Defecte digitale ontvanger
Geplaatst: 16 jun 2010 09:26
Ongeveer 2 weken terug gebeld met Ziggo dat mijn digitale ontvanger voor de interactieve televisie vast loopt, als je op het volume knopje drukt gaat hij uit of springt op een ander kanaal enz. De medewerker van ziggo heeft het apparaat vanaf die kant gereset, opnieuw opgestart en noem maar op. Uiteindelijk gaf hij toe dat het apparaat stuk was. We hebben een afspraak gemaakt voor de maandag erna dat er een service monteur een nieuw apparaat zou brengen en komen installeren, best wel service. Nou mooi niet dus er kwam iemand langs om de kabel door te meten. Hem het hele verhaal uitgelegd wat de afspraak was enz. Hij gaf ook aan dat het apparaat vervangen moest worden, maar dat hij dat niet mag doen, u wordt vanmiddag terug gebeld meneer voor een nieuwe afspraak. Hele dag zitten wachten maar terug bellen ho maar. Uiteindelijk zelf gebeld. Ik krijg een aardige dame aan de lijn, u terug bellen? Heeft u een momentje? Na 5 minuten komt zij weer aan de telefoon, u wordt vandaag helemaal niet terug gebeld, waarschijnlijk morgen, en de gebruikelijke boodschap: "Maakt u zich geen zorgen het komt wel goed". Klinkt als de Roosvicee reclame.
Uiteindelijk de volgende dag maar eens terug gebeld, van het wel bekende kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer weer krijg je te horen: "O maar dan moet u een andere keuze maken in het keuzemenu, nee we kunnen u niet door verbinden". Na enige tijd iemand aan de lijn gekregen die mij kon helpen, het apparaat moet op gestuurd worden en daarvoor heb je een sticker van ziggo nodig, weer een ander verhaal. Als ziggo het serienummer van het apparaat heeft krijg je de sticker z.s.m. thuis gestuurd en als ziggo het apparaat binnen krijgt, krijg je tijdelijk een vervangend apparaat. Nu ruim een week verder en nog geen sticker, ben benieuwd wat voor sticker het is.... Ben bang dat ik ook geen vervangend apparaat zal krijgen. Vandaag nog een keer gebeld, duurde 5 minuten maar dan heb je wel weer een antwoord: "Het komt allemaal wel goed". Kan het webteam hier iets mee?
Uiteindelijk de volgende dag maar eens terug gebeld, van het wel bekende kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer weer krijg je te horen: "O maar dan moet u een andere keuze maken in het keuzemenu, nee we kunnen u niet door verbinden". Na enige tijd iemand aan de lijn gekregen die mij kon helpen, het apparaat moet op gestuurd worden en daarvoor heb je een sticker van ziggo nodig, weer een ander verhaal. Als ziggo het serienummer van het apparaat heeft krijg je de sticker z.s.m. thuis gestuurd en als ziggo het apparaat binnen krijgt, krijg je tijdelijk een vervangend apparaat. Nu ruim een week verder en nog geen sticker, ben benieuwd wat voor sticker het is.... Ben bang dat ik ook geen vervangend apparaat zal krijgen. Vandaag nog een keer gebeld, duurde 5 minuten maar dan heb je wel weer een antwoord: "Het komt allemaal wel goed". Kan het webteam hier iets mee?