LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ticketnet.biz
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 mei 2010 22:53
Ticketnet.biz
Hallo,
Aantal weken geleden, een kaart besteld voor de toppers 2010. Nooit een kaart gezien tot op heden. Elke keer mailen, maar steeds een reactie retour, de kaarten komen eraan!
Nu een aantal dagen nog geen kaart gezien. Er blijkt ook geen tel nr te zijn van het bedrijf, alles al geprobeerd, zelfs al via politie schiphol!
Ook niets over het bedrijf.
Waarschijnlijk alle mensen die daar kaarten hebben gekocht of mogelijk gaan doen, krijgen dus geen kaart!
Wellicht is het een mogelijkheid om met zijn allen via politie aangifte te doen, en zo ons geld terug te krijgen.
Via ideal ben ik op het moment bezig, om mijn geld terug te vorderen.
Graag verneem ik jullie ervaringen en mogelijke stappen, zodat we mogelijk met zijn allen de handen in elkaar kunnen slaan, en dit bedrijf aansprakelijk kunnen stellen voor onze kosten!
Een ieder mag reageren!
Dank je wel!
Groet, Steff en Jarno Lalkens-Benes
Aantal weken geleden, een kaart besteld voor de toppers 2010. Nooit een kaart gezien tot op heden. Elke keer mailen, maar steeds een reactie retour, de kaarten komen eraan!
Nu een aantal dagen nog geen kaart gezien. Er blijkt ook geen tel nr te zijn van het bedrijf, alles al geprobeerd, zelfs al via politie schiphol!
Ook niets over het bedrijf.
Waarschijnlijk alle mensen die daar kaarten hebben gekocht of mogelijk gaan doen, krijgen dus geen kaart!
Wellicht is het een mogelijkheid om met zijn allen via politie aangifte te doen, en zo ons geld terug te krijgen.
Via ideal ben ik op het moment bezig, om mijn geld terug te vorderen.
Graag verneem ik jullie ervaringen en mogelijke stappen, zodat we mogelijk met zijn allen de handen in elkaar kunnen slaan, en dit bedrijf aansprakelijk kunnen stellen voor onze kosten!
Een ieder mag reageren!
Dank je wel!
Groet, Steff en Jarno Lalkens-Benes
Re: Ticketnet.biz
ook wij hebben daar helaas 8 kaarten gekocht en aangetekend laten verzenden voor de toppers.
idd mails ze komen eraan. staat toch echt in uiterlijk 2 weken voor het evenement. afgelopen maandag de mail dat ze verstuurd zijn.
gelijk gevraagd omdat ze aangetekend zijn of ik de code kan krijgen zodat we ze kunnen volgen via internet. geen reactie.
telefoonnummer nergens te achterhalen. is ook geen onderdeel van ticketnet in belgie. hebben we gister aan de lijn gehad. geen vestiging in nederland.
we gaan vandaag naar amsterdam toe om te kijken wat voor bedrijf er precies zit op het genoemde adres. mochten we de kaarten niet hebben vandaag. gaan ook wij aangifte doen.
maar idd samen staan we sterker en hoop ook dat meerdere mensen hierop gaan reageren zodat we toch nog iets terug gaan zien van ons geld. Of dat iemand nog tips heeft wat te doen???
snap niet hoe mensen dit in hun hoofdje kunnen halen!
heb net ook een bericht gestuurd naar de redactie van tros radar. er is toch wel iemand die ons hiermee kan helpen???
gaan vandaag ook de bank bellen of het nog mogelijk is om het geld terug te halen. maar ben bang omdat het in december al betaald is we daar mee te laat zijn. dan gaan we het ook proberen via ideal.
gr,
brenda
idd mails ze komen eraan. staat toch echt in uiterlijk 2 weken voor het evenement. afgelopen maandag de mail dat ze verstuurd zijn.
gelijk gevraagd omdat ze aangetekend zijn of ik de code kan krijgen zodat we ze kunnen volgen via internet. geen reactie.
telefoonnummer nergens te achterhalen. is ook geen onderdeel van ticketnet in belgie. hebben we gister aan de lijn gehad. geen vestiging in nederland.
we gaan vandaag naar amsterdam toe om te kijken wat voor bedrijf er precies zit op het genoemde adres. mochten we de kaarten niet hebben vandaag. gaan ook wij aangifte doen.
maar idd samen staan we sterker en hoop ook dat meerdere mensen hierop gaan reageren zodat we toch nog iets terug gaan zien van ons geld. Of dat iemand nog tips heeft wat te doen???
snap niet hoe mensen dit in hun hoofdje kunnen halen!
heb net ook een bericht gestuurd naar de redactie van tros radar. er is toch wel iemand die ons hiermee kan helpen???
gaan vandaag ook de bank bellen of het nog mogelijk is om het geld terug te halen. maar ben bang omdat het in december al betaald is we daar mee te laat zijn. dan gaan we het ook proberen via ideal.
gr,
brenda
Re: Ticketnet.biz
Ook ik heb 6 staanplaats kaarten besteld. Heb ook een aantal keren naar hem gemaild waar ze blijven. Eindelijk gister een envelop in de bus zaten er 6 kaarten in voor vak 422, helemaal in de nok dus. Ik heb bij hem per kaartje €89,- betaald en de kaartjes die hij stuurt zijn €19.75 per stuk. Ben ook gister bij het kantoor geweest waar hij schijnt te zitten. ZIT HIJ DUS NIET MEER!!!! Op een 1 af andere manier is hij daar vertokken, ze willen daar ook niks over zeggen. Ben dus even verder gaan zoeken en ben aan zijn kvk-nummer gekomen. Ik heb dus contact gehad met deze persoon en hij beloofde binnen 4 werkdagen het hele bedrag terug te storten en de kaarten die in mijn bezit zijn mag ik houden. Ik ben hier echter nog niet verzekerd van.
Laatst gewijzigd door Dissie op 19 mei 2010 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 mei 2010 22:53
Re: Ticketnet.biz
Diessie,
Graag ontvang ik van deze man zijn gegevens.
Alvast bedankt.
mag gemaild wordn naar:
[email protected]
Graag ontvang ik van deze man zijn gegevens.
Alvast bedankt.
mag gemaild wordn naar:
[email protected]
Re: Ticketnet.biz
StefenJarno,
Wegens de wet van privacy zal ik dit bij nader inzien beter niet kunnen doen. Dit wegens dat wij sterk in de schoenen moeten blijven staan, anders klaagt hij ons aan dat we zijn gegevens rond verspreiden. Ik raad je dus aan om bij de kvk.nl verder te zoeken
Succes
Wegens de wet van privacy zal ik dit bij nader inzien beter niet kunnen doen. Dit wegens dat wij sterk in de schoenen moeten blijven staan, anders klaagt hij ons aan dat we zijn gegevens rond verspreiden. Ik raad je dus aan om bij de kvk.nl verder te zoeken
Succes
Re: Ticketnet.biz
ik heb net gesproken met adriaan mol van mollie bv. het is dus een klant van hun ook zij hebben meerdere klachten gehad en maken hier werk van.
uit t werk ga ik ook naar amsterdam naar het genoemde adres. mag ik van u kvk nummer?? [email protected]
een vriendin van mij kreeg net ook een mail van ze dat ze zitplaatsen krijgt ipv staplaatsen.
als ik de kaarten niet binnen heb vandaag. ga ik vanavond aangifte doen.
gr,
brenda
uit t werk ga ik ook naar amsterdam naar het genoemde adres. mag ik van u kvk nummer?? [email protected]
een vriendin van mij kreeg net ook een mail van ze dat ze zitplaatsen krijgt ipv staplaatsen.
als ik de kaarten niet binnen heb vandaag. ga ik vanavond aangifte doen.
gr,
brenda
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 mei 2010 22:53
Re: Ticketnet.biz
Dissie,
Ik heb me al wezenloos gezocht naar de gegevens van de man.
Ik wil hem graag even telefonisch bereieken.
Is er dan iemand anders die mij een tel nr wil mailen?
Want de site van kvk kan ik ook geen tel nr vinden.
Hoop dat iemand mij kan helpen....
Ik heb me al wezenloos gezocht naar de gegevens van de man.
Ik wil hem graag even telefonisch bereieken.
Is er dan iemand anders die mij een tel nr wil mailen?
Want de site van kvk kan ik ook geen tel nr vinden.
Hoop dat iemand mij kan helpen....
Re: Ticketnet.biz
zie mijn bericht bij Ticketnet betrouwbaar?
Re: Ticketnet.biz
Jawel hoor,
zonet via aangetekende post..(niet gevraagd) mijn 9 kaarten ontvangen. Kaarten kosten oorspronkelijk 39,50, wij hebben 69,00 betaald. Via de site consuwijzer kunnen klachten ingediend worden. Dit ga ik natuurlijk doen. Maar eerst toch genieten a.s. zaterdag. Voor de overige forumleden hoop ik dat jullie de kaarten ook nog ontvangen en veel plezier bij de Toppers...
zonet via aangetekende post..(niet gevraagd) mijn 9 kaarten ontvangen. Kaarten kosten oorspronkelijk 39,50, wij hebben 69,00 betaald. Via de site consuwijzer kunnen klachten ingediend worden. Dit ga ik natuurlijk doen. Maar eerst toch genieten a.s. zaterdag. Voor de overige forumleden hoop ik dat jullie de kaarten ook nog ontvangen en veel plezier bij de Toppers...
Re: Ticketnet.biz
Net contact gehad met Consuwijzer, advies:
Iedereen die benadeeld is door Ticketnet.biz (dus veel te veel betaald voor veel goedkopere kaartjes) deze klacht indienen bij consuwijzer. Zij zullen dan alle klachten doorsturen naar de toezichthouder. Deze toezichthouder behandeld geen individuele klachten maar wel als er meerdere dezelfde klachten over een bedrijf zijn. Dus samen staan we sterker. Hoop dat jullie allemaal de klacht daar indienen....
Iedereen die benadeeld is door Ticketnet.biz (dus veel te veel betaald voor veel goedkopere kaartjes) deze klacht indienen bij consuwijzer. Zij zullen dan alle klachten doorsturen naar de toezichthouder. Deze toezichthouder behandeld geen individuele klachten maar wel als er meerdere dezelfde klachten over een bedrijf zijn. Dus samen staan we sterker. Hoop dat jullie allemaal de klacht daar indienen....
Re: Ticketnet.biz
Geachte klanten,
Ticketnet.biz maakt gebruik van de iDEAL module van Mollie. Wij hebben welliswaar de betaling geregeld, maar voor alle vragen over de kaarten, zal iedereen toch bij Ticketnet moeten zijn.
Wij hebben inmiddels contact gehad met het bedrijf en de eigenaar heeft aangegeven klanten graag te woord willen staan om de problemen op te lossen. U kunt dit doen via hun telefoonnummer: 084 0030074
Wat Ticketnet ons verteld heeft:
Alle kaarten moeten inmiddels binnen zijn en indien de kaarten een lagere rang hebben (bijvoorbeeld: u heeft veldkaarten besteld en tribunekaarten gekregen) dan krijgt u dat verschil in bedrag terug.
Binnen 4 werkdagen ongeveer krijgt u bericht over eventuele restitutie.
Ticketnet.biz maakt gebruik van de iDEAL module van Mollie. Wij hebben welliswaar de betaling geregeld, maar voor alle vragen over de kaarten, zal iedereen toch bij Ticketnet moeten zijn.
Wij hebben inmiddels contact gehad met het bedrijf en de eigenaar heeft aangegeven klanten graag te woord willen staan om de problemen op te lossen. U kunt dit doen via hun telefoonnummer: 084 0030074
Wat Ticketnet ons verteld heeft:
Alle kaarten moeten inmiddels binnen zijn en indien de kaarten een lagere rang hebben (bijvoorbeeld: u heeft veldkaarten besteld en tribunekaarten gekregen) dan krijgt u dat verschil in bedrag terug.
Binnen 4 werkdagen ongeveer krijgt u bericht over eventuele restitutie.
Laatst gewijzigd door Mollie BV op 25 mei 2010 10:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 mei 2010 22:53
Re: Ticketnet.biz
Mollie bv!!!
Goede actie!
Ik heb deze man inderdaad ook gsproken!
Hij gaat alle kosten terug betalen!
ik raad dan ook iedereen aan te bellen!!!!
Graag hoor ik van jullie wat hij jullie heeft verteld, om verhalen te checken en te kijken als deze man wel degelijk de waarheid spreekt.
Zijn naam: [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Goede actie!
Ik heb deze man inderdaad ook gsproken!
Hij gaat alle kosten terug betalen!
ik raad dan ook iedereen aan te bellen!!!!
Graag hoor ik van jullie wat hij jullie heeft verteld, om verhalen te checken en te kijken als deze man wel degelijk de waarheid spreekt.
Zijn naam: [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Re: Ticketnet.biz
ook ik heb deze man gesproken. heel netjes. maar goed mooie woorden hebben we niet veel aan.
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator] heeft mij net ook gebeld. belt mij straks terug. dus ben benieuwd.
gr,
brenda
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator] heeft mij net ook gebeld. belt mij straks terug. dus ben benieuwd.
gr,
brenda
Re: Ticketnet.biz
ik heb tot op heden nog geen kaarten ontvangen, probeer het 084 nummer al meerdere malen te bellen maar krijg direct de voicemail. iemand nog een tip voor mij?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 mei 2010 14:50
Re: Ticketnet.biz
Ook ik heb nog geen kaarten mogen ontvangen (a 110,00 per stuk).
Exact dezelfde verhalen.
Maandag bericht gekregen dat ze verzonden zouden zijn, woensdag (vandaag) nog steeds niets ontvangen. Wel de melding dat er andere kaarten toegestuurd zijn dan waar ik voor betaald heb.
Heb er zo ontzettend naar uitgekeken, en dan krijg je zulke praktijken.
Gelieve mij op de hoogte te houden van de situatie, zodat we dit met z'n allen kunnen delen.
contact: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Stefan Martens.
Exact dezelfde verhalen.
Maandag bericht gekregen dat ze verzonden zouden zijn, woensdag (vandaag) nog steeds niets ontvangen. Wel de melding dat er andere kaarten toegestuurd zijn dan waar ik voor betaald heb.
Heb er zo ontzettend naar uitgekeken, en dan krijg je zulke praktijken.
Gelieve mij op de hoogte te houden van de situatie, zodat we dit met z'n allen kunnen delen.
contact: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Stefan Martens.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 mei 2010 14:50
Re: Ticketnet.biz
''Meneer'' neemt ook de telefoon niet op waarop hij ''zijn klanten graag te woord wil staan om de problemen op te lossen''
Mocht ik het concert niet meer bij kunnen wonen,
zal ik er alles aan doen om onze rechten te krijgen, en deze praktijk te stoppen.
Mocht ik het concert niet meer bij kunnen wonen,
zal ik er alles aan doen om onze rechten te krijgen, en deze praktijk te stoppen.
Re: Ticketnet.biz
idit bericht kreeg ik net via mijn email
Ticketnet.biz heeft vertraging opgelopen met het in bezit krijgen en versturen van de kaartjes voor de concerten van de Toppers.Zij hebben ons echter gegarandeerd dat alle kaarten uiterlijk donderdag in ieders bezig zullen zijn.Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u telefonisch contact met ze zoeken. Vanaf 19-05-2010 's avond zal er op de site van Ticketnet een telefoonnummer staan, waarop Ticketnet bereikbaar is. Heeft u andere vragen over uw kaarten, dan verwijzen wij u ook naar Ticketnet. Mollie bv
Ticketnet.biz heeft vertraging opgelopen met het in bezit krijgen en versturen van de kaartjes voor de concerten van de Toppers.Zij hebben ons echter gegarandeerd dat alle kaarten uiterlijk donderdag in ieders bezig zullen zijn.Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u telefonisch contact met ze zoeken. Vanaf 19-05-2010 's avond zal er op de site van Ticketnet een telefoonnummer staan, waarop Ticketnet bereikbaar is. Heeft u andere vragen over uw kaarten, dan verwijzen wij u ook naar Ticketnet. Mollie bv
Re: Ticketnet.biz
Wij hebben 4 kaarten besteld via ticketnet.biz, maar ook wij hebben nog niets ontvangen. Wij hebben geprobeerd om te bellen, maar krijgen de voice-mail. Mollie BV heeft ons een mail gestuurd, dat ticketnet.biz vertraging heeft opgelopen met het krijgen en versturen van de kaarten. Hij heeft gegarandeerd dat iedereen de kaarten morgen in huis heeft.
Mochten wij de kaarten niet ontvangen, gaan wij verdere stappen ondernemen.
Graag blijven wij op de hoogte van de vorderingen.
Mochten wij de kaarten niet ontvangen, gaan wij verdere stappen ondernemen.
Graag blijven wij op de hoogte van de vorderingen.
Re: Ticketnet.biz
Wij hebben ook 6 kaarten besteld via ticketnet. Als ik dit allemaal lees vrees ik het ergste. Ik heb ook inderdaad mails gehad dat ze onderweg zijn, maar door onjuiste levering geen staanplaatsen maar zitplaatsen worden geleverd. Dat wij te veel hebben betaald maakt mij niet zo veel uit, want dat weet je van te voren. Maar dat we ze niet krijgen is wel erg. We hebben ons er erg op verheugd. Als we morgen nog niets hebben, dan gaan wij ook stappen ondernemen. Jeetje, moet je daar ook weer achteraan.