Pagina 1 van 1
Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 25 mei 2010 18:59
door azegers87
ga nooit met canal digitaal in zee
die lui denken maar een ding mensen bang maken abbonomenten waar je nooit vanaf bent
zat 3 jaar bij hun wil ik abbonoment stop zetten gaan die klootzakken moeilijk doen
het zijn gewoon oplichters
ze dreigen met van alles en proberen zoveel mogelijk geld af te trovelen
ik hoop dat ze een keer heel die canal digitaal opdoeken
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 25 mei 2010 19:53
door snepke
Mee eens .
Ik ben er gelukkig van af.Heeft wel ruim 2 jaar geduurd.
Is een rechtzaak van geweest.
Laat je niet bang maken en niet opgeven.
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 25 mei 2010 21:02
door seagoing racer2
ga nooit met canal digitaal in zee
die lui denken maar een ding mensen bang maken abbonomenten waar je nooit vanaf bent
zat 3 jaar bij hun wil ik abbonoment stop zetten gaan die klootzakken moeilijk doen
het zijn gewoon oplichters
ze dreigen met van alles en proberen zoveel mogelijk geld af te trovelen
ik hoop dat ze een keer heel die canal digitaal opdoeken
Als geen verdere details verteld is het nogal een vaag bericht..
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 25 mei 2010 21:43
door snepke
Ik heb zo'n vermoeden hoe het gegaan is.
Maar TS moet het zelf maar vertellen van hoe en wat.
Maar CD neemt het niet zo nauw ,weet ik uit ervaring.
Al krijgen ze een rode kaart ,blijven ze toch geld afschrijven.
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 14 jun 2010 21:59
door awol
Canal Digitaal is inderdaad echt slecht. Ze zijn denk ik het ergste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad qua service en het wordt echt de hoogste tijd dat TROS Radar 's tijd gaat besteden, of als dat al gebeurd is dan weer, want het is echt dramatisch.
Bij ons was het volgende het geval:
Ik wilde in 2007 een nieuw pakket van CD, sloot ik telefonisch af, kreeg je het thuisgestuurd en moest je het tekenen en opsturen. Bleken er bij ontvangst extra kosten te zijn. Ik dus niet getekend en telefonisch doorgegeven dat ik abonnement niet wilde. Ok, maar moest schriftelijk, dus ik gedaan. Wordt er toch maandelijks abonnementskosten in rekening gebracht. Ik tegen CD gezegd, dat ik het abo niet wil dus ook niet betaal, zeggen zij, maar u heeft getekend, dus moet betalen. MAAR IK HAD DUS NIET GETEKEND en zei dit ook tegen ze. Zeggen ze dus: kan zijn, maar u heeft getekend dus moet betalen.....ZUCHT!! Hoezo doof? Heb toen gezegd, laat mijn handtekening op contract maar zien en dan betaal ik jullie dubbel. Niks dus. Wel op incasso Lindorf achter me aan op gegeven moment. Zelfde verhaal verteld en die konden niks doen, want er was natuurlijk helemaal geen getekend contract van mij en ik had me volledig ana de regels van het herroepingsrecht gehouden. Wel Lindorf gedreigd aan te klagen als ze me niet met rust zouden laten om niks.
Nu wilde ik mijn kaart vorige maand weer gebruiken en een wel een nieuw abonnement afsluiten, is mijn kaart nog geblokkeerd omdat ik niet betaald zou hebben. CD gebeld en vervolgens Lindorf, de laatste zegt dat ze in augustus 2008 al CD hebben geinformeerd dat zaak was afgehandeld, maar op mijn verzoek om ze alsnog even te laten weten zeggen ze dat ze niet mogen bellen en schriftelijk dat maar 1 keer doen op wens van CD. CD zegt dat ze geen contact op mogen nemen met Lindorf, want dat is tegen hun procedures........ Juist... en zo kom je dus NERGENS!!! Echt, CD mag morgen failliet gaan wat mij betreft, want wat een wanorde daar en schurkenpraktijken. Echt een thema voor TROS programma RADAR. Ben echt ziek van die gasten en ook van hun dure telefoonnumers, waar je vervolgens niet geholpen wordt. Of zoals bij mij 1 keer naar een hoger iemand wordt doorvervonden om vervolgens een voicemail te krijgen die je inspreekt, maar nooit meer van hoort of wordt teruggebeld. Als iemand een goed alternatief voor CD heeft op de schotel hoor ik dat heel graag!!
Maar wil je van ze af, hou je aan de regels; check bij bv de Ombudsman waar je aan moet voldoen en stop de incasso door de bank te vragen dit te doen en laat je niet intimideren!!
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 14 jun 2010 22:22
door snepke
Wow,ik had in 2007 opgezegt,dat kon omdat het duurder was geworden.
Nou dat was dus een drama.
ruim 2 jaar aan het bakkeleien geweest.
13 jan 2010 is de uitspraak geweest.
Had ook Lindorff op m'n dak gekregen.(Forum incasso het topic Lindorff B.V)
En lees het topic "Canal Digitaal beeindigen onmogelijk "maar eens dan weet je wat je te wachten staat
Heb nu al ruim 2 jaar digitenne en het bevalt me goed,en is nog goedkoper ook.
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 20 jul 2010 14:43
door jelsenaar
Weer eens een leuke truck van Canal Digitaal: De volgende medewerkers heb ik gesproken:
12 april: Dhr. Abdi
9 juni: Dhr B. de Roo
21 juni: Dhr. Breeveld
2 juli: Mevr. A. Taselaar (klantenservice)
Alle vier beloofde mij om binnen 3 werkdagen een bevestiging te sturen. Je raad het al ze houden geen woord, tenzij ze nooit werken. In dat geval duurt het nog heel lang voordat hun 3 werkdagen voorbij zijn.
Op dit moment (20 juli) zijn de kaarten gedeactiveerd. Toch wil ik graag een bevestiging. Als ik echter nu bel kan ik niet via het goedkopere € 0,15 nummer bellen maar moet ik het dure € 1,15 nummer bellen. Oplichters!
Het feit dat de medewerkers een goede afhandeling beloven geloof ik nog wel. Maar ik adviseer de heren Abdi, de Roo en Breeveld en mevr. Taselaar om een betere werkgever te zoeken. Ik zou mijn naam niet willen verbinden met zo'n bedrijf.
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 25 jul 2010 16:02
door evdbeek99
Volgens mij heb je bijn Canal digitaal standaard een jaar opzegtermijn. Het aangaan van een contract met Canal digitaal is binnen 5 minuten online geregeld.
Niet erg netjes vind ik. Dat is geen klantenbindinding maar klanten mijn hun lurven pakken.
Re: Canal digitaal SLECHT
Geplaatst: 26 jul 2010 12:45
door zusjemo
WANNEER WORDT CANAL DIGITAAL AANGEPAKT!!!
Door canal digital is in november 2009 automatisch E 79,00 afgeschreven. Dit zag ik pas in januari en kon toen niet meer storneren. Het betrof hier volgens Canal Digtal het bedrag voor een door ons ontvangen decoder, die wij echter nooit ontvangen hebben. Ik wil daarom mijn E 79,00 terug!
Wat is er aan vooraf gegaan:
In juli 2009 hebben wij via de dealer in Heerle onze eigen decoder via een omruilactie omgeruild voor een decoder van Canal Digital omdat wij geen ontvangst meer hadden ivm veranderde frequentie/codering van Canal Digital. Ik heb hier bewijs van en heb deze ook aan Canal Digital opgestuurd.
In eerste instantie verweet men mij dat ik de oude decoder niet had teruggestuurd, maar dit zou door de dealer in Heerle allemaal geregeld worden. Ik heb hiervoor ook nog E 25,00 betaald aan de dealer! Dit had niet gemoeten werd mij bij Canal Digital verteld, wij ruilen nl. gratis om zei men!
Op aandringen van Canal Digital heeft de dealer een mail gestuurd naar de sales afd. van Canal Digitaal om te bevestigen dat mijn oude decoder door mij bij hun was ingeleverd. Hierna kwamen zij aan met het feit dat ik ook nog een decoder met de post zou hebben ontvangen. Ik heb aangegeven dat dit absoluut niet het geval is en dat zij maar met een bewijs moeten komen waar ik getekend heb voor ontvangst. Ook dat kunnen zij mij niet geven.
Na zeker 7 telefoontjes en min. 100 belminuten verder (gemiddeld 20 min. per gesprek a E 0,15 p.m), vanaf januari 2010, ben ik nu bezig om e.e.a. recht te trekken, echter zonder succes. Er wordt al meerdere malen beloofd dat ik teruggebeld wordt door een teamleider en dat ik mijn belkosten kan declareren. Er gebeurt echter niets, iedere keer een andere persoon bij de callcentre, de laatste beloofde de klacht door te sturen naar de supervisor door wie ik ook teruggebeld zou worden en toen ik uiteindelijk zelf maar weer belde omdat ik niets hoorde, bleek de zoveelste callcentre medewerker dit bericht helemaal niet terug te kunnen vinden.
Mijn laatste telefoongesprek is nu twee weken geleden en de belofte om mij terug te bellen is weer niet nagekomen.
Ik heb op 29 maart 2010 via Fortis Bank Roosendaal een formulier ingevuld om alsnog te proberen het door Canal Digital geïnde bedrag te storneren, dit is gelukt. Ik heb dus mijn geld terug maar nog steeds krijg ik nu aanmaningen voor de tweede ontvanger. Intussen (15 juli 2010) heeft Canal Digitaal de aansluiting verbroken. Afsluitkosten en kosten voor de maand augustus 2010 zijn al in rekening gebracht. Ik ga nu mijn abonnement opzeggen omdat ik honds behandeld word door Canal Digitaal.