Ophelia Rotterdam
Geplaatst: 26 mei 2010 19:46
Hallo
Graag wil ik via dit forum mijn ongenoegen tonen over de service van meubelzaak Ophelia te Rotterdam, ik heb vorig jaar op 8 augustus 2009 een eethoek bij deze zaak gekocht twv 750 euro. De eethoek bestaat uit een tafel met 4 stoelen in een landelijke stijl van creme kleurig met een blank houten blad en stoelen in dezelfde stijl. Na al een paar keer de poten te hebben moeten vastdraaien daar deze elke keer wiebelden brak vorig weekend (pinksterweekend) 1 poot volledig af
aangezien de eethoek slechts 9 maanden oud is besloot ik gister om de meubel zaak te contacten en te vragen wat hun service in deze is. Ik werd toen zo onbehoorlijk en asociaal te woord gestaan dat ik vandaag ook via hun website
www.ophelia.nu een bericht heb gestuurd om nogmaals mijn klacht schriftelijk in te dienen.
Nu kreeg ik hier vandaag reactie op en ook deze reactie laat te wensen over, zie hieronder de correspondentie tot dus ver;
Geachte,> na gister, 25 mei 2010, telefonisch contact te hebben gehad met een van uw > medewerkers doe ik u hierbij schriftelijk nogmaals mijn klacht toekomen.Op > 8 augustus 2009 heb ik een tafel met 4 stoelen bij jullie gekocht in > rotterdam, het betreft hier een landelijk setje van roomkleurig en blank > houten blad , dit setje tezamen kostte 750 euro. Nu nog geen 9 maanden > later na al heel wat problemen met de poten, die iedere keer \'dansen\' en > we dan dus weer vastdraaien, breekt er afgelopen pinksterweekend een poot > totaal af. Dit lijkt me niet de bedoeling van een tafel die nog geen 9 > maanden oud is, maar volgens uw collega van ophelia was 750 euro niet veel > geld, PARDON???? Uw colllega heeft mij honds te woord gestaan en > onbehoorlijk bejegend!!! bovendien ook nog opgehangen....> Voor mij is namelijk 750 euro wel HEEL VEEL geld en bovendien verwacht ik > dan kwaliteit, en deze is zeer beneden peil. Als mijn klacht niet serieus > word genomen ga ik jullie zaak op alle websites (opgelicht.nl, tros radar, > kassa, kat in de zak etc) zwart maken want ik pik dit nooit hoe ik gister > te woord ben gestaan! nogmaals zo behandel je een klant niet die met een > klacht belt.....>> Ik wil jullie er tevens nog op wijzen dat 1 jaar garantie op > spullen/meubels etc is vastgelegd in de non-conformiteits bepalingen in > Brussel bij de Europese Unie.>> Uiteraard hoop ik dat dit alles niet nodig is en we alsnog tot een > oplossing kunnen komen.>> Met vriendelijke groet,> dyan selier>>
en nu de reactie van Ophelia van eerder vandaag:
Geachte, het is na 9 maanden niet zo dat wij daar nog iets aan kunnen doen, als er eerder klachten over de tafel waren, hadden we dat graag in een eerder stadium vernomen.Er zijn meerdere van deze setjes verkocht, waarbij wij verder geen problemen hebben ontvangen, het is dan ook niet te bepalen wat na 9 maanden de oorzaak is. Verder viel deze collectie inderdaad in de goedkopere kwaliteits meubels , een eettafel met bewerkingen voor rond de 300,- euro,daarvan kun je niet het allerbeste van verwachten , alle waarde naar zijn geld, maar als het al direct voor problemen had gezorgd, hadhet anders geweest en hadden wij er nog compensatie voor kunnen vinden. Wij hebben over het algemeen weinig klachten over onze omgang met mensen, het ligt er ook aan hoe de klant ons benaderd,aangezien de dreigementen die u hier al direct uit, zal dat ook te wensen hebben overgelaten,spijtig dat u zo over ons denkt, maar daar kunnen wij verder niets mee. Mocht u inderdaad verdere stappen ondernemen, welke wij niet terecht vinden,verwachten wij dat schriftelijk te ontvangen, hoogachtend, Ophelia
Zoals je kunt lezen willen ze op geen enkele manier tot een oplossing komen, ook de opmerking "alle waarde naar zijn geld" vind ik echt ronduit BELACHELIJK!
een eethoek bestaande uit 4 stoelen met een tafel voor 750 euro vind ik nou niet echt goedkoop!
ben benieuwd wat andere forum gebruikers hiervan vinden....
't lijkt me toch normaal je garantie hebt, zeker binnen een bepaalde termijn?
Graag wil ik via dit forum mijn ongenoegen tonen over de service van meubelzaak Ophelia te Rotterdam, ik heb vorig jaar op 8 augustus 2009 een eethoek bij deze zaak gekocht twv 750 euro. De eethoek bestaat uit een tafel met 4 stoelen in een landelijke stijl van creme kleurig met een blank houten blad en stoelen in dezelfde stijl. Na al een paar keer de poten te hebben moeten vastdraaien daar deze elke keer wiebelden brak vorig weekend (pinksterweekend) 1 poot volledig af
aangezien de eethoek slechts 9 maanden oud is besloot ik gister om de meubel zaak te contacten en te vragen wat hun service in deze is. Ik werd toen zo onbehoorlijk en asociaal te woord gestaan dat ik vandaag ook via hun website
www.ophelia.nu een bericht heb gestuurd om nogmaals mijn klacht schriftelijk in te dienen.
Nu kreeg ik hier vandaag reactie op en ook deze reactie laat te wensen over, zie hieronder de correspondentie tot dus ver;
Geachte,> na gister, 25 mei 2010, telefonisch contact te hebben gehad met een van uw > medewerkers doe ik u hierbij schriftelijk nogmaals mijn klacht toekomen.Op > 8 augustus 2009 heb ik een tafel met 4 stoelen bij jullie gekocht in > rotterdam, het betreft hier een landelijk setje van roomkleurig en blank > houten blad , dit setje tezamen kostte 750 euro. Nu nog geen 9 maanden > later na al heel wat problemen met de poten, die iedere keer \'dansen\' en > we dan dus weer vastdraaien, breekt er afgelopen pinksterweekend een poot > totaal af. Dit lijkt me niet de bedoeling van een tafel die nog geen 9 > maanden oud is, maar volgens uw collega van ophelia was 750 euro niet veel > geld, PARDON???? Uw colllega heeft mij honds te woord gestaan en > onbehoorlijk bejegend!!! bovendien ook nog opgehangen....> Voor mij is namelijk 750 euro wel HEEL VEEL geld en bovendien verwacht ik > dan kwaliteit, en deze is zeer beneden peil. Als mijn klacht niet serieus > word genomen ga ik jullie zaak op alle websites (opgelicht.nl, tros radar, > kassa, kat in de zak etc) zwart maken want ik pik dit nooit hoe ik gister > te woord ben gestaan! nogmaals zo behandel je een klant niet die met een > klacht belt.....>> Ik wil jullie er tevens nog op wijzen dat 1 jaar garantie op > spullen/meubels etc is vastgelegd in de non-conformiteits bepalingen in > Brussel bij de Europese Unie.>> Uiteraard hoop ik dat dit alles niet nodig is en we alsnog tot een > oplossing kunnen komen.>> Met vriendelijke groet,> dyan selier>>
en nu de reactie van Ophelia van eerder vandaag:
Geachte, het is na 9 maanden niet zo dat wij daar nog iets aan kunnen doen, als er eerder klachten over de tafel waren, hadden we dat graag in een eerder stadium vernomen.Er zijn meerdere van deze setjes verkocht, waarbij wij verder geen problemen hebben ontvangen, het is dan ook niet te bepalen wat na 9 maanden de oorzaak is. Verder viel deze collectie inderdaad in de goedkopere kwaliteits meubels , een eettafel met bewerkingen voor rond de 300,- euro,daarvan kun je niet het allerbeste van verwachten , alle waarde naar zijn geld, maar als het al direct voor problemen had gezorgd, hadhet anders geweest en hadden wij er nog compensatie voor kunnen vinden. Wij hebben over het algemeen weinig klachten over onze omgang met mensen, het ligt er ook aan hoe de klant ons benaderd,aangezien de dreigementen die u hier al direct uit, zal dat ook te wensen hebben overgelaten,spijtig dat u zo over ons denkt, maar daar kunnen wij verder niets mee. Mocht u inderdaad verdere stappen ondernemen, welke wij niet terecht vinden,verwachten wij dat schriftelijk te ontvangen, hoogachtend, Ophelia
Zoals je kunt lezen willen ze op geen enkele manier tot een oplossing komen, ook de opmerking "alle waarde naar zijn geld" vind ik echt ronduit BELACHELIJK!
een eethoek bestaande uit 4 stoelen met een tafel voor 750 euro vind ik nou niet echt goedkoop!
ben benieuwd wat andere forum gebruikers hiervan vinden....
't lijkt me toch normaal je garantie hebt, zeker binnen een bepaalde termijn?