Pagina 1 van 1
Telfort...................
Geplaatst: 29 mei 2010 01:06
door gerachid
Ik belde vandaag Telfort om te kijken of ik een mooie aanbod zou krijgen wanneer ik mijn abonement verleng. Ik kreeg een dame aan de telefoon van de afdeling verlengingen. Ze doet me een aanbod en vraagt gelijk naar mijn email adres waar ze de bevestiging naar toe kan sturen ik zeg bevestiging ik wil er nog over na denken want ik wil geen spijt hebben door te snel ja te zeggen. Ze zegt ik kan je het aanbod per mail opsturen en dan kun je hem bekijken ik zeg is goed. Wat stuurt ze me op een bevestiging van mijn aanvraag en krijg gelijk ook een sms dat me aanvraag is verwerkt. Terwijl ik daarvoor geen akkoord voor heb gegeven. Ik heb een paar keer moeten bellen om een klacht in te kunnen dienen. Want via internet kon het niet. Ik zou een bevestiging mail krijgen van mijn klacht, nou ik ben nog steeds aan het wachten. Dus volgens telfort heb ik nu mijn abonement verlengd met 2 jaar waar ik geen akkoord voor heb gegeven.
Re: Telfort...................
Geplaatst: 30 mei 2010 17:16
door doberink
Beste Gerachid,
Dit is een koop via de telefoon waarop de Wet Koop op Afstand van toepassing. Door binnen 7 dagen te reageren met een aangetekende brief, waarin u simpel zegt dat u de overeenkomst ongedaan maakt en geen overeenkomst met Telfort wil afsluiten, kunt u gewoon nog van uw overeenkomst af.
Geen probleem!
Wel binnen 7 dagen reageren, anders is het toch echt te laat en wordt het lastiger om nog iets te ondernemen.
Succes!
Re: Telfort...................
Geplaatst: 14 jun 2010 22:23
door gerachid
ik heb gelijk gereageerd en gelijk ook een klacht ingediend.
Ik heb de 29 mei een klacht ingediend en ben sinds die tijd ook bezig om het ongedaan te laten maken(door dagelijks te bellen) en het enige wat er gezegd wordt is dat ik moet wachten wachten en nog eens wachten door een stel domme dozen die daar bij klantenservice werken. Ik heb vandaag maar weer contact gezocht en wat blijkt ze hebben me een email gestuurd die ik nooit heb ontvangen en daar zou in staan dat ik binnen 7 dagen moet reageren. Maar ik hang sinds 28 mei aan de telefoon.( ik heb gevraagd naar welk emailadres het verstuurd is en dat kon men niet zien en ik kon er ook geen afschrifte van krijgen) Dus nu hebben ze er niks mee gedaan. Schandalig TELFORT en ik raad niemand aan om klant te worden van telfort.
Ik wil dit graag hoger op spellen wie van jullie kan mij verder helpen.
alvast bedankt een telforthater
Re: Telfort...................
Geplaatst: 15 jun 2010 10:05
door sandra56
gerachid schreef:ik heb gelijk gereageerd en gelijk ook een klacht ingediend.
Ik heb de 29 mei een klacht ingediend en ben sinds die tijd ook bezig om het ongedaan te laten maken(door dagelijks te bellen) en het enige wat er gezegd wordt is dat ik moet wachten wachten en nog eens wachten door een stel domme dozen die daar bij klantenservice werken. Ik heb vandaag maar weer contact gezocht en wat blijkt ze hebben me een email gestuurd die ik nooit heb ontvangen en daar zou in staan dat ik binnen 7 dagen moet reageren. Maar ik hang sinds 28 mei aan de telefoon.( ik heb gevraagd naar welk emailadres het verstuurd is en dat kon men niet zien en ik kon er ook geen afschrifte van krijgen) Dus nu hebben ze er niks mee gedaan. Schandalig TELFORT en ik raad niemand aan om klant te worden van telfort.
Ik wil dit graag hoger op spellen wie van jullie kan mij verder helpen.
alvast bedankt een telforthater
Geef je klacht door aan de Consuwijzer, zij kunnen je adviseren wat je verder moet doen.
Nog een T(H)ELFORT hater
Re: Telfort...................
Geplaatst: 15 jun 2010 11:46
door Telfort webcare
@gerachid
Graag laat ik voor u uit zoeken wat de huidige stand van zaken is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne