Telfort en haar diensten
Geplaatst: 16 jun 2010 01:04
Twee weken geleden kreeg ik de melding in beeld bij het inloggen van Mijn Telfort dat ze onderhoud aan het systeem hebben om haar klanten in de toekomst beter van dienst te zijn, maar helaas Telfort belooft en komt het zoals ik meer lees weer niet na.
14 dagen later komt eindelijk het nieuwe systeem online met hun zogenaamd realtime bel minuten inzien en nee hoor, wij als klant kunnen nog steeds niks zien en ook geen één dienst van Mijn Telfort gebruiken. Ik gebeld naar Telfort krijg ik een jongen aan de telefoon die mij 5x in de wacht zet om mijn gegevens te controleren? *Zucht* 30 Cent per minuut...... De jongen kon mij niks vertellen en we moesten maar wachten. Nu 2 dagen na lancering van hun nieuwe systeem werkt nog steeds niks.
Kan ik mijn contract beëindigen bij Telfort door hun geleverde niet geleverde diensten?
14 dagen later komt eindelijk het nieuwe systeem online met hun zogenaamd realtime bel minuten inzien en nee hoor, wij als klant kunnen nog steeds niks zien en ook geen één dienst van Mijn Telfort gebruiken. Ik gebeld naar Telfort krijg ik een jongen aan de telefoon die mij 5x in de wacht zet om mijn gegevens te controleren? *Zucht* 30 Cent per minuut...... De jongen kon mij niks vertellen en we moesten maar wachten. Nu 2 dagen na lancering van hun nieuwe systeem werkt nog steeds niks.
Kan ik mijn contract beëindigen bij Telfort door hun geleverde niet geleverde diensten?