LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Packard Bell recovery disk opsturen "never ending story"

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
juan55

Packard Bell recovery disk opsturen "never ending story"

Ongelezen bericht door juan55 »

Mijn laptop van Packard Bell is onlangs gecrashed. Hij was net iets meer dan 3 jaar oud. Ik had vlak na de aankoop al een recoverydisk aangemaakt. Dus ik dacht, dat is snel gerepareerd. De recoverydisk werkte niet goed, ik werd bij de installatie van het recoveryprogramma er steeds uitgegooid. op een gegeven moment bleef ie hangen bij audiodrivers, die hij niet kon vinden. Op internet nog gezocht naar de passende drivers, gevonden, maar dat werkte niet. Dus ik Packard bell bellen. De helpdesk zou een formulier toesturen via mail, waarmee ik de recoverydisk zou kunnen bestellen.
Ik ontvang niets. Nog een keer bellen, "ja we sturen het formulier naar uw emailadres", weer niets. Weer bellen, emailadres nog even gecheckt, en nog een tweede mailadres opgegeven. Weer geen resultaat. Weer bellen, te druk , dus dan maar voicemail inspreken, want ik wordt teruggebeld, nooit teruggebeld, weer gebeld (45c per min) : "ja dat versturen gaat via aan andere afdeling, ik ga er even achter aan, ik neem direct contact op met die afdeling en zorg dat de mail met het formulier om de recoverydisk te bestellen bij u terecht komt. U moet vandaag die mail nog ontvangen ( op 2 mailadressen). Weer niets ontvangen, ondanks gespeur in mijn spamboxen. Wat moet ik doen???? Het is om gek van te worden, mailcontact is niet mogelijk, alleen die telefoon waar je steeds voor moet thuisblijven en waarbij je steeds in de wacht staat!!! Heeft iemand dergelijke ervaringen?

malaga

Re: Packard Bell recovery disk opsturen "never ending story"

Ongelezen bericht door malaga »

Ik ken deze pc niet, maar heb je eens in de beschrijving gelezen, of je niet een recovery op de pc hebt.
Bij sommige pc's is als voorbeeld: F 11 een functie om terug naar fabrieksinstellingen te gaan.
Heb net eens gekeken op internet en ik zie, dat in s'Hertogenbosch ook geen ondersteunig voor pc is.
Ik weet dus niet welke servicelijn je hebt gebeld.

jor

Ongelezen bericht door jor »

bayer113 schreef: Ik weet dus niet welke servicelijn je hebt gebeld.
Deze bijvoorbeeld..
#

Localiseer ons
Packard Bell verkoopkantoor
Packard Bell BV
Europalaan 89
5232 BC 's-Hertogenbosch
P.O. Box 70576
5201 CZ 's-Hertogenbosch
The Netherlands

#

Technische problemen
Customer Contact Center:

Binnen de garantie:
0900 - 202 51 17 (€ 0,15)
Buiten de garantie:
0900 - 202 05 15 (€ 0,45)

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Misschien 1 tip hoe ik het doe met een 2e hands merkcomputer zonder meegeleverde software.

Waarschijnlijk zat er XP op leen van iemand een XP cd.(is ook wel ergens te downloaden)
Je gebruikt dan jouw serienummer welke op de sticker van de PC staat.
Op de site van de leverancier kan je door het intypen van je productnummer/type nummer PC alle benodigde drivers vinden..Installeren en klaar is kees.
Alle gebruikte software even op een cd branden en voor de volgende keer heb je
een cd om weer opnieuw alles te installeren.
Ik heb dit gedaan met een HP computer een Medion computer en een Acer computer. Alle werken nu prima. Ik bel nooit dure nummers alles is op internet te vinden als je maar even de tijd neemt.

gr Henk

jor

Ongelezen bericht door jor »

juan55 schreef: mailcontact is niet mogelijk, alleen die telefoon waar je steeds voor moet thuisblijven en waarbij je steeds in de wacht staat!!! Heeft iemand dergelijke ervaringen?
Ook ik heb gezocht naar een werkend e-mailadres van Packard Bell waar je eventueel antwoord/Mail-Support zou kunnen krijgen maar dat is er eenvoudig weg niet. Je moet het inderdaad via een behoorlijk dure( buiten de garantieperiode 0.45.- per minuut) telefonische helpdesk doen.Staat er geen verborgen partitie op de harde schijf waar je mee terug kan naar de fabrieks-instellingen?

PS henk51 maait het gras voor mijn voetjes weg :mrgreen: Dat advies wilde ik ook geven.Volg dus de tip van henk51 op en zoek hier de drivers (na het invullen van het typenummer enz) voor je laptop/notebook
http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/Info ... y=download

juan55

Ongelezen bericht door juan55 »

bedankt voor je snelle reactie en suggesties!! systeemherstel via F11 (of F4) werkt niet , (op de harde schijf is geen ruimte aangewezen voor systeemherstel). Het gaat om de Easy Note MZ35-200. Ik heb hem via de zelfgemaakte recoverydisk inmiddels zover, dat ie alleen via F8 opstart. Alleen de audiodriver (opgehaald van de Packard Bell site) krijg ik niet geinstalleerd. Hij vraagt om dll files van XP servicepack 2 terwijl deze wel geinstalleerd is? Het nummer van de helpdesk dat ik bij aankoop had meegekregen werkt nog steeds: 09002020515 (ondanks het feit dat packard bell tegenwoordig als Acer verkocht wordt?)
met vriendelijke groet

malaga

Gebruik AC 97 driver misschien werkt deze!

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

juan55 schreef:bedankt voor je snelle reactie en suggesties!! systeemherstel via F11 (of F4) werkt niet , (op de harde schijf is geen ruimte aangewezen voor systeemherstel). Het gaat om de Easy Note MZ35-200. Ik heb hem via de zelfgemaakte recoverydisk inmiddels zover, dat ie alleen via F8 opstart. Alleen de audiodriver (opgehaald van de Packard Bell site) krijg ik niet geinstalleerd. Hij vraagt om dll files van XP servicepack 2 terwijl deze wel geinstalleerd is? Het nummer van de helpdesk dat ik bij aankoop had meegekregen werkt nog steeds: 09002020515 (ondanks het feit dat packard bell tegenwoordig als Acer verkocht wordt?)
met vriendelijke groet
packard bell verkoopt nog onder eigen naam en zal dat voorlopig ook wel blijven doen.

Ik zou zoals al iets vaker gezegd is voor een volledig cleane installatie gaan. Die recovery-cd's gaat vaak niet helemaal goed. Download/leen van iemand ff een xp-cd en en gebruik je eigen licentie. Dan ben je tevens ook meteen van die standaard rommel af die ze er op zetten.

malaga

Pindakaaspotje schreef:
juan55 schreef:bedankt voor je snelle reactie en suggesties!! systeemherstel via F11 (of F4) werkt niet , (op de harde schijf is geen ruimte aangewezen voor systeemherstel). Het gaat om de Easy Note MZ35-200. Ik heb hem via de zelfgemaakte recoverydisk inmiddels zover, dat ie alleen via F8 opstart. Alleen de audiodriver (opgehaald van de Packard Bell site) krijg ik niet geinstalleerd. Hij vraagt om dll files van XP servicepack 2 terwijl deze wel geinstalleerd is? Het nummer van de helpdesk dat ik bij aankoop had meegekregen werkt nog steeds: 09002020515 (ondanks het feit dat packard bell tegenwoordig als Acer verkocht wordt?)
met vriendelijke groet
packard bell verkoopt nog onder eigen naam en zal dat voorlopig ook wel blijven doen.

Ik zou zoals al iets vaker gezegd is voor een volledig cleane installatie gaan. Die recovery-cd's gaat vaak niet helemaal goed. Download/leen van iemand ff een xp-cd en en gebruik je eigen licentie. Dan ben je tevens ook meteen van die standaard rommel af die ze er op zetten.

@pinda
even het bericht van Henk lezen !!

DaanenJo

Ongelezen bericht door DaanenJo »

Hallo iedereen, sinds een maand in bezit van een Packard Bell oneTwo M U7655. Computer werkt leuk, vooral het touch screen is wel erg grappig. Alleen de service is echt waardeloos, gebeld met de "Suriname helpdesk" want deze zit dus duidelijk niet in Nederland voor een recovery dvd. Heb 3 x gebeld en zou 2 x terug gebeld en gemaild worden maar is niet gebeurd zit er nu nog op te wachten. De 3e keer kreeg ik helemaal niemand te pakken, heb na een uur opgehangen dit omdat de helpdesk zelfs in de garantie 0,15 cent per minuut kost, dus reken maar uit wat ik al kwijt ben zonder iemand te spreken... Mijn advies; koop een een merk met een goede helpdesk misschien betaal je wel wat meer bij de aanschaf, maar dan heb je niet de frustratie die ik heb gehad en eigenlijk nog heb. Heb tot mijn grote spijt ook een Netbook van Packard Bell gekocht, maar dit was voor dat ik deze "ellende" had. Had ik dit geweten had ik een ander merk gekocht. Groet Daniel uit Amersfoort

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Daanenjo heb je de handleiding wel eens doorgenomen recovery DVD"s kun je en moet je vaak zelf maken. Zoek eens op google wat te doen staan genoeg oplossingen. Zelfaktie is vaak beter dan afwachten dan is het vaak te laat. Iedereen grijpt meteen de telefoon klaagt over de kosten maar de oplossing ligt vaak dichterbij dan men denkt.

gr Henk

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

packard hell service is altijd een drama geweest, daar ga je nu eenmaal mee accoord zodra je iets van dit merk in huis haalt!

verke663

Ongelezen bericht door verke663 »

Ook ik heb ellende meegemaakt met de klantenservice van PB.
Had voor mijn laptop die 1 1/2 jaar oude was en niets meer deed op advies van
PB een recovery-cd aangeschaft.
Ik kreeg het niet voor elkaar om deze te installeren en heb gebeld met de helpdesk.
Wat een ellende!!! Drie keer iemand aan de telefoon gehad die de Nederlandse taal niet beheerste.De verbinding werd twee maal verbroken aan de kant van PB.
Bij elkaar ruim een uur aan de telefoon gezeten (kosten 0,45 pm). En nog niets wijzer.
Ze weten gewoon niet waar het over gaat.
De conclusie is nu dat ik een kapotte laptop van 1 1/2 jaar heb.
Een recovery-cd van 60 euro en bijna 30 euro verbeld. En heel veel stress.
Van mijn kant een ijskoude douche voor PB!!!!!!

Meyl36

Ongelezen bericht door Meyl36 »

Raymond Meijlink
2 Aug 2011
Enschede.
hallo allemaal,
In November 2010 heb ik dus een laptop gekocht,in 9 maanden tijd heb ik deze
al 2 x opgestuurd naar PACKERD BELL om dat ding te laten maken,de 1ste keer
kreeg ik dat "DING "prima terug en in het nederlands,na 5 maanden was dat
DING weer niet goed,ik had verbinding maar kon NIET op het internet,dus wéér
moest ik het opsturen,naar de P.bell "recovery centrum" d.d. 24juli 2011 !!!
Ik zat met smart te wachten tot UPS de laptop terug zou brengen,1x blij dat ik dat ding terug had,maar ik kreeg het terug in het Engels,mijn engels is prima,maar de computertaal in het Engels,daar snap ik geen BAL van,op 2 Aug'11
begon weer de problemen,op deze dag heb ik minstens 8 x gebeld met P.bell en
omdat de mensen die daar werken,bijna allemaal Antillianen of Surinamers zijn,
versta je de mensen bijna tot helemaal NIET,ben zelf een halfbloed en zeker geen
rascist.Allen verwezen mij naar een 020 nummer,weer met 100 keuze's in de w8
rij afwachten tot je a/d beurt bent,ook dit nummer heb ik wel 8 x gebeld en eindelijk was er iemand die het probleem wist,bij de recovery centrum in S'herthogebosch hebben ze de ENGELSE versie erop gezet en dit moet wééééér
gerecoverd worden naar het nederlands,nu 17:55 uur,heb ik dus DE antwoord na
8 uren bellen,wachten en alle andere bijkomstigheden!!! de telefoonrekening is nu
hoger dan ooit en wilde een mail sturen met deze klacht,maar ze hebben niet eens een Email adres!!! Ben nu moe,chaggerijnig,en als het langer had geduurt,
dan had ik de laptop met een moker bewerkt!!!En Nu?ik krijg een email,moet de
bijlage invullen,uitprinten,opsturen en dan pas krijg ik een cd'tje om het overtezet
ten naar de Nederlandse taal!! Triest dat dit zo lang heeft moeten duren,d.m.v
communicatie gedoe,van kastje naar de muur laten bellen en maar wachten!
NOOIT KOOP IK OOIT TROEP VAN PACKERD BELL,AL KRIJG IK GELD TOE,ZE MOGEN HET IN EEN GAT STOPPEN,WELKE GAT LAAT IK DAN AAN HUN OVER,BEN
HET GOED ZAT VOOR VANDAAG!!! BEN BENIEUWD OF IEMAND OOK ZO'N ERVAR
ING RIJKER IS,EN OM DIT PRODUCT TEVERKOPEN MET DE NAAM:ACER,IS ECHT
BELACHELIJK WANT DAT ZIJN ZE NIET WAARD! GROETEN UIT ENSCHEDE !!!
RAYMOND MEIJLINK :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

raymond, een jaar of 6 geleden had ik al uitgevonden dat packard hell geen service afdeling heeft, alleen een verkoop afdeling, die kennen alleen "inpacken en wegwezen" dus en voortaan een beter merk kopen is mijn advies.

Gesloten