Belcompany
Geplaatst: 22 jun 2010 10:52
Hier nog een andere Belcompany probleem:
HTC desire is ongeveer 2 maanden geleden aangeschaft. De reden dat het toestel aangeschaf is bij Belcompany is dat ik een stukje service verwacht (in mijn optiek iets waar een winkel als belcompany voor zou moeten staan t.o.v. een internetwinkel).
Bij aankoop van het toestel is direct een beschermhoes gekocht en een verzekering afgesloten. Wat blijkt: het beschermhoesje geeft af! Vervolgens ben ik terug gegaan en heb mijn verhaal gedaan aan desbetreffende verkoper. Mij werd verwijt dat ik op de zijkant van de doos had moeten kijken waarop staat vermeld (op een klein etiket dat er opgeplakt is) dat het toestel is behandeld met een speciale coating die niet in aanraking mag komen met materiaal dat afgeeft. Volgens mij is het de taak van de verkoper om mij te informeren over deze slechte afwerking voordat ik een beschermhoes koop.
De verkoper geeft toe dat hij dit zelf ook niet wist op het moment van verkopen, het hoesje vergoeden kon hij niet doen omdat ik dan binnen 2 weken terug had moeten komen (niet mogelijk want toen was het nog niet zichtbaar). In eerste instantie krijg ik te horen dat ik moet informeren bij HTC. Na wat doorpraten snapt men uiteindelijk toch dat ik het toestel bij Belcompany heb gekocht en niet bij HTC. De achterkant van de telefoon werd mij nieuw aangeboden binnen 2 dagen.
Het verhaal over de verkoop van gebruikte telefoons die nogmaals verkocht worden (http://www.htcdesireblog.nl/aanbiedinge ... /#more-175) bevestigd onderstaande conclusie!
Koop je toestel bij een internetwinkel scheelt je toch al snel 60.- Service lijkt tegenwoordig ver te zoeken bij een winkel als Belcompany (zeer jammer).
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben.
HTC desire is ongeveer 2 maanden geleden aangeschaft. De reden dat het toestel aangeschaf is bij Belcompany is dat ik een stukje service verwacht (in mijn optiek iets waar een winkel als belcompany voor zou moeten staan t.o.v. een internetwinkel).
Bij aankoop van het toestel is direct een beschermhoes gekocht en een verzekering afgesloten. Wat blijkt: het beschermhoesje geeft af! Vervolgens ben ik terug gegaan en heb mijn verhaal gedaan aan desbetreffende verkoper. Mij werd verwijt dat ik op de zijkant van de doos had moeten kijken waarop staat vermeld (op een klein etiket dat er opgeplakt is) dat het toestel is behandeld met een speciale coating die niet in aanraking mag komen met materiaal dat afgeeft. Volgens mij is het de taak van de verkoper om mij te informeren over deze slechte afwerking voordat ik een beschermhoes koop.
De verkoper geeft toe dat hij dit zelf ook niet wist op het moment van verkopen, het hoesje vergoeden kon hij niet doen omdat ik dan binnen 2 weken terug had moeten komen (niet mogelijk want toen was het nog niet zichtbaar). In eerste instantie krijg ik te horen dat ik moet informeren bij HTC. Na wat doorpraten snapt men uiteindelijk toch dat ik het toestel bij Belcompany heb gekocht en niet bij HTC. De achterkant van de telefoon werd mij nieuw aangeboden binnen 2 dagen.
Het verhaal over de verkoop van gebruikte telefoons die nogmaals verkocht worden (http://www.htcdesireblog.nl/aanbiedinge ... /#more-175) bevestigd onderstaande conclusie!
Koop je toestel bij een internetwinkel scheelt je toch al snel 60.- Service lijkt tegenwoordig ver te zoeken bij een winkel als Belcompany (zeer jammer).
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben.