Pagina 1 van 1

t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 18:28
door supermiranda
Mijn man en ik hebben nu sinds 28 mei dit jaar een abonnement bij T-Mobile. Nu schijnt de telefoonverbinding weg te vallen, niet over te gaan. Wanneer van een ander toestel naar mijn mobiel bel, direct voicemail.

Gebeld met T-Mobile nieuwe simkaart gekregen. Eigenlijk was dat al een probleem, want het abonn. staat op naam van mijn man die Militair is.....dus werd de nieuwe sim met moeite gestuurd, Gelukkig is mijn man thuis die als enige die nieuwe sim mag activeren... blijven de klachten toch bestaan. Weer gebeld met T-Mobile.... of ze dan even mijn man mochten spreken! Ja het kan ook anders, maar dan moet ik eerst 15euro betalen voor het omzetten van de factuurnaam (bankrekening is op mijn naam), Na veel emmeren en discuseren met die mevrouw komt het erop neer, dat ik maar een klacht moet indienen en dan gaan zij kijken of deze gegrond is....!!! Aan de hand van de dekking....tss. Die blijkt goed te zijn, maar ivm werkzaamheden aan de masten ivm 3g(?) lijnen kan het storen.... Dus mijn dekking is NIET GOED!!! Maar eventueel een compromis.. NiET DUS!!!

Ik ben nog maar net klant bij T-mobile, maar ik zou willen dat iK gewoon bij VODAFONE was gebleven!!!

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:06
door Tis weer bijzonder
SIM-kaart al in een ander toestel geprobeerd?

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:11
door supermiranda
Ja, ook al geprobeerd.

Heb een nieuwe sim-kaart ontvangen van T-mobile.
Het kan niet aan het toestel liggen, want met een sim-kaart van Vodafone ondervind ik geen problemen.

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:15
door Tis weer bijzonder
Hoeveel ontvangstsignaal staat er in het display aangegeven met de T-mobile SIM?
En hoeveel met Vodafone?
En is dat binnen of in het open veld?

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:23
door supermiranda
Het ontvangstsignaal is vol.

de dekking is erg goed in deze omgeving (dat is wat de klantenservice mij kon vertellen)

Ik heb ook navraag gedaan bij andere T-Mobile gebruikers en zij ondervinden ook dat de verbinding spontaan wordt afgebroken. Vanavond bijvoorbeeld kon ik niet naar "uit" bellen.
Ander voorbeeld, ik heb twee mobieltjes. 1 vodafone prepaid en 1 T-Mobile "huistelefoon" beide telefoons draag ik bij me en ik probeer van prepaid naar Mobile te bellen en ik zie dat ik nog steeds bereik heb op beide toestellen, maar toch krijg ik de voicemail. Ik vind het allemaal zo vreemd.

Nu is het wel zo dat T-Mobile een overbelaste Mastendruk (zeg het niet helemaal zoals ik het zo willen) heeft. Waardoor de lijn weg kan vallen.... dit geven ze ook zelf toe. Dit heeft dan weer te maken met iPhone gebruikers die teveel data via die masten weghalen en de capaciteit van de mast kan dat niet aan.

Ik vermoed dat ik daar dus ook hinder van ondervind.

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:27
door GodsSon
supermiranda schreef:Het ontvangstsignaal is vol.

de dekking is erg goed in deze omgeving (dat is wat de klantenservice mij kon vertellen)

Ik heb ook navraag gedaan bij andere T-Mobile gebruikers en zij ondervinden ook dat de lijnen spontaan wordt onderbroken.

Nu is het wel zo dat T-Mobile een overbelaste Mastendruk (zeg het niet helemaal zoals ik het zo willen) heeft. Waardoor de lijn weg kan vallen.... dit geven ze ook zelf toe. Dit heeft dan weer te maken met iPhone gebruikers die teveel data via die masten weghalen en de capaciteit van de mast kan dat niet aan.

Ik vermoed dat ik daar dus ook hinder van ondervind.
Zet bij de instellingen het signaal eens op GSM ipv 3g

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:32
door Tis weer bijzonder
supermiranda schreef:Nu is het wel zo dat T-Mobile een overbelaste Mastendruk (zeg het niet helemaal zoals ik het zo willen) heeft.
Congestie. :wink:

Tsja, dan ga je er momenteel waarschijnlijk niet beter van worden.
Financieel misschien, maar dat zal je bedoeling niet helemaal zijn, vermoed ik.
T-Mobile vergoed wel individueel schade m.b.t. dit probleem.
http://www.nu.nl/tech/2269775/t-mobile- ... satie.html

Wellicht kan je nog proberen van je abo. af te komen, omdat het produkt niet aan je verwachtingen voldoet.

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:37
door supermiranda
Dat zou ik dan nog wel kunnen proberen, maar volgens de voorwaarden stelt T-mobile zichzelf niet aansprakelijk bij minder goede dekking.

Dus....

Nieuw abonnement met 2 jaar ergernis te gaan :?

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:40
door Tis weer bijzonder
supermiranda schreef:Nieuw abonnement met 2 jaar ergernis te gaan :?
Nou, ik denk niet dat T-mobile zo lang zal wachten met het oplossen van die problemen.
'Half Nederland' zit ze op de huid.

Intussen zou ik maar proberen er van af te komen, via het consumentenrecht 'niet voldoen aan de verwachting die je er van mag hebben'.
Je bent er na de aanschaf immers nog redelijk snel bij.
Voor klanten die al langer een abo. hebben zie ik het somberder in.

Re: t-Mobile

Geplaatst: 15 jun 2010 19:48
door Tis weer bijzonder