Online verlengen Hi abonnement
Geplaatst: 26 mei 2010 21:40
Ik zit met een vraag.
Ik heb afgelopen dagen een abonnementverlenging aangevraagd op de site van hi.
Hiervoor moest ik mijn telefoonnummer invullen en dan zou ik in een scherm komen met daarin persoonlijke aanbiedingen.
Daarbij zat een aanbieding met de blackberry bold 9700.
Omdat ik dit een mooie aanbieding vond en nergens te zien kreeg dat het niet kan heb ik deze dan ook aangevraagd.
Alles ging goed, ik kreeg de samenvatting van mijn bestelling en een sms met de informatie dat ik mijn bestelling online kon volgen.
Dus ik was een blij mens, tot gisteren.
Ik kreeg een mailtje waarin stond dat mijn abonnement helemaal niet verlengd kan worden en dat ik tot november moet wachten.
Dus ik een mail terug met daarin de info die ik had gekregen en dat alles goed was en zo.
Krijg ik vandaag weer een mailtje waarin bijna hetzelfde staat als in het eerste mailtje.
Ze draaien er dus naar mijn idee omheen en ze willen hun fout niet erkennen.
Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die dit probleem hebben ervaren en zo ja dan zou ik graag willen weten wat er toen aan gedaan is.
Ikzelf vind dat ik in mijn recht sta en vind dan ook dat het toestel geleverd moet worden.
Graag uw reactie hierop.
Groetjes Arjan
Ik heb afgelopen dagen een abonnementverlenging aangevraagd op de site van hi.
Hiervoor moest ik mijn telefoonnummer invullen en dan zou ik in een scherm komen met daarin persoonlijke aanbiedingen.
Daarbij zat een aanbieding met de blackberry bold 9700.
Omdat ik dit een mooie aanbieding vond en nergens te zien kreeg dat het niet kan heb ik deze dan ook aangevraagd.
Alles ging goed, ik kreeg de samenvatting van mijn bestelling en een sms met de informatie dat ik mijn bestelling online kon volgen.
Dus ik was een blij mens, tot gisteren.
Ik kreeg een mailtje waarin stond dat mijn abonnement helemaal niet verlengd kan worden en dat ik tot november moet wachten.
Dus ik een mail terug met daarin de info die ik had gekregen en dat alles goed was en zo.
Krijg ik vandaag weer een mailtje waarin bijna hetzelfde staat als in het eerste mailtje.
Ze draaien er dus naar mijn idee omheen en ze willen hun fout niet erkennen.
Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die dit probleem hebben ervaren en zo ja dan zou ik graag willen weten wat er toen aan gedaan is.
Ikzelf vind dat ik in mijn recht sta en vind dan ook dat het toestel geleverd moet worden.
Graag uw reactie hierop.
Groetjes Arjan