LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN ADSL - internet is een regelrechte ramp.
-
KPN ADSL - internet is een regelrechte ramp.
Beste lezer(s).
Ik gebruik sedert aanvang april 2010 Kpn-Adsl internet. Het lijkt allemaal prima en mooi voor elkaar maar ik ben nu al de vierde achtereenvolgende keer bezig om het draadlozenetwerk functioneel te krijgen. U zult zeggen; Een maal ingesteld moet goed zijn, helaas de werkelijkheid is anders.
Wat KPN verzuimt te berichten is dat alleen toegang tot het draadloze netwerk kan worden verkregen middels de door hun geselecteerde USB-sticks.
Ik heb andere laptops staan met andere types (ingebouwd) en ze doen het gewoon niet. Forceer ik de netverbinding dan doen ze het wel maar dan wordt de software wederom gereset en ligt alles er weer uit.
Ik ben voornemes om KPN voor haar internet diensten te bedanken.
De snelheid waarmee gewerkt zou moeten worden zou niet afhankelijk zijn van het aantal gebruikers van internet. Dit is een misleidende informatie daar het om algemeen internet gaat en net zo sloom kan worden als elk ander internetproduct.
Ik gebruik sedert aanvang april 2010 Kpn-Adsl internet. Het lijkt allemaal prima en mooi voor elkaar maar ik ben nu al de vierde achtereenvolgende keer bezig om het draadlozenetwerk functioneel te krijgen. U zult zeggen; Een maal ingesteld moet goed zijn, helaas de werkelijkheid is anders.
Wat KPN verzuimt te berichten is dat alleen toegang tot het draadloze netwerk kan worden verkregen middels de door hun geselecteerde USB-sticks.
Ik heb andere laptops staan met andere types (ingebouwd) en ze doen het gewoon niet. Forceer ik de netverbinding dan doen ze het wel maar dan wordt de software wederom gereset en ligt alles er weer uit.
Ik ben voornemes om KPN voor haar internet diensten te bedanken.
De snelheid waarmee gewerkt zou moeten worden zou niet afhankelijk zijn van het aantal gebruikers van internet. Dit is een misleidende informatie daar het om algemeen internet gaat en net zo sloom kan worden als elk ander internetproduct.
Re: KPN ADSL - internet is een regelrechte ramp.
Onjuist!Chanmaster schreef:Wat KPN verzuimt te berichten is dat alleen toegang tot het draadloze netwerk kan worden verkregen middels de door hun geselecteerde USB-sticks.
Andere laptops/usb sticks kunnen ook verbinding maken.
Verander de draadloze kanaal van de modem of kijk 1 van uw laptop(s) na. Kan namelijk zijn dat die verbinding maakt met de modem en zorgt voor de reset in de modem doordat er bittorent oid gebruikt wordt waardoor teveel open verbindingen worden gemaakt. Spyware kan ook en oorzaak zijn van open verbindingen in de modem. Dit heeft met hoge waarschijnlijkheid niets met de modem te maken maar uw eigen apparatuur.
Bij elke provider kan draadloos internet slecht zijn als er meerdere modems/gebruikers zichtbaar zijn in uw regio. Draadloos internet gaat over 13 kanalen. Wanneer 1 van die kanalen teveel gebruikt wordt of wanneer er een modem te dicht in de buurt staat van uw modem die dezelfde frequentie uitzend heeft dit invloed op uw verbinding. Kan enorme impact hebben.De snelheid waarmee gewerkt zou moeten worden zou niet afhankelijk zijn van het aantal gebruikers van internet. Dit is een misleidende informatie daar het om algemeen internet gaat en net zo sloom kan worden als elk ander internetproduct.
Verandering van het kanaal in de modem moet helpen.
Mijn moeder heeft sinds februari draadloos internet en geen enkel probleem. Eén keer instellen en klaar voor gebruik.
Zelf heb ik jaren bij KPN draadloos geïnternet. Twee Desktops en een Laptop, ook zonder noemenswaardige problemen. Ik had een totaalpakket, maar was niet tevreden over digitenne, derhalve overgestapt naar Ziggo voor een totaal pakket. Over het intenet bij KPN was ik erg tevreden.
Zelf heb ik jaren bij KPN draadloos geïnternet. Twee Desktops en een Laptop, ook zonder noemenswaardige problemen. Ik had een totaalpakket, maar was niet tevreden over digitenne, derhalve overgestapt naar Ziggo voor een totaal pakket. Over het intenet bij KPN was ik erg tevreden.
werk al jaren probleemloos met adsl internet van kpn, weliswaar aan een touwtje, maar een van mijn buren heeft een tijdje probleemloos gebruikt gemaakt van mijn internet verbinding totdat ik de poort sloot en wat digitenne betreft werkt robleemloos nu ik de samsung tuner vervangen heb door de topfield. p.s. heb nog een niet werkende buitenantenne in de aanbieding
Je kan met elke wifi-adapter verbinding maken met KPN. Maar het instellen van een wifi-adapter kan een heel gedoe zijn als het niet vanzelf goed gaat. Maar ligt niet aan je provider.
-
Ik ben zeer tevreden met Internet van KPN, alles werkt perfect geen problemen.
-
Ik heb in het begin even opstart probleempjes gehad, nu bleek dat ik ook de computer zelf moest instellen, ik heb ook een ingebouwde ontvanger. Dit het ik met hulp van KPN gedaan (ben niet super handig met computers) en sindsdien heb ik geen problemen gehad. Ook de manier hoe ze mij geholpen hebben was echt top.
-
- Contacteer:
Aanvankelijk problemen met ADSL + Inter net Plus Bellen en TV. Dat lag aan de buitenlijn (kastje in de straat). Nu vrijwel probleemloos. Zeker nadat ik een ander modem heb gehad (eerst die grijze box (slecht!!)).
-
- Contacteer:
Op mijn PC monitor kan ik de Samsung van Digitenne aansluiten en dan TV kijken. Dat is min of meer hopeloos. Vaag beeld, ondanks dat de antenne in de vensterbank staat.
Onlangs aangeschaft Digitenne USB portable DVB-T receiver. Prima beeld, alleen wanneer het apparaat in de vensterbak staat. Hiervan heb ik geprofiteerd tijdens de WK. Meestal prima beeld. In de huiskamer werd gekeken naar detectives.
Opmerkelijk was wel, dat ik in ergens in Lisse totaal GEEN bereik had, terwijl dat in Leimuiden en thuis in Sassenheim geen enkel probleem was.
De Samsung van digitenne is dus een probleemveroorzaker!!!!
Wat betreft draadloos Internet naar de box in de meterkast geen enkel probleem wat voor PCI kaart / USB dongel ik ook gebruik. ALLES WERKT!!!
Met de dongle van KPN heb ik geen ervaring.En dat houd ik zo!!!!
Onlangs aangeschaft Digitenne USB portable DVB-T receiver. Prima beeld, alleen wanneer het apparaat in de vensterbak staat. Hiervan heb ik geprofiteerd tijdens de WK. Meestal prima beeld. In de huiskamer werd gekeken naar detectives.
Opmerkelijk was wel, dat ik in ergens in Lisse totaal GEEN bereik had, terwijl dat in Leimuiden en thuis in Sassenheim geen enkel probleem was.
De Samsung van digitenne is dus een probleemveroorzaker!!!!
Wat betreft draadloos Internet naar de box in de meterkast geen enkel probleem wat voor PCI kaart / USB dongel ik ook gebruik. ALLES WERKT!!!
Met de dongle van KPN heb ik geen ervaring.En dat houd ik zo!!!!