LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe aanbieding KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
SisSaptaning
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2010 14:06

Nieuwe aanbieding KPN

Ongelezen bericht door SisSaptaning »

eenmaand geleden werd ik gebeld door KPN. Of ik niet 8MB download snelheid willde i.pv 3MB. Het kostte slecht 5 cent per maand.
Ik vertelde dat dit financiele verschil zo klein was dat KPN gewoon iedereen 8MB moest geven en alle abbonees een brief sturen dat ze dit hadden gedaan en of men het verschil al had bemerkt.
Dit leek haar geen goede suggestie waarop ik naar de echte reden vroeg. Na enig aandringen en ontwijken kwam de app uit de mouw: ik had dan opnieuw een jaar contract.

Nu zal ik best nog wel een jaar bij KPN blijven maar om mij stiekum een contract aan te smeren leek me niet de juiste weg wat me aanzette om weer eens te gaan surfen naar andere en vooral betere aanbiedingen.
In principe heeft KPN een mooie aanbieding: maar niet voor bestaande abbonees.
Dat is jammer, maar ik zou natuurlijk kunnen opzeggen en per diezelfde dag een nieuw abbonement vragen.

Vraag: (1) Heeft iemand dit reeds gedaan? en (2) waarom kan KPN bestaande klanten uitsluiten van voor deeltjes?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Nieuwe aanbieding KPN

Ongelezen bericht door tiptoo »

ik ben op een aanbieding van hun ingegaan , en ken je zeggen tis allemaal oplichterij, zodoende dat ik ook een conflict nu heb met KPN omdat ik aan een jaarcontract vastzit en niet heb gekregen waar ik om heb gevraagd dus mensen laat je niet verleiden!

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Nieuwe aanbieding KPN

Ongelezen bericht door atesli »

Iedereen is toch van 3MB naar 8MB gegaan??
3MB bieden ze ook niet meer aan.

Ik ben van 3 naar 8MB gegaan zonder abonnements aanpassing ofzo.

Zou als ik jullie was een speedtest uitvoeren.

Greetz
ATESLI

Mathilde D.
Berichten: 2158
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Nieuwe aanbieding KPN

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik heb een oud ADSL hetnet-instapsurf abo. Snelheid: download 1,26 Mb/s en upload 0,19 Mb/s. Ik vind het vrij langzaam en ik heb de indruk dat door de draadloze verbinding nog meer vertraging ontstaat. Is dit een veel te lage snelheid? Wie kan mij aanraden wat ik moet doen om een hogere snelheid te krijgen? Ik lees op dit forum over snelheden van 3 Mb en 8Mb. Zijn dat dan ook duurdere abonnementen? Ons abo kost geloof ik 19,95.

Piet Za
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 apr 2010 15:32

Re: Nieuwe aanbieding KPN

Ongelezen bericht door Piet Za »

Dan kun je surfen met Fred en Wilma steentijdperk.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Nieuwe aanbieding KPN

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Mathilde,


Uw internetsnelheid is wat gedateerd,

Afhankelijk wat u er mee doet, als u alleen zo nu en dan e-mail verstuurd en ontvangt en wat op internet surft kunt u zich hiermee redden,

Gaat u echter uitgebreider internet gebruiken is wat meer snelheid geen luxe meer, 4 Mbit is toch wel het minimum wat je nodig hebt,

De programma's worden steeds groter, update's die de scanners binnenhalen kosten snelheid, en grafisch worden de site's mooier, uiteraard moet je dan met een langzame verbinding langer wachten voordat het beeld opgebouwd is, vooral wanneer u een nieuwe computer bezit is enige snelheid zeker gewenst, alles reageert dan sneller,

Als u gaat gamen of films en muziek download moet u rekenen dat u minimaal 8 Mbit of sneller nodig hebt, want anders duurt het downloaden of de reactiesnelheid van de game veel te lang,

In uw situatie zou ik eens rondkijken naar een ander abonnement, zeer waarschijnlijk kunt u een abonnement vinden die een snelheid van 4 of 8 Mbit levert, en dit voor een relatief kleine prijsverhoging,

U zal merken dat de computer dan ook wat vlotter reageert, hetgeen wel zo prettig is,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe

Gesloten