| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tweaknews laat klanten bloeden.
-
afterburner
Tweaknews laat klanten bloeden.
Hallo allen,
Let op met tweaknews, als je een newsserver gebruikt via hun.
Ik heb zelf een jaarabbo, en deze liep deze maand af.
Heb vorige maand een brief gestuurd ter opzegging. Echter beweren ze geen brief te hebben ontvangen. En sturen doodleuk een nieuwe jaar rekening.
Na telefonisch kontakt te hebben gelegd, meent de service medewerker hier niks aan te kunnen doen...ZE HEBBEN IMMERS GEEN BRIEF ONTVANGEN ZEGGEN ZE.
Ik dreigde al het geld terug te halen via de bank...
waarop de medewerker doodleuk zegt aanmaningen te gaan versturen.
Hij had het abonnement wel stop kunnen zetten, als ik aan kon tonen de brief te hebben verstuurd.
Ja dat gaat nogal makkelijk als je hem niet aangetekend verstuurd.
Van mij mogen ze TWEAKNEWS de kouden douche geven.. Oplichters.
Mensen let dus op!!!
Let op met tweaknews, als je een newsserver gebruikt via hun.
Ik heb zelf een jaarabbo, en deze liep deze maand af.
Heb vorige maand een brief gestuurd ter opzegging. Echter beweren ze geen brief te hebben ontvangen. En sturen doodleuk een nieuwe jaar rekening.
Na telefonisch kontakt te hebben gelegd, meent de service medewerker hier niks aan te kunnen doen...ZE HEBBEN IMMERS GEEN BRIEF ONTVANGEN ZEGGEN ZE.
Ik dreigde al het geld terug te halen via de bank...
waarop de medewerker doodleuk zegt aanmaningen te gaan versturen.
Hij had het abonnement wel stop kunnen zetten, als ik aan kon tonen de brief te hebben verstuurd.
Ja dat gaat nogal makkelijk als je hem niet aangetekend verstuurd.
Van mij mogen ze TWEAKNEWS de kouden douche geven.. Oplichters.
Mensen let dus op!!!
-
Dekseldopje
Re: Tweaknews laat klanten bloeden.
Zoiets is inderdaad lastig...wat zij niet hebben ontvangen is er gewoonweg niet. Dat heb ik ook gehad met zo'n computer totaal abonnement waar ik vorig jaar weer een jaar aan vast zat, terwijl ik dat blad helemaal niet meer wil. Daarvan heb ik geleerd gewoon aangetekend een brief sturen, is goedkoper dan het risico op weer een jaarabonnement van een produkt.
En als er van beide kanten geen bewijs is van verzending/ontvangen dan wordt het een welles/nietes spelletje wat oneindig doorgaat. Had je je brief aangetekend opgestuurd?
Zo ja, met dat bewijs kan je aantonen dat je het hebt verstuurd.
En als er van beide kanten geen bewijs is van verzending/ontvangen dan wordt het een welles/nietes spelletje wat oneindig doorgaat. Had je je brief aangetekend opgestuurd?
Zo ja, met dat bewijs kan je aantonen dat je het hebt verstuurd.