Acer licht me op, wat nu?
Geplaatst: 02 jun 2010 13:07
25 mei vorig jaar heb ik bij de prijstopper een acer laptop gekocht
eind maart dit jaar ging hij stuk, raakte oververhit, acer repareerde hem door de ventilator schoon te maken en binnen 1 week was hij terug.
Ik dacht er nog aan om ze maar aan te melden voor de warme douche, na al die negatieve verhalen.
7 mei ging hij weer stuk. beeldscherm viel spontaan uit.
Nadat ik de prijstopper had geinformeerd heb ik op hun verzoek acer gebeld.
Acer wilde de laptop terug voor reparatie, n.a.v. mijn beschrijving wist ze dat het om het moederbord ging. Ze zou er een spoedreparatie van maken, binnen 8 dagen dus.
Gisterochtend gebeld omdat ik nog steeds niks had gehoord. De onderdelen moesten besteld worden en waren de dag ervoor aangekomen. Ze zouden zo snel mogelijk het moederbord repareren.
Gisteravond kreeg ik een e-mail van het repair centre, dat mijn moederbord en toetsenbord vervangen moeten worden omdat er vloeistof overheen is gegaan. dit valt niet onder de garantie. Ik moet 413 euro betalen (nieuwprijs 499.-) voor de reparatie en anders de onderzoekskosten voor ik hem ongerepareerd terug krijg.
Ik weet 100% zeker dat er geen vloeistof overheen is gegaan, ik ben ontzettend voorzichtig met mijn laptop. Hij staat zelfs continu op dezelfde plek op een laptoptafel.
Vanmorgen heb ik de winkel gebeld, die zeggen niks te kunnen doen, aangezien zij geen monteurs hebben nemen zij het rapport van Acer als waarheid aan.
Consumentenbond gebeld, die adviseren om onder protest de onderzoekskosten te betalen, hem ongerepareerd terug te laten komen en in overeenstemming met de winkel een derde partij ernaar te laten kijken. wie er ongelijk heeft betaald.
Ik ben alleen doodsbang dat Acer er voor gaat zorgen dat het idd lijkt of mijn laptop vloeistofschade heeft en dat ik dan alsnog met kosten kom te zitten.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring? of tips wat ik kan/moet doen zonder dat ik met kosten kom te zitten?
eind maart dit jaar ging hij stuk, raakte oververhit, acer repareerde hem door de ventilator schoon te maken en binnen 1 week was hij terug.
Ik dacht er nog aan om ze maar aan te melden voor de warme douche, na al die negatieve verhalen.
7 mei ging hij weer stuk. beeldscherm viel spontaan uit.
Nadat ik de prijstopper had geinformeerd heb ik op hun verzoek acer gebeld.
Acer wilde de laptop terug voor reparatie, n.a.v. mijn beschrijving wist ze dat het om het moederbord ging. Ze zou er een spoedreparatie van maken, binnen 8 dagen dus.
Gisterochtend gebeld omdat ik nog steeds niks had gehoord. De onderdelen moesten besteld worden en waren de dag ervoor aangekomen. Ze zouden zo snel mogelijk het moederbord repareren.
Gisteravond kreeg ik een e-mail van het repair centre, dat mijn moederbord en toetsenbord vervangen moeten worden omdat er vloeistof overheen is gegaan. dit valt niet onder de garantie. Ik moet 413 euro betalen (nieuwprijs 499.-) voor de reparatie en anders de onderzoekskosten voor ik hem ongerepareerd terug krijg.
Ik weet 100% zeker dat er geen vloeistof overheen is gegaan, ik ben ontzettend voorzichtig met mijn laptop. Hij staat zelfs continu op dezelfde plek op een laptoptafel.
Vanmorgen heb ik de winkel gebeld, die zeggen niks te kunnen doen, aangezien zij geen monteurs hebben nemen zij het rapport van Acer als waarheid aan.
Consumentenbond gebeld, die adviseren om onder protest de onderzoekskosten te betalen, hem ongerepareerd terug te laten komen en in overeenstemming met de winkel een derde partij ernaar te laten kijken. wie er ongelijk heeft betaald.
Ik ben alleen doodsbang dat Acer er voor gaat zorgen dat het idd lijkt of mijn laptop vloeistofschade heeft en dat ik dan alsnog met kosten kom te zitten.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring? of tips wat ik kan/moet doen zonder dat ik met kosten kom te zitten?