geen klant (ook niet geweest)wel registratie als wanbetaler
Geplaatst: 16 jun 2010 21:45
Beste mensen ik wil klant worden bij tele2 mobiel maar omdat iemand heeft blijkbaar fraude heeft gepleegd en toevallig mijn adres heeft gebruikt (Ik ken die persoon ook niet fictief waarschijnlijk).
Ik heb dus via een webshop waar ik als jaren zaken doe een abo besteld en kreeg dus te horen van de webwinkel dat bij invoeren van mijn gegevens in systeem melding Verkoop niet mogelijk! Klant heeft een betalingsachterstand bij Tele2.
zie onderstaande mail
Subject: Re: Tele2
Date: Mon, 7 Jun 2010 11:01:34 +0200
Goedemorgen,
Ik heb de aanvraag zojuist in het systeem gezet, helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding:
Verkoop niet mogelijk! Klant heeft een betalingsachterstand bij Tele2.
Voor vragen kan de klant telefonisch contact opnemen met Tele2 klantenservice, 0900-2411602
Neemt u zelf nogmaals contact op met Tele2?
Met vriendelijke groet,
***********
Daarna ik dus gebeld met de klantenservice van tele2 die zij als ik nou mijn bankafschrift en id fax dan komt het wel goed.
Ik gebeld met webwinkel of zij dat kunnen doen omdat ze toch al mijn gegevens hebben.
Na 2 dagen krijg ik mail van webwinkel of ik nog een reactie op de fax heb gehad. Ik zei nee maar ik ga gelijk er achter aan.
Bel dus voor de tweede keer met klantenservice zegt die dat ze fax nooit hebben ontvangen en of ik niet een energie nota kan sturen per mail.
Ik dacht nou vooruit dus een pdf bijlage van mijn eneco energie nota naar [email protected] en daarna gebeld hoe zit het.
Zegt de medewerker prima u kunt nu abo afsluiten want notitie bij registratie dat u daar woont.
Ik ook mail naar webwinkel dat alles in orde is .
Krijg ik mail van webwinkel
Subject: Re: Tele2
Date: Mon, 7 Jun 2010 11:01:34 +0200
Goedemorgen,
Ik heb de aanvraag zojuist in het systeem gezet, helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding:
Verkoop niet mogelijk! Klant heeft een betalingsachterstand bij Tele2.
Voor vragen kan de klant telefonisch contact opnemen met Tele2 klantenservice, 0900-2411602
Neemt u zelf nogmaals contact op met Tele2?
Met vriendelijke groet,
*********
*********
Ik dacht nou maar echt een klacht mailen naar tele2
heb de volgende mail gezonden.
Geachte Tele2,
Ik heb na medewerker van de klantenservice gesproken te hebben over de melding en het advies gekregen om dan met de backoffice van tele2 te bellen om verder geholpen te worden.
Als u verder leest ziet u dat er dus blijkbaar iemand een abo heeft afgesloten met een vals adres (de mijne) en daardoor kan ik geen klant worden bij tele2 via *******.
Ik heb daarna met de backoffice gebeld en zegt de meneer doodleuk dat ik maar een andere provider moet gaan . Tele2 kan niet zien dat ik niks met de fraude heb te maken. Dat komt omdat ik daar al woon voordat de abo is aangesloten (ben ik medeplichtig ?). In Nederland ben je onschuldig tot tegendeel bewezen.
Daarop zei ik dus wat is het nut van BKR register en ik heb door middel van bijlage al aangetoond dat ik de hoofdbewoner ben en daar naar mijn weten geen ander personen wonen buiten mijn gezin.
Graag zou ik de registratie op mijn adres geschrapt zien omdat die niet op een wettelijke basis is gebaseerd.
Hoogachtend,
********
********
Krijg ik de volgende dag deze reactie
Geachte heer/mevrouw *****,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 8876410, stuur ik u hierbij dit bericht.
Uit onze gegevens blijkt dat u inderdaad contact heeft gehad met onze Afdeling Aanmelden. Zij hebben geconstateerd dat u al in 2000 op het adres ************** woont en dat het abonnement wat op dat adres bekend is van 2005 is. Helaas kunnen wij u derhalve niet aanmelden. Mijn excuses hiervoor.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u meer vragen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, telefoonnummer: 0900-241 1602 (lokaal tarief), wij zijn maandag t/m zaterdag geopend van 08:00 tot 22:00 uur. Tevens kunt u voor algemene informatie over Tele2 terecht op onze website http://www.tele2.nl
Met vriendelijke groet,
**********
Tele2 Nederland BV
Wat moet ik hier nou mee ik ben toch duidelijk dat ik de regiristratie op mijn adres weg wil .
Ik heb dus via een webshop waar ik als jaren zaken doe een abo besteld en kreeg dus te horen van de webwinkel dat bij invoeren van mijn gegevens in systeem melding Verkoop niet mogelijk! Klant heeft een betalingsachterstand bij Tele2.
zie onderstaande mail
Subject: Re: Tele2
Date: Mon, 7 Jun 2010 11:01:34 +0200
Goedemorgen,
Ik heb de aanvraag zojuist in het systeem gezet, helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding:
Verkoop niet mogelijk! Klant heeft een betalingsachterstand bij Tele2.
Voor vragen kan de klant telefonisch contact opnemen met Tele2 klantenservice, 0900-2411602
Neemt u zelf nogmaals contact op met Tele2?
Met vriendelijke groet,
***********
Daarna ik dus gebeld met de klantenservice van tele2 die zij als ik nou mijn bankafschrift en id fax dan komt het wel goed.
Ik gebeld met webwinkel of zij dat kunnen doen omdat ze toch al mijn gegevens hebben.
Na 2 dagen krijg ik mail van webwinkel of ik nog een reactie op de fax heb gehad. Ik zei nee maar ik ga gelijk er achter aan.
Bel dus voor de tweede keer met klantenservice zegt die dat ze fax nooit hebben ontvangen en of ik niet een energie nota kan sturen per mail.
Ik dacht nou vooruit dus een pdf bijlage van mijn eneco energie nota naar [email protected] en daarna gebeld hoe zit het.
Zegt de medewerker prima u kunt nu abo afsluiten want notitie bij registratie dat u daar woont.
Ik ook mail naar webwinkel dat alles in orde is .
Krijg ik mail van webwinkel
Subject: Re: Tele2
Date: Mon, 7 Jun 2010 11:01:34 +0200
Goedemorgen,
Ik heb de aanvraag zojuist in het systeem gezet, helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding:
Verkoop niet mogelijk! Klant heeft een betalingsachterstand bij Tele2.
Voor vragen kan de klant telefonisch contact opnemen met Tele2 klantenservice, 0900-2411602
Neemt u zelf nogmaals contact op met Tele2?
Met vriendelijke groet,
*********
*********
Ik dacht nou maar echt een klacht mailen naar tele2
heb de volgende mail gezonden.
Geachte Tele2,
Ik heb na medewerker van de klantenservice gesproken te hebben over de melding en het advies gekregen om dan met de backoffice van tele2 te bellen om verder geholpen te worden.
Als u verder leest ziet u dat er dus blijkbaar iemand een abo heeft afgesloten met een vals adres (de mijne) en daardoor kan ik geen klant worden bij tele2 via *******.
Ik heb daarna met de backoffice gebeld en zegt de meneer doodleuk dat ik maar een andere provider moet gaan . Tele2 kan niet zien dat ik niks met de fraude heb te maken. Dat komt omdat ik daar al woon voordat de abo is aangesloten (ben ik medeplichtig ?). In Nederland ben je onschuldig tot tegendeel bewezen.
Daarop zei ik dus wat is het nut van BKR register en ik heb door middel van bijlage al aangetoond dat ik de hoofdbewoner ben en daar naar mijn weten geen ander personen wonen buiten mijn gezin.
Graag zou ik de registratie op mijn adres geschrapt zien omdat die niet op een wettelijke basis is gebaseerd.
Hoogachtend,
********
********
Krijg ik de volgende dag deze reactie
Geachte heer/mevrouw *****,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 8876410, stuur ik u hierbij dit bericht.
Uit onze gegevens blijkt dat u inderdaad contact heeft gehad met onze Afdeling Aanmelden. Zij hebben geconstateerd dat u al in 2000 op het adres ************** woont en dat het abonnement wat op dat adres bekend is van 2005 is. Helaas kunnen wij u derhalve niet aanmelden. Mijn excuses hiervoor.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u meer vragen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, telefoonnummer: 0900-241 1602 (lokaal tarief), wij zijn maandag t/m zaterdag geopend van 08:00 tot 22:00 uur. Tevens kunt u voor algemene informatie over Tele2 terecht op onze website http://www.tele2.nl
Met vriendelijke groet,
**********
Tele2 Nederland BV
Wat moet ik hier nou mee ik ben toch duidelijk dat ik de regiristratie op mijn adres weg wil .