Pagina 1 van 1

Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 24 mei 2010 05:59
door robheus
Behalve dat de gewone internet service gewoon goed is, kan ik ook uit ervaring spreken dat het incasso beleid goed is.

Toen ik een tijdje het abonnements geld niet kon betalen werd ik niet afgesloten, kreeg geen deurwaarder aan de deur of incasso bureau. Alleen werd na 3 maand tijdelijk e-mail buiten werking gesteld. Na betaling, zonder een cent extra te hebben betaald, was dat weer in orde.

Dit heb ik wel anders meegemaakt. Een veel lagere achterstand bij Vodafone leverde mij een onkostenpost van meer dan 400 euro op.

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 24 mei 2010 06:26
door CB
Alleen werd na 3 maand tijdelijk e-mail buiten werking gesteld
Een veel lagere achterstand bij Vodafone leverde mij een onkostenpost van meer dan 400 euro op.
Is bij jou een betalings achterstand meer een gewoonte dan een uitzondering dan?

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 24 mei 2010 15:27
door Mendoza
Ik heb voor € 20,45 per maand een 20mbit verbinding bij Telfort.
Wanneer ik zou overstappen naar Xs4all zou ik daar 54,95 per maand betalen voor een 20mbit verbinding.

Dat is € 34,50 per maand meer betalen voor hetzelfde.
In een jaar tijd zou ik dan € 414,- meer betalen.
Volgens mij is het goedkoper om bij een goedkopere provider gewoon je rekeningen op tijd te betalen.

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 01 jun 2010 00:27
door Inbar
Mendoza schreef:Ik heb voor € 20,45 per maand een 20mbit verbinding bij Telfort.
Wanneer ik zou overstappen naar Xs4all zou ik daar 54,95 per maand betalen voor een 20mbit verbinding.


Snelheid is niet alles. Correcte en professionele helpdesk met normale beltarieven en uitstekende producten is mij meer waard dan die paar MB extra.
Ik heb eens een hele middag aan de telefoon gehangen omdat ze niet wilde opgeven en uiteindelijk is het probleem ook opgelost, dat zie ik Telfort niet doen. Al helemaal niet aanbieden om terug te bellen.
Maar goed het is maar waar je voor gaat. Er moet heel wat gebeuren voordat ze mij wegkrijgen bij XS4ALL.

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 01 jun 2010 00:46
door sourireunpeu
U bent een rijke man waarschijnlijk :D

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 01 jun 2010 11:43
door Inbar
Nee hoor, € 29,95 per maand is een redelijk bedrag.
En ook al is het technisch mogelijk, een man zal ik nooit worden. :lol:

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 04 jun 2010 11:25
door Mendoza
Snelheid is niet alles. Correcte en professionele helpdesk met normale beltarieven en uitstekende producten is mij meer waard dan die paar MB extra.
Ik heb eens een hele middag aan de telefoon gehangen omdat ze niet wilde opgeven en uiteindelijk is het probleem ook opgelost, dat zie ik Telfort niet doen. Al helemaal niet aanbieden om terug te bellen.
Maar goed het is maar waar je voor gaat. Er moet heel wat gebeuren voordat ze mij wegkrijgen bij XS4ALL.
Ik heb het ook niet over de snelheid. Om een juiste vergelijking te maken, vergelijk ik mijn Telfort 20mbit verbinding met de 20mbit verbinding van Xs4all. Laat ik met uw interverbinding gaan vergelijken. Dan nog ben ik € 9,50 per maand goedkoper uit.

Ik heb deze verbinding nu een jaar. Ik heb t.o.v. van u € 114,- bespaard. Ik heb de helpdesk overigens nog niet nodig gehad. Stel ik moet Telfort een keer bellen en stel dat me dat € 15,- kost. Dan ben ik nog steeds € 99,- goedkoper uit. Buiten het feit dat vergelijking niet juist is vanwege het snelheidsverschil.

Iedere particulier die een abonnement bij Xs4all heeft is mijn inziens een dief van zijn eigen portemonnee.

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 12 jun 2011 13:55
door JohnVoorts
Het is idd de keuze die je maakt. Bij XS4ALL betaal je wat meer, maar deze komt wel goed uit alle testen. Bijvoorbeeld dit onderzoek dat ik las:
http://www.beste-internet-provider.nl/i ... coort.html
Hier scoorde XS4ALL het best van alle adsl internetproviders, terwijl telfort een zware onvoldoende scoorde op het onderdeel service.

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 14 jun 2011 01:23
door krasje
Ik zou is verder kijken op dit forum .

Zoek is onder Fritzbox 7340 , en kijk dan of je nog steeds xs4all interessant vindt , ik gok dat ik zsp klant af bij ze ben .

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 14 jun 2011 11:43
door CaptainSlow
krasje schreef:Ik zou is verder kijken op dit forum .

Zoek is onder Fritzbox 7340 , en kijk dan of je nog steeds xs4all interessant vindt , ik gok dat ik zsp klant af bij ze ben .
Ik ben klant af, xs4all is niet meer de provider die het vroeger was, ik denk dat zo'n test ook voor een deel leunt op klanten die al jaren klant zijn en recentelijk geen problemen ondervonden hebben.
De "KPN" mentaliteit is er (helaas) langzamerhand ook bij XS4all ingeslopen.
Ik zeg niet dat ik het nu een slechte provider vind, maar de hoge prijs kan ik niet langer verdedigen.

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 14 jun 2011 12:34
door krasje
Ik ben het met je eens , ik gok dat de meeste klanten die nooit problemen hebben een voldoende geven.

Ik geef ook een voldoende als ik geen problemen en de prijs vs snelheid ok is .

Ik behoor helaas nu tot de categorie die problemen hebben die blijkbaar niet kunnen of willen oplossen .

De volgende stap is dan simpel voor mij ,ik ga terug naar Ziggo ,heb ik paar jaar gelden ook gehad .


:shock: ok ik zit dus t/m 01-03-2012 vast bij ze , so much voor 1 maand overstap , mogelijkheid is afkopen ...... ja dag zeg .

Ik kan ze bij deze verzekeren dat de helpdesk van xs4all mij niet aardig gaan vinden ik ga ze dagelijks bellen !

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 14 jun 2011 17:36
door acjzr1
krasje schreef:Ik zou is verder kijken op dit forum .

Zoek is onder Fritzbox 7340 , en kijk dan of je nog steeds xs4all interessant vindt , ik gok dat ik zsp klant af bij ze ben .
Ik ben juist zeer blij met dit modem!
Ik ben al jaren klant bij XS4ALL maar de Thomson modems waren geen lang leven beschoren. Ik heb er nog niet een gehad die langer dan een jaar heeft "geleefd" .
Toen ik zag (via een sweex modem) dat nieuwe abonnees een Fritzbox in bruikleen kregen heb ik gebeld met de vraag of ik als bestaande klant daar ook voor in aanmerking kon komen. Zodra ik mijn zin had afgemaakt volgde het antwoord: "uw nieuwe modem wordt binnen drie dagen thuis bezorgd".
Superservice dus.
Binnen tien minuten na het openen van de doos werkte het nieuwe modem en had ik meer dan de beloofde snelheid (bedraad).
Het nieuwe modem dat mijn moeder (ongevraagd)van Ziggo kreeg werkte pas na vijf uur! Als ik daarbij optel hoe vaak mijn moeder niet heeft kunnen bellen of internetten via Ziggo en hoe men daar bij de hell(p)desk mee omgaat dan ben ik blij dat ik bij XS4ALL zit.
Ze zijn niet de goedkoopste.
Ze leveren wel wat ze beloven.
Iedere vraag wordt beantwoord.
Ieder probleem wordt opgelost (en snel ook).

Re: Goede ervaring xs4all.nl

Geplaatst: 15 jun 2011 01:04
door krasje
Mijn klachten zijn namelijk nog niet opgelost en snel = 48 uur , geen week en nog steeds geen oplossing , afgescheept worden met ''we gaan het onderzoeken U hoort van ons '' dat is geen ook niet bepaald service :?

De regels snel en ieder probleem wordt opgelost heb ik niet ervaren snel =48/72 h maximaal ik ben al een week bezig om mijn probleem van een klapperende asdl opgelost te krijgen .