studenten ov chip kaart
Geplaatst: 02 jun 2010 15:50
onze zoon kreeg een boete omdat zijn ov chipkaart niet meer werkte voor de scan van de conducteur, 41,50 maar liefst. Gelukkig kan ik deze terug krijgen via de NS. Maar wat een toestanden om een nieuwe aan te vragen. Duurt zo wie zo al drie weken en dan nog maar niet te spreken over de gemaakte kosten die er gaan komen en die voor ons zelf zijn. Te gek voor woorden en dan te bedenken dat er een mogelijkheid is om een tijdelijke ov studenten kaart uit te geven maar dat wordt gewoon GEWEIGERD door de ov chip kaarten instantie.
Echt te gek voor woorden. Moet nu zelf de kosten gaan dragen waar ik niet om gevraagd heb. Zijn kaart is niet kapot wordt alleen niet gescand. Bellen met de ov chip kaarten lijn ( 10 cent per minuut) heeft ook geen zin want de desbetreffende dames die je aan de lijn krijgt volgen keurig hun belscript en verder kunnen zij niets doen en als het ze dan niet meer interrreseert verbreken ze de verbinding.
Je kunt nergens met de klachten trerrecht en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ook je gemaakt kosten kan je nergens verhalen. Toen de ib groep nu duo de kaarten uitgaf (dus de oude kaarten) was er geen vuiltje aan de lucht die dingen deden het gewoon en nu zijn er alleen maar klachten.
Kan hier niets aan gedaan worden Er moet toch ingezien worden dat het via duo (IB groep) alles veel beter verliep. Draai alles terug en laat die ov chip kaart instantie opdoeken met hun rommel en slechte onvriendelijke adviezen. Echt onprofessionele mensen zitten daar die geen verstand hebben van zaken en vooral geen normen en waarde kennen.
Het kan zo simpel geef een tijdelijke kaart uit (die bestaat heb een voorbeeld toegestuurt gekregen van iemand) zodat men toch gebruik kan maken van het openbaar vervoer en doe niet zo moeilijk.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Echt te gek voor woorden. Moet nu zelf de kosten gaan dragen waar ik niet om gevraagd heb. Zijn kaart is niet kapot wordt alleen niet gescand. Bellen met de ov chip kaarten lijn ( 10 cent per minuut) heeft ook geen zin want de desbetreffende dames die je aan de lijn krijgt volgen keurig hun belscript en verder kunnen zij niets doen en als het ze dan niet meer interrreseert verbreken ze de verbinding.
Je kunt nergens met de klachten trerrecht en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ook je gemaakt kosten kan je nergens verhalen. Toen de ib groep nu duo de kaarten uitgaf (dus de oude kaarten) was er geen vuiltje aan de lucht die dingen deden het gewoon en nu zijn er alleen maar klachten.
Kan hier niets aan gedaan worden Er moet toch ingezien worden dat het via duo (IB groep) alles veel beter verliep. Draai alles terug en laat die ov chip kaart instantie opdoeken met hun rommel en slechte onvriendelijke adviezen. Echt onprofessionele mensen zitten daar die geen verstand hebben van zaken en vooral geen normen en waarde kennen.
Het kan zo simpel geef een tijdelijke kaart uit (die bestaat heb een voorbeeld toegestuurt gekregen van iemand) zodat men toch gebruik kan maken van het openbaar vervoer en doe niet zo moeilijk.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)