Belcompany
Geplaatst: 26 mei 2010 12:01
Vandaag ben ik in de winkel van belcompany geweest, nadat ik op de website een leuke telefoon met abonnement had uitgezocht. In de winkel aangekomen blijkt dat ik 100 euro moet betalen voor de telefoon die op internet gratis werd aangeboden. De verkoper hierop gewezen en die gaf aan het gek te vinden, en bood de telefoon ook gratis aan. Helemaal mooi dacht ik, dan koop ik hem hier en niet op internet. Nadat ik ondertekend heb voor een t-mobile 25 abonnement, kom ik erachter dat het tarief voor dit abonnement ook verschilt qua prijs in de winkel en op de website van belcompany. Erg jammer dat de verkoper mij hier niet op gewezen heeft. Ik vind het ook erg verwarrend dat er voor EENZELFDE product, bij HETZELFDE bedrijf verschillen bestaan op de website en in de winkel. Op het contract wat ik heb ondertekend stond ook geen prijs vermeld, waardoor het me niet is opgevallen. Belcompany kan helaas niks eraan veranderen zeggen ze doordat t-mobile het contract niet meer annuleert.
Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en tips heeft want 2 jaar lang 5 euro meer betalen voor een zelfde contract vind ik echt belachelijk! Voor iedereen die een t-mobile abonnement af wil sluiten doe dit NIET in de winkel maar online!!!!
Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en tips heeft want 2 jaar lang 5 euro meer betalen voor een zelfde contract vind ik echt belachelijk! Voor iedereen die een t-mobile abonnement af wil sluiten doe dit NIET in de winkel maar online!!!!