overstappen naar KPN
Geplaatst: 18 jun 2010 17:14
begin april 2010 ben ik overgestapt van Online naar KPN
mijn abonnement bij online was beeindigd en KPN had een leuke aanbieding
mijn ADSL werd overgezet naar KPN en op 21 mei 2010 zou alles werken
alleen mijn oude telefoonnummer ,dat ik aangevraagd had om mee over te nemen naar KPN , door technische redenen duurde dat nog tot ± 3 juni voor ik dat weer had .intussen kreeg ik wel een ander nummer van KPN
vandaag is het 18 juni ,ik heb mijn oude telefoonnummer nog altijd niet en kraag 4 dagen geleden een telefoontje dat de portering van mijn oude nummer i.v.m. vakantietijd en technische redenen waarschijnlijk pas eind augustus 2010 kon plaatsvinden
ik heb al 2 brieven gestuurd naar de klachtenafdeling en voor ongeveer € 150 gebeld met die malloten van de klantenservice van KPN , maar nihil
TV werkt goed , Internet werkt goed , telefoon met nieuw nummer werkt ook wel maar de klantenservice van KPN
ik ben vandaag nog in de KPN shop geweest in Heerlen en op 5 Juli zou ik mijn nummer weer hebben
ben ik teminste weer bereikbaar voor mijn klanten die ik niet kan bereiken omdat ik niet in het bezit ben van hun nummers
ik overweeg toch om een flinke schadeclaim in te dienen bij KPN van ongeveer € 150 per week
geteld vanaf 21 mei tot 5 juli zijn dat 6 weken a €150 = € 900
eens kijken wat hun reactie hierop is
mijn abonnement bij online was beeindigd en KPN had een leuke aanbieding
mijn ADSL werd overgezet naar KPN en op 21 mei 2010 zou alles werken
alleen mijn oude telefoonnummer ,dat ik aangevraagd had om mee over te nemen naar KPN , door technische redenen duurde dat nog tot ± 3 juni voor ik dat weer had .intussen kreeg ik wel een ander nummer van KPN
vandaag is het 18 juni ,ik heb mijn oude telefoonnummer nog altijd niet en kraag 4 dagen geleden een telefoontje dat de portering van mijn oude nummer i.v.m. vakantietijd en technische redenen waarschijnlijk pas eind augustus 2010 kon plaatsvinden
ik heb al 2 brieven gestuurd naar de klachtenafdeling en voor ongeveer € 150 gebeld met die malloten van de klantenservice van KPN , maar nihil
TV werkt goed , Internet werkt goed , telefoon met nieuw nummer werkt ook wel maar de klantenservice van KPN
ik ben vandaag nog in de KPN shop geweest in Heerlen en op 5 Juli zou ik mijn nummer weer hebben
ben ik teminste weer bereikbaar voor mijn klanten die ik niet kan bereiken omdat ik niet in het bezit ben van hun nummers
ik overweeg toch om een flinke schadeclaim in te dienen bij KPN van ongeveer € 150 per week
geteld vanaf 21 mei tot 5 juli zijn dat 6 weken a €150 = € 900
eens kijken wat hun reactie hierop is