Pagina 1 van 1

BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 12:24
door Rowinn
Hallo,

Na veel problemen met activering van mijn BlackBerry internet op mijn toestel is het allemaal gelukt. Ik had hierdoor E42,00 overige kosten gemaakt aangezien ik was gaan internetten terwijl ik niet wist dat mijn speciale BlackBerry (BIS) abonnement was geactiveerd. Volgens de medewerkster (Marissa van Schijnen) werd dit allemaal netjes gecrediteerd en heeft ze mijn BIS abonnement binnen 5 minuten geactiveerd. Ik had al een stuk of 5 keer gebeld, maar uiteindelijk loste Marissa het probleem op, klasse!

Nu heb ik het toestel en hij kraakt aan de rechterkant bij de chromen rand. Het lijkt namelijk alsof de chromen rand niet goed bevestigd zit, en dat het dus daardoor komt! Ook zit er een spleet tussen het scherm en de chromen rand, en dit zie je vooral 's avonds en daar ga je je na een tijd aan irriteren? Ik neem aan dat dit niet zo hoort, en dat ik direct recht heb op een nieuwe? Het toestel is immers net 1 week oud.

Zal ik donderdag naar een Vodafone filiaal gaan en dit probleem uitleggen en een nieuwe eisen, of heeft dit toch geen nut? Ik wil namelijk direct een nieuw toestel, het toestel is namelijk pas 1 week oud..?

Bedankt!

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 13:12
door dhc
Je hebt helaas GEEN recht op een nieuwe.
Je hebt recht op kostenloze reparatie (indien nodig) en/of vervanging als reparatie niet mogelijk is.

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 14:28
door GodsSon
Binnen 7 dagen kunnen ze nog wat voor je betekenen, daarna is het idd een reparatie kwestie. Maak van de donderdag iig dinsdag dan heb je een kans.
Ik kan je wel vertellen dat reparatie van blackberries bij Vodafone zeer goed geregeld is, het zal waarschijnlijk nog geen week duren.

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 14:31
door Rowinn
OK. Het toestel is zaterdag 15 mei binnen gekomen. Ik wil geen hersteld toestel maar een splinternieuwe..
Een nieuwe krijg ik waarschijnlijk niet direct mee?

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 20:12
door GodsSon
Rowinn schreef:OK. Het toestel is zaterdag 15 mei binnen gekomen. Ik wil geen hersteld toestel maar een splinternieuwe..
Een nieuwe krijg ik waarschijnlijk niet direct mee?
Dat klinkt als via internet een bestelling gedaan?

Dan zal je het via internet moeten regelen en kan een winkel niks voor je betekenen.

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 20:41
door Rowinn
GodsSon schreef:
Rowinn schreef:OK. Het toestel is zaterdag 15 mei binnen gekomen. Ik wil geen hersteld toestel maar een splinternieuwe..
Een nieuwe krijg ik waarschijnlijk niet direct mee?
Dat klinkt als via internet een bestelling gedaan?

Dan zal je het via internet moeten regelen en kan een winkel niks voor je betekenen.
Meen je dit serieus!? Dit kan toch niet??
Het betreft een personeelsaanbieding, en die kan/kon je niet in de winkel aanschaffen.. Het moest dus via de online shop. Ik wil morgen een nieuwe, en ga hier niet mee akkoord! Het toestel is net 1 week oud! :x

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 23:22
door Ravx
Je kunt natuurlijk een heleboel willen, maar als het niet kan dan lukt dat niet..
Ik denk dat als je bij Vodafone afdwingt dat je een nieuw toestel WIL hebben, ze je gewoon verzoeken het toestel op te sturen en te wachten op de reparatie..

Je had tenslotte ook bij ontvangst van de telefoon kunnen bekijken of het naar behoren functioneerde. Doet die dat niet dan terugsturen en nieuwe bestelling plaatsen ....

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 24 mei 2010 23:30
door henk51
Meen je dit serieus!? Dit kan toch niet??
Is toch echt serieus bedoeld door GodsSon.
Het betreft een personeelsaanbieding, en die kan/kon je niet in de winkel aanschaffen.. Het moest dus via de online shop. Ik wil morgen een nieuwe, en ga hier niet mee akkoord! Het toestel is net 1 week oud!
Als je toch naar de winkel gaat gebruik dan niet zoveel het woord ik wil dit ik wildat ,daar bereik je weinig mee.Vriendelijk en beleefd blijven bereik je veel meer mee.
Vooral het woord personeelsaanbieding is cruciaal, je bedrijf heeft afspraken gemaakt met de online shop dus daar moet je zijn. Misschien kan je bedrijf bemiddelen.

gr Henk

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Geplaatst: 03 aug 2010 14:00
door VincentVega
Ik lees op deze site over de blackberry bold http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoon ... sku=958962 dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!