Pagina 1 van 1

Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!

Geplaatst: 26 mei 2010 09:13
door r_great
Na een nieuw abonnement van telfort genomen te hebbendacht ik fijn te kunnen bellen ,maar nee de simkaart is inactief en kan niet geactiveerd worden omdat tel en simkaartnummer niet matchen Dit duurt nu al 4 dagen en ik ben al 30 euro aan telkosten met de helpdesk kwijt Heb ook al diversen mailtjes gestuurd Krijg je als antwoord dat je de klantenservice moet bellen "dit heb ik al 4 keer gedaan zonder resultaat"
Wat kan ik nu nog ondernemen ?
R. de Groot

Re: Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!

Geplaatst: 26 mei 2010 20:40
door Telfort webcare
Hier stond al een antwoord. Acties uitgezet, morgen bericht ik u opnieuw.

Hugo

Re: Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!

Geplaatst: 27 mei 2010 17:08
door Telfort webcare
Opgelost! :)
U bent dus weer in de lucht en de abonnementskosten van deze 1e maand worden gecrediteerd.

Hugo