KPN Flexibel: abonnement te hoog, al half jaar bezig met KPN
Geplaatst: 07 jun 2010 11:42
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn broer heeft ongeveer een 1,5 jaar geleden een KPN Flexibel 17,50 afgesloten voor 2 jaar, voor de actieprijs van 9,95 euro.
Nu moest hij voor een paar maanden naar het buitenland, en heeft de simkaart in Nederland achter gelaten. Nu kun je het abonnement naar boven of naar beneden bijstellen en hij dacht slim te zijn: ik gebruik de simkaart toch een paar maanden niet, als ik nu het abonnement naar beneden bijstel, van Flexibel 17,50 naar Flexibel 12,50 (lager kon niet) dan betaal ik maar 12,50 euro ipv 17,50 euro. Hij realiseerde zich echter niet dat hij helemaal geen 17,50 euro per maand betaalde, maar 9,95 euro! Gevolg: hij ging 12,50 euro i.p.v. 9,95 euro betalen.
Sinds december 2009 zijn wij nu bezig dit recht te zetten. Na enkele maanden is het abonnement weer teruggezet naar Flexibel 17,50 maar zonder het actietarief! Hij betaald nu dus 17,50 euro per maand. We zijn nu al een half jaar bezig om dit op te lossen. De laatste keer dat we contact hadden met de helpdesk is 6 weken geleden, en men wist ons te vertellen dat de doorlooptijd van die afdeling die dit moet oplossen 6 weken is. U raadt het al, de 6 weken zijn om en er wordt nog steeds 17,50 voor het abo afgeschreven.
Nog even en de 2 jaar zijn voorbij en ik zie nu al op tegen het opzeggen, bang dat dit probleem nog niet eens opgelost is....
Welke stappen kan ik nu ondernemen?
Alvast bedankt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn broer heeft ongeveer een 1,5 jaar geleden een KPN Flexibel 17,50 afgesloten voor 2 jaar, voor de actieprijs van 9,95 euro.
Nu moest hij voor een paar maanden naar het buitenland, en heeft de simkaart in Nederland achter gelaten. Nu kun je het abonnement naar boven of naar beneden bijstellen en hij dacht slim te zijn: ik gebruik de simkaart toch een paar maanden niet, als ik nu het abonnement naar beneden bijstel, van Flexibel 17,50 naar Flexibel 12,50 (lager kon niet) dan betaal ik maar 12,50 euro ipv 17,50 euro. Hij realiseerde zich echter niet dat hij helemaal geen 17,50 euro per maand betaalde, maar 9,95 euro! Gevolg: hij ging 12,50 euro i.p.v. 9,95 euro betalen.
Sinds december 2009 zijn wij nu bezig dit recht te zetten. Na enkele maanden is het abonnement weer teruggezet naar Flexibel 17,50 maar zonder het actietarief! Hij betaald nu dus 17,50 euro per maand. We zijn nu al een half jaar bezig om dit op te lossen. De laatste keer dat we contact hadden met de helpdesk is 6 weken geleden, en men wist ons te vertellen dat de doorlooptijd van die afdeling die dit moet oplossen 6 weken is. U raadt het al, de 6 weken zijn om en er wordt nog steeds 17,50 voor het abo afgeschreven.
Nog even en de 2 jaar zijn voorbij en ik zie nu al op tegen het opzeggen, bang dat dit probleem nog niet eens opgelost is....
Welke stappen kan ik nu ondernemen?
Alvast bedankt.