LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone 2-jarig abonnement - voortijdig opzeggen
Vodafone 2-jarig abonnement - voortijdig opzeggen
Is het mogelijk om voortijdig mijn vodafone abonnement op te zeggen? Conform de Algemene voorwaarden van Vodafone is dat mogelijk, ik moet alleen wel de resterende maanden van mijn abonnement betalen. Nu heb ik pas 3 maanden een abonnement (wil stoppen omdat ik een telefoon van het werk heb gekregen die ik ook prive mag gebruiken) en zou ik dus 21 maanden x 40 euro moeten betalen. Ik vind dat schofterig veel. Graag jurisprudentie indien mogelijk.
Re: Vodafone 2-jarig abonnement - voortijdig opzeggen
Helaas,
je hebt een twee jarig contract, die jezelf hebt afgesloten, dat jij er nu van af wil omdat je van je werkgever een telefoon gekregen hebt, is niet van belang voor Vodafone!Het is niet dat Vodafone in deze in gebreke is, je wil er gewoon vanaf en plots is dit abonnement, schofterig veel, maar jij hebt dit zelf afgesloten en toen je het afsloot was je er blij mee!
Ik ben van mening, zit de rit uit en het was duidelijk vermeld in hun voorwaarden!
je hebt een twee jarig contract, die jezelf hebt afgesloten, dat jij er nu van af wil omdat je van je werkgever een telefoon gekregen hebt, is niet van belang voor Vodafone!Het is niet dat Vodafone in deze in gebreke is, je wil er gewoon vanaf en plots is dit abonnement, schofterig veel, maar jij hebt dit zelf afgesloten en toen je het afsloot was je er blij mee!
Ik ben van mening, zit de rit uit en het was duidelijk vermeld in hun voorwaarden!
-
Ik neem aan dat je een 'gratis' peperduur toestel bij dat abonnement hebt gekregen? Dat moet ook ergens van betaald worden, denk je niet?
Jeevano,
Je kunt je abonnement vroegtijdig beeindigen, alleen zijn de kosten dan torenhoog.
Wat ik persoonlijk zou doen is het gewoon in gebruik nemen, of je simkaart op marktplaats ter overname aanbieden ?
Je kunt ook na een halfjaar / jaar je bundel verlagen, of zet in ieder geval al je blox uit.
Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag !
Grt,
Ravx
Je kunt je abonnement vroegtijdig beeindigen, alleen zijn de kosten dan torenhoog.
Wat ik persoonlijk zou doen is het gewoon in gebruik nemen, of je simkaart op marktplaats ter overname aanbieden ?
Je kunt ook na een halfjaar / jaar je bundel verlagen, of zet in ieder geval al je blox uit.
Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag !
Grt,
Ravx