt hebben.
Dat er hier gemanipuleerd werd is duidelijk, maar dit is valsheid in geschrifte!
Ik heb er al eens aan mailtje aan jou opgegeven email adres gestuurd, maar naar zeker 2 maanden tot heden niets vernomen.
Dus sorry, bespaar mij dit!

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 16:12
door jor
tennis schreef: Dit bericht kan geen forumlid veranderen, dit moet de mod of zoals ik nu langzaam vermoed, de MOL gemaakt hebben.
Dat er hier gemanipuleerd werd is duidelijk, maar dit is valsheid in geschrifte!
Dan doe ik het gewoon zelf. Jij beschuldigt TrosRadar (of een Moderator/Beheerder) ervan de boel te manipuleren of dat er een mol op dit forum aanwezig zou zijn. Nu zijn er 2 mogelijkheden, de eerste is dat je gelijk hebt en dan moet het echt uitgezocht worden en de tweede is dat je paranoïde gedachtes hebt over deze zaken.Ik stuur deze discussie ( inclusief mijn reacties ) naar TrosRadar om het verder uit te laten zoeken.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 16:19
door tennis
@Jor
De tekst is veranderd en niet de quote.
Als je goed leest, dan zie je, dat deze worden in een andere topic zijn gebruikt.
Dan verklaar mij eens, hoe een forumlid een tekst kan manipuleren?
Je hebt betere connecties, dan zie ik het heel graag tegemoet, wat de Tros ervan vind!
Bedankt

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 19:59
door tennis
@Jor

citaat:

Dan doe ik het gewoon zelf. Jij beschuldigt TrosRadar (of een Moderator/Beheerder) ervan de boel te manipuleren of dat er een mol op dit forum aanwezig zou zijn!

Ja, dat doe ik!


Goed gedaan, meteen verwijdert, dat er niemand meer anders het kan zien.
Wie is er nu paranoïde?
Trouwens heb je mijn vraag nog niet beantwoord:
Hoe een forum lid een tekst kan veranderen?.
Mijn gedachten met de Mol zijn helemaal niet zo afweging!
Ik heb dit bericht gemeld, maar ook deze keer geen antwoord van de mod gekregen, dat zegt alles!

En nu nog wachten, wat de Tros heeft te zeggen!
Je hebt het toch niet vergeten te melden, of wel?

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 20:14
door jor
tennis schreef:
Goed gedaan, meteen verwijdert, dat er niemand meer anders het kan zien.
Trouwens heb je mijn vraag nog niet beantwoord:
Hoe een forum lid een tekst kan veranderen?.
En nu nog wachten, wat de Tros heeft te zeggen!
Je hebt het toch niet vergeten te melden, of wel?
1- Ik heb helemaal niets verwijderd en het stukje waarin ik schreef dat ik het dan ging melden staat nog steeds op het forum voor iedereen zichtbaar.
2- Er is geen enkel forumlid die ook maar iets aan de tekst van een ander kan veranderen, dit is voorbehouden aan de Moderator.
3-Ik heet toch geen tennis, als TrosRadar mij een reactie geeft op mijn mail zal ik dat zeker op het forum melden.
Hier laat ik het bij voor het weer teveel offtopic gaat.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 17 mei 2010 20:23
door tennis
@jor

Het vervalste bericht is verwijderd, je moet goed lezen.
Als geen forumlid berichten kan veranderen, dan was het toch de moderator!
Waarom val je mij dan aan, als ik dit beweer.
Wie heeft het dan anders gedaan.
Natuurlijk heet je niet tennis, maar.... laat maar zitten!

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 18 mei 2010 01:04
door Piet Za
hahahahahaha jullie krijgen de Gouden Harp Prijs.

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 18 mei 2010 09:11
door tennis
Piet Za schreef:hahahahahaha jullie krijgen de Gouden Harp Prijs.
Geweldig, de halve nacht gewerkt en dan afscheid genomen!
Wij zien ons in jou nieuwe leven terug!

Re: Ziggo internet en spam

Geplaatst: 22 mei 2010 13:38
door Leutje
Ulbe schreef:Als ik jou was zou ik in die computers van je eens even flink puin ruimen!, :?

Als die dingen 24 uur per dag online staan, moet je zorgen dat de boel schoon is en blijft, en wanneer de virusscanner en andere schanners is nergens te vinden zijn kun je vragen om deze problemen, ik heb vaak genoeg aan die barrels gewerkt die stijf stonden van deze ellende!, :?

Als Ziggo meent dat je ( bewust of onbewust ) spam verstuurd, kunnen ze je per direct afsluiten,

Zorg er mede daarvoor dat je je veiligheid in je computers in orde hebt, Firewall, Spyware- en Virusscanner horen dus actueel en ingeschakeld te zijn,

Het kan je een hoop ellende schelen, het internet is al een puinbak als het op spyware en virussen aankomt, doe er dus bewust of onbewust niet aan mee,

Kleine moeite, groot plezier,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik heb zelf ook dit soort problemen gehad, en ook een brief van Ziggo gekregen dat ik afgesloten kon worden.
Maar dit komt denk ik omdat ik meermaals Ziggo gebeld heb over de virussen.
Ik ben nooit door Ziggo afgesloten geworden, en heb mijn computer hier (http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 206&t=1614) laten controleren en er kwam een hoop ellende voor de dag.
Tot op heden daags geen last meer van virussen en meldingen gehad. :D