Telfort doet geen nummerbehoud
Geplaatst: 15 jun 2010 09:49
Beste allemaal!
Op 6 juni heeft mijn vriendinnetje na een akkefietje met T-Mobile (http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=81757) besloten on over te stappen op Telfort.
Ze heeft toen dezelfde dag (06/05/10) via Internet een SIM-Only van 500 minuten en 100 smsjes voor 2 jaar besteld met nummberbehoud van haar oude T-Mobile nummer, dit kon aangevinkt worden op het bestelformulie.
Na ontvangst van de Telfort simkaart waren geen papieren aanwezig die lieten zien dat er nummerbehoud zou worden toegepast en dus op 14/05/10 heeft ze contact gehad met de klantenservice en die liet weten dat ze niks doen met nummerbehoud aanvragen die op het bestelformulier (van hun eigen website NB) doen en dat dit via een digitaal formulier op 'Mijn Telfort' gedaan moet worden.
Goed, na een account aangemaakt te hebben op 'Mijn Telfort' heeft ze het nummerbehoud aanvraagformulier ingevuld en digitaal verzonden.
Vandaag 15/06/10 had ze nog steeds geen bevestiging van nummerbehoud dus besloote ze weer naar de Telfort klantenservice te bellen en die geven te weten dat ze niks in hun systeem hierover hebben staat (nummerbehoud) en dat ze dus via het formulier bij 'Mijn Telfort' dat moet aanvragen (ookal is dat al gedaan).
Ondertussen blijft mijn vriendinnetje ook maar doorbetalen voor het T-Mobile abonnement.
Wat moet ze nu doen? Is dit een wanprestatie van Telfort en kan ze haar abbonement bij hen opzeggen + het vorderen van al betaald abbonementsgeld en geld wat ze kwijt is aan het ellenlange in de wacht hangen bij Telfort? Of iets anders? Graag uw reactie!
Op 6 juni heeft mijn vriendinnetje na een akkefietje met T-Mobile (http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=81757) besloten on over te stappen op Telfort.
Ze heeft toen dezelfde dag (06/05/10) via Internet een SIM-Only van 500 minuten en 100 smsjes voor 2 jaar besteld met nummberbehoud van haar oude T-Mobile nummer, dit kon aangevinkt worden op het bestelformulie.
Na ontvangst van de Telfort simkaart waren geen papieren aanwezig die lieten zien dat er nummerbehoud zou worden toegepast en dus op 14/05/10 heeft ze contact gehad met de klantenservice en die liet weten dat ze niks doen met nummerbehoud aanvragen die op het bestelformulier (van hun eigen website NB) doen en dat dit via een digitaal formulier op 'Mijn Telfort' gedaan moet worden.
Goed, na een account aangemaakt te hebben op 'Mijn Telfort' heeft ze het nummerbehoud aanvraagformulier ingevuld en digitaal verzonden.
Vandaag 15/06/10 had ze nog steeds geen bevestiging van nummerbehoud dus besloote ze weer naar de Telfort klantenservice te bellen en die geven te weten dat ze niks in hun systeem hierover hebben staat (nummerbehoud) en dat ze dus via het formulier bij 'Mijn Telfort' dat moet aanvragen (ookal is dat al gedaan).
Ondertussen blijft mijn vriendinnetje ook maar doorbetalen voor het T-Mobile abonnement.
Wat moet ze nu doen? Is dit een wanprestatie van Telfort en kan ze haar abbonement bij hen opzeggen + het vorderen van al betaald abbonementsgeld en geld wat ze kwijt is aan het ellenlange in de wacht hangen bij Telfort? Of iets anders? Graag uw reactie!