Pagina 1 van 1

aanbetaling scooter, scooter niet geleverd

Geplaatst: 20 mei 2010 15:06
door llllln
Wie kan mij wijzer maken? Ik heb op 22 april een nieuwe scooter besteld die op 24 april geleverd zou worden. In totaal kost de scooter 1400 euro en ik heb 250 euro aanbetaald. Op mail wordt niet gereageerd en de telefoon staat of in gesprek of er staat een antwoordapparaat aan. Inspreken heeft geen zin want er wordt niet teruggebeld. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze zaak dus ik wil de koop niet door laten gaan en mijn geld terug. Hoe kan ik dit aanpakken?

Alvast bedankt, Ellen

Re: aanbetaling scooter, scooter niet geleverd

Geplaatst: 20 mei 2010 16:29
door Byob
Langsgaan?

Re: aanbetaling scooter, scooter niet geleverd

Geplaatst: 20 mei 2010 16:33
door trudy81
hai,

dat is heel vervelend, wat u het best kunt doen is het volgende:

vraag bij de kamer van koophandel het correspondentie adres van dit bedrijf op en stuur een aangetekende brief met ontvangst bevestiging. In die brief schrijft u wat er aan de hand is en doet u een copie van uw bonnetje van de aanbetaling en de koop bevestiging. Geef hen een redelijke termijn (zeg eens 3 weken) om u of wel de scooter te leveren ofwel uw aanbetaling terug te storten.

Laten zij vervolgens niets van zich horen kunt u ze in gebreke stellen.

Trudy