Klacht vodafoonwinkel
Geplaatst: 05 jun 2010 15:23
Doordat mijn vrouw pas geleden een hartinfarct heeft gehad een prepaid van hi had hebben we besloten om een abonnement bij vodafoon te gaan nemen omdat ze nu zoveel gaat bellen en in een week al 2x een kaart van 20 € nodig hadden.
Dit omdat ikzelf al jaren een abonnement heb bij vodafoon en verder geen klachten hierover had maar ook dat ik dan alles op een rekening kreeg.
Op donderdag 27 mei gingen we naar de vodafoon winkel in breda.
We vertelde dat ze het nummer wilde behouden omdat ze al ruim 5 jaar dit nummer heeft en het lastig vond iedereen te moeten inlichten over een nieuw nummer.
Dit was geen probleem vertelde de verkoper en werd alles geregeld,een sim only en hun zouden zorg dragen voor de portering,waarbij opmerkend dat ze hoopte dat kpn zou meewerken omdat de simkaart een afwijkend nummer had.
Achja zal wel, wij hebben er geen verstand van en hij vertelde dat wanneer 3 juni er nog kpn in het display zou staan we even naar hun nummer(wat hij opgeschreven had) moesten bellen.
3 juni kpn in het display
4 juni kpn in het display,ik besloot maar eens te gaan bellen met dat nummer.
Heel de dag door geprobeerd zonder resultaat er werd niet opgenomen,geen bandje helemaal niets.
Tegen de avond tussen 17:15 en 18:00 constant zonder ophouden gebeld,helemaal niets.
5 juni zaterdag ochtend om 10:00 weer drie kwartier gebeld zonder resultaat.
Nu maar een kpn gebeld en hun konden mij vertellen dat het nummer wat op de simkaart staat niet goed was doorgegeven en de portatie was stopgezet.
Ik had nu het juiste nummer gehad en het scheelde 1 letter,ze moesten 6 cijfers doorgeven en hadden ook een s die erachter stond erbijgezet.
Maar vertelde ze dat zouden we ook via de klantenservice van vodafoon kunnen regelen zodat we niet maar breda hoefden,vanaf hier toch gauw een half uur heen rijden en dan nog de nodige parkeerkosten in het centrum.
Website geraadpleegd van vodafoon waarop te lezen was dat de klanterservice zaterdags bereikbaar was van 10:00 tot 18:00 uur.
Helaas kreeg ik een bandje dat ze zaterdags gesloten waren.
We hadden nu geen keus en moesten naar de winkel in breda.
Daar aangekomen was er niemand in de winkel,ik zei niets en belde hun nummer.
Ik hoorde daar geen telefoon en de verkoper die ons vorige keer had geholpen kwam aanlopen.
Ik vertelde dat ik een klacht had waarom de telefoon niet werd opgenomen.
Hij vertelde dat als het druk is de telefoon niet wordt opgenomen(waar ik overigens mee eens zou zijn),en het was uiteraard de laatste 2 dagen druk geweest.
Hierop gaf ik hem mijn telefoon en vertelde dat ik op dat moment naar hun aan het bellen was en nergens een telefoon hoorde,hij kleurde meteen rood,en dat ik nu voor 1 letter helemaal naar breda gekomen ben terwijl dit telefonisch opgelost had kunnen worden.
Hij liep naar de telefoon en zei dat het lastig is voor de klanten die in de winkel staat.
Waarop ik vroeg waarom dan nu de telefoon niet wordt opgenomen wordt terwijl niemand in de winkel was en ik aan het bellen was.
Hij kleurde nog roder en ik vertelde dat ik blij was maar voor een jaar getekend te hebben.
Mijn eigen abonnement loopt in augustus af en zou dat dan ook bij vodafoon gaan beeindigen.
Ik vertelde dat ik hierover een klacht zou gaan indienen bij vodafoon en dat moest ik dan maar doen vertelde hij.
Na anderhalf uur thuisgekomen heb ik een klacht in willen dienen via hun website,helaas gaat dit niet zomaar en moet je inloggen,wat ik nooit doe,en ook geen gegevens heb hoe dit wel te doen.
Kortom alles bij vodafoon is heel wazig.
Voor mij is het duidelijk,ik ga als mijn abbo afgelopen is terug naar kpn die wel normaal bereikbaar zijn.
Ik post daarom dan ook mijn klacht maar hier,omdat vodafoon te slecht te bereiken is.
Dit omdat ikzelf al jaren een abonnement heb bij vodafoon en verder geen klachten hierover had maar ook dat ik dan alles op een rekening kreeg.
Op donderdag 27 mei gingen we naar de vodafoon winkel in breda.
We vertelde dat ze het nummer wilde behouden omdat ze al ruim 5 jaar dit nummer heeft en het lastig vond iedereen te moeten inlichten over een nieuw nummer.
Dit was geen probleem vertelde de verkoper en werd alles geregeld,een sim only en hun zouden zorg dragen voor de portering,waarbij opmerkend dat ze hoopte dat kpn zou meewerken omdat de simkaart een afwijkend nummer had.
Achja zal wel, wij hebben er geen verstand van en hij vertelde dat wanneer 3 juni er nog kpn in het display zou staan we even naar hun nummer(wat hij opgeschreven had) moesten bellen.
3 juni kpn in het display
4 juni kpn in het display,ik besloot maar eens te gaan bellen met dat nummer.
Heel de dag door geprobeerd zonder resultaat er werd niet opgenomen,geen bandje helemaal niets.
Tegen de avond tussen 17:15 en 18:00 constant zonder ophouden gebeld,helemaal niets.
5 juni zaterdag ochtend om 10:00 weer drie kwartier gebeld zonder resultaat.
Nu maar een kpn gebeld en hun konden mij vertellen dat het nummer wat op de simkaart staat niet goed was doorgegeven en de portatie was stopgezet.
Ik had nu het juiste nummer gehad en het scheelde 1 letter,ze moesten 6 cijfers doorgeven en hadden ook een s die erachter stond erbijgezet.
Maar vertelde ze dat zouden we ook via de klantenservice van vodafoon kunnen regelen zodat we niet maar breda hoefden,vanaf hier toch gauw een half uur heen rijden en dan nog de nodige parkeerkosten in het centrum.
Website geraadpleegd van vodafoon waarop te lezen was dat de klanterservice zaterdags bereikbaar was van 10:00 tot 18:00 uur.
Helaas kreeg ik een bandje dat ze zaterdags gesloten waren.
We hadden nu geen keus en moesten naar de winkel in breda.
Daar aangekomen was er niemand in de winkel,ik zei niets en belde hun nummer.
Ik hoorde daar geen telefoon en de verkoper die ons vorige keer had geholpen kwam aanlopen.
Ik vertelde dat ik een klacht had waarom de telefoon niet werd opgenomen.
Hij vertelde dat als het druk is de telefoon niet wordt opgenomen(waar ik overigens mee eens zou zijn),en het was uiteraard de laatste 2 dagen druk geweest.
Hierop gaf ik hem mijn telefoon en vertelde dat ik op dat moment naar hun aan het bellen was en nergens een telefoon hoorde,hij kleurde meteen rood,en dat ik nu voor 1 letter helemaal naar breda gekomen ben terwijl dit telefonisch opgelost had kunnen worden.
Hij liep naar de telefoon en zei dat het lastig is voor de klanten die in de winkel staat.
Waarop ik vroeg waarom dan nu de telefoon niet wordt opgenomen wordt terwijl niemand in de winkel was en ik aan het bellen was.
Hij kleurde nog roder en ik vertelde dat ik blij was maar voor een jaar getekend te hebben.
Mijn eigen abonnement loopt in augustus af en zou dat dan ook bij vodafoon gaan beeindigen.
Ik vertelde dat ik hierover een klacht zou gaan indienen bij vodafoon en dat moest ik dan maar doen vertelde hij.
Na anderhalf uur thuisgekomen heb ik een klacht in willen dienen via hun website,helaas gaat dit niet zomaar en moet je inloggen,wat ik nooit doe,en ook geen gegevens heb hoe dit wel te doen.
Kortom alles bij vodafoon is heel wazig.
Voor mij is het duidelijk,ik ga als mijn abbo afgelopen is terug naar kpn die wel normaal bereikbaar zijn.
Ik post daarom dan ook mijn klacht maar hier,omdat vodafoon te slecht te bereiken is.