UPC update zomaar van normaal digitaal naar Royaal pakket
Geplaatst: 15 jun 2010 13:17
Ik zit bij UPC aangesloten en heb de digitaal extra tv pakket. Ik zat nog met de kwartaal betalingsregeling en onlangs had UPC een brief gestuurd dat ze WEER terug gaan naar maand betalingen. Maar UPC stuurt voor de laatste maand van kwartaal 2 (dat ik al heb betaald) nog een factuur om voor de maand juni de zogenaamde Royaal pakket te betalen, omdat ze de oude pakketten naar Royaal hebben veranderd. De betaling hebben ze wel weer verrekend met de huidige betaling van de maand juni.
De verandering naar een duurder pakket is nooit gemeld per brief of per email en ook nooit over gebeld of wat dan ook. Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen dat ze het alleen via de website hebben vermeld. MAAR ik ga niet elke dag, week of maand op de website kijken van UPC of er wat is veranderd. Dit kan toch niet mogelijk zijn?! En wat als ik geen internet heb?
Dit is gewoon geldklopperij omdat mensen die een digitaalpakket hebben geen keuze meer hebben of ze dit wel willen. Ze voeren iedereen met een digitaal pakket door waardoor het maandbedrag voor iedereen omhoog gaat!!!
De verandering naar een duurder pakket is nooit gemeld per brief of per email en ook nooit over gebeld of wat dan ook. Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen dat ze het alleen via de website hebben vermeld. MAAR ik ga niet elke dag, week of maand op de website kijken van UPC of er wat is veranderd. Dit kan toch niet mogelijk zijn?! En wat als ik geen internet heb?
Dit is gewoon geldklopperij omdat mensen die een digitaalpakket hebben geen keuze meer hebben of ze dit wel willen. Ze voeren iedereen met een digitaal pakket door waardoor het maandbedrag voor iedereen omhoog gaat!!!