Rexona Max protect
Geplaatst: 09 jun 2010 15:49
Onlangs kocht ik voor een trip naar Canada een dure deodorant van Rexona. Het idee was een duurdere deo te kopen om verzekerd te zijn van een fris verschijnen.
Na 3 maal gebruiken echter gaf de verpakking de geest en was het niet mogelijk meer het product uit de verpakking te krijgen. Aangezien er pas 2 dagen van mijn 3 weken Canada opzaten en ik geen trek had nutteloze bagage mee te slepen heb ik het ding in de vuilcontainer gedumpt.
Thuisgekomen vond ik toch dat ik een klacht moest indienen over het gebeurde en ik verwachte eerlijk gezegd een nieuwe verpakking thuisgestuurd te krijgen.
Helaas dacht Rexona hier anders over. Men vond dat ik de verpakking in een doos moest verpakken en via het postkantoor moest retourneren. Verder moest ik verzenddocumenten bewaren en zo zou ik dan kans maken op vergoeding.
Dit was uiteraard niet mogelijk maar rexona stond er op en gaf aan dat ze verder niets voor mij konden betekenen.
Graag wilde ik dit met u delen. Ik ben zeer teleurgesteld in de klantvriendelijkheid en het begripsvermogen van Rexona. Het motto de klant is koning is hier overduidelijk niet doorgedrongen. De kosten voor het verstrekken van een nieuwe verpakking wegen kennelijk niet op tegen de schade die een ontevreden klant aan het imago kan toebrengen.
Na 3 maal gebruiken echter gaf de verpakking de geest en was het niet mogelijk meer het product uit de verpakking te krijgen. Aangezien er pas 2 dagen van mijn 3 weken Canada opzaten en ik geen trek had nutteloze bagage mee te slepen heb ik het ding in de vuilcontainer gedumpt.
Thuisgekomen vond ik toch dat ik een klacht moest indienen over het gebeurde en ik verwachte eerlijk gezegd een nieuwe verpakking thuisgestuurd te krijgen.
Helaas dacht Rexona hier anders over. Men vond dat ik de verpakking in een doos moest verpakken en via het postkantoor moest retourneren. Verder moest ik verzenddocumenten bewaren en zo zou ik dan kans maken op vergoeding.
Dit was uiteraard niet mogelijk maar rexona stond er op en gaf aan dat ze verder niets voor mij konden betekenen.
Graag wilde ik dit met u delen. Ik ben zeer teleurgesteld in de klantvriendelijkheid en het begripsvermogen van Rexona. Het motto de klant is koning is hier overduidelijk niet doorgedrongen. De kosten voor het verstrekken van een nieuwe verpakking wegen kennelijk niet op tegen de schade die een ontevreden klant aan het imago kan toebrengen.