LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Misschien een idee om een en ander op papier te zetten richting CZ, met kopieen van de facturen. Denk dat dit effectiever is dan hier te posten, hier posten levert zeker geen betaling op van CZ.
Nog een tip, hier mensen vragen wat een goede verzekeraar is, is appels met peren vergelijken. Die vergelijking zul je zelf moeten doen. Niemand weet wat jij in je pakket wilt hebben.
Nog een tip, hier mensen vragen wat een goede verzekeraar is, is appels met peren vergelijken. Die vergelijking zul je zelf moeten doen. Niemand weet wat jij in je pakket wilt hebben.
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Ik ga en kan niet beoordelen of CZ wel of niet doet wat hij moet. Ik ken de regelingen niet, echter wat ik wel weet is dat alle verzekeraars een onafhankelijke klachtencommissie hebben waar je naar toe kan. Misschien is dat een idee.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 25 mar 2009 14:22
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Beste Donna,
Als klachtencoördinator van CZ volg ik uitingen (klachten) over CZ op de verschillende fora en sites op het internet. Met betrekking tot jouw klacht lees ik dat je al bezwaar hebt gemaakt bij CZ. Ik vertrouw erop dat jouw klacht goed wordt opgelost door CZ. Mocht dat naar jouw mening toch niet zo zijn, wil ik je vriendelijk vragen contact op te nemen met ons via telefoonnummer 013- 5938090.
Met vriendelijke groet,
Klachtencoördinator CZ
Als klachtencoördinator van CZ volg ik uitingen (klachten) over CZ op de verschillende fora en sites op het internet. Met betrekking tot jouw klacht lees ik dat je al bezwaar hebt gemaakt bij CZ. Ik vertrouw erop dat jouw klacht goed wordt opgelost door CZ. Mocht dat naar jouw mening toch niet zo zijn, wil ik je vriendelijk vragen contact op te nemen met ons via telefoonnummer 013- 5938090.
Met vriendelijke groet,
Klachtencoördinator CZ
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
CZ is nogal een corrupt zooitje, maar wel slinks genoeg om geld los te peuteren, zelfs voor de rechter. Betaald vergoedingen niet, claimt onterecht nog premiebetalingen te kunnen vorderen terwijl ik zelfs met betaalbewijzen over de brug ben gekomen, schoffeerd je als je belt dat de administratie blijkbaar niet helemaal klopt en als je dan voorstelt om het uit te zoeken word gewoon de verbinding verbroken. Buiten dat ze niet reageren op emails zijn ze ook nog eens brutaal genoeg te zeggen dat je op hun brieven niet reageerd, terwijl je op (aangetekende) brieven, emails en terugbel verzoeken geen reactie ontvangt.
Klachten coordinator? Right.. Damage control, en meer is het niet. Ik had mijn zaak in 2008 hier ook op moeten zetten, dan had CZ nooit onterecht geld ontvangen.. CZ? Nooit meer.
Klachten coordinator? Right.. Damage control, en meer is het niet. Ik had mijn zaak in 2008 hier ook op moeten zetten, dan had CZ nooit onterecht geld ontvangen.. CZ? Nooit meer.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
ja sorry ik ben toch een vreselijke kostenpost voor het cz,soms denk ik wel eens oh god moet ik weer declareren,maar ja heb ook niet om die lijf en gebit gevraagd ,hiervoor had ik oz,samen gegaan maar nooit maar dan ook nooit een probleem....mailtjes als ik een vraag heb krijg ik 3 a 4 dg later beantwoord,ja sorry?net als van thijn..ja sorry hoor
misschien ff goed bellen...en het ze goed en duidelijk uitleggen...soms heb je wel eens mensen er tussen zitten die het niet snappen....ligt ook aan welk kantoor je misschien onder valt??
ik bel altijd breda...
succes
misschien ff goed bellen...en het ze goed en duidelijk uitleggen...soms heb je wel eens mensen er tussen zitten die het niet snappen....ligt ook aan welk kantoor je misschien onder valt??
ik bel altijd breda...
succes
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
@ Athoz
dit stukje uit jou teks :claimt onterecht nog premiebetalingen te kunnen vorderen terwijl ik zelfs met betaalbewijzen over de brug ben gekomen, schoffeerd je als je belt dat de administratie blijkbaar niet helemaal klopt en als je dan voorstelt om het uit te zoeken word gewoon de verbinding verbroken.
komt mij zo bekend voor bij mij blijven ze ook maar zeggen dat ik niet betaal terwijl ik bewijzen heb en telkens weer sturen ze je door naar het incasso bureau ik vraag nu al meer al een jaar om een overzicht wat er volgens hun openstaat en wat ik betaald heb maar krijg niks hoe maken ze zich verdacht
en als je belt hangen ze op of zeggen dat ze terugbellen en ook dat doen ze niet.
en bel je dan zelf terug dan kunnen ze niet zien in hun computer dat je eerder heb gebeld
dit stukje uit jou teks :claimt onterecht nog premiebetalingen te kunnen vorderen terwijl ik zelfs met betaalbewijzen over de brug ben gekomen, schoffeerd je als je belt dat de administratie blijkbaar niet helemaal klopt en als je dan voorstelt om het uit te zoeken word gewoon de verbinding verbroken.
komt mij zo bekend voor bij mij blijven ze ook maar zeggen dat ik niet betaal terwijl ik bewijzen heb en telkens weer sturen ze je door naar het incasso bureau ik vraag nu al meer al een jaar om een overzicht wat er volgens hun openstaat en wat ik betaald heb maar krijg niks hoe maken ze zich verdacht
en als je belt hangen ze op of zeggen dat ze terugbellen en ook dat doen ze niet.
en bel je dan zelf terug dan kunnen ze niet zien in hun computer dat je eerder heb gebeld
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Hoi Donna,
Ben toch even benieuwd of CZ je klacht naar tevredenheid heeft opgelost. Kan me van jou kant goed voorstellen dat het erg lang duurt voordat een declaratie wordt uitgekeerd. We betalen immers genoeg premie elke maand. Van de andere kant kijk ik er niet raar van op.......voorwaardenboekje leest niet iedereen, terwijl dit wel belangrijk is
Groetjes en hoop dat je met de juiste rekening alsnog je geld hebt gekregen.
Ben toch even benieuwd of CZ je klacht naar tevredenheid heeft opgelost. Kan me van jou kant goed voorstellen dat het erg lang duurt voordat een declaratie wordt uitgekeerd. We betalen immers genoeg premie elke maand. Van de andere kant kijk ik er niet raar van op.......voorwaardenboekje leest niet iedereen, terwijl dit wel belangrijk is
Groetjes en hoop dat je met de juiste rekening alsnog je geld hebt gekregen.
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Hai,
het lijkt me eigenlijk wel logisch dat CZ niet betaald. Als je een rekening zonder datum declareert dan kunnen zij niet verzinnen wanneer de levering heeft plaatsgevonden.
Een declaratie dient aan bepaalde voorwaarden te voldoen (zoals het hebben van een datum)
Ik weet niet of uw klacht gaat helpen, u hebt immers zelf niet de declaratie op de correcte wijze ingedient. U kunt wel zeggen dat de levering op een bepaalde tijd heeft plaatsgevonden maar dat kan natuurlijk niet, als iedereen zelf zou gaan bepalen wanneer zijn behandeling plaats zou vinden dan zorgden we natuurlijk allemaal dat we er het maximale uit zouden kunnen halen.
Ik beticht u overigens niet van liegen, ik geloof best dat de datum van levering is zoals u zegt. Punt is alleen dat u dat niet kunt aantonen.
Trudy
het lijkt me eigenlijk wel logisch dat CZ niet betaald. Als je een rekening zonder datum declareert dan kunnen zij niet verzinnen wanneer de levering heeft plaatsgevonden.
Een declaratie dient aan bepaalde voorwaarden te voldoen (zoals het hebben van een datum)
Ik weet niet of uw klacht gaat helpen, u hebt immers zelf niet de declaratie op de correcte wijze ingedient. U kunt wel zeggen dat de levering op een bepaalde tijd heeft plaatsgevonden maar dat kan natuurlijk niet, als iedereen zelf zou gaan bepalen wanneer zijn behandeling plaats zou vinden dan zorgden we natuurlijk allemaal dat we er het maximale uit zouden kunnen halen.
Ik beticht u overigens niet van liegen, ik geloof best dat de datum van levering is zoals u zegt. Punt is alleen dat u dat niet kunt aantonen.
Trudy
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor deze info,
Op dit moment ben ik op zoek naar een andere zorgverzekering omdat ik niet tevreden bent met mijn huidige (trias nu VGZ).
IK had een mooi aanbod via het CNV bij CZ, maar na het lezen van deze reacties kijk ik toch even verder.
GR
VosVos
Op dit moment ben ik op zoek naar een andere zorgverzekering omdat ik niet tevreden bent met mijn huidige (trias nu VGZ).
IK had een mooi aanbod via het CNV bij CZ, maar na het lezen van deze reacties kijk ik toch even verder.
GR
VosVos
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Staat die datum er nu wel of niet op? In het openingsbericht zeg je dat er geen specifieke datum op de factuur staat.Donna schreef: Op beide rekeningen staat dus een factuurdatum en het jaar waarin de lenzen geleverd zijn.
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
GJvdZ schreef: Staat die datum er nu wel of niet op? In het openingsbericht zeg je dat er geen specifieke datum op de factuur staat.
Is toch niet meer relevant, Donna heeft toch betaald gekregen!
Donna schreef: Uiteindelijk heb ik gekregen waar ik recht op heb. Advies aan iedereen: doorgaan als je gelijk hebt.
Re: CZ doet er alles aan betaling uit te stellen
Over zo'n beetje elke zorgverzekeraar zijn wel klachten te vinden op dit forum.VosVos schreef:... maar na het lezen van deze reacties kijk ik toch even verder.