ZEER ZEER SLECHTE SERVICE KPN GLASVEZEL
Geplaatst: 24 jun 2010 17:30
Maandag 21 juni hoera eindelijk glasvezel. TV=ok Internet=0K, behalve Wifi werkt niet goed. Telefoon=OK, echter we hebben plots een ander nummer.
Naar de winkel van glashart gegaan, verhaal verteld en de lieve dame aldaar neemt kontakt op met het servicecentrum.
Persoon van het servicecentrum aan de lijn zegt dat ze kunnen zien dat het modem niet korrekt werkt, echter het nieuwe telefoonnummer dat is vreemd, maar zal verholpen worden binnen max. 3 werkdagen.
Donderdag 24 juni krijg een telefoontje dat het probleem is verlegd naar een ander afdeling en dat het ca. 14 werkdagen kan gaan duren.
Ik heb een zaak en het oude nummer is belangrijk, maar daar heeft KPN blijkbaar geen boodschap aan. Hoe zou de KPN reageren als ze plots niet meer bereikbaar zijn vanwege zo'n nummerswitch? Waarom kan de KPN
niet gelijk een nieuw modem toezenden als men reeds op afstand hebben kunnen constateren dat problemen zich voordoen in dit modem.
Ga de KPN in gebreke stellen met een termijn van 7 dagen, indien de ontstane problemen niet verholpen zijn ontbind ik de overeenkomst.
7 dagen lijkt mij een redelijk termijn voor zo'n log, en bovenal monopolistisch gedrag vertonende organisatie.
Naar de winkel van glashart gegaan, verhaal verteld en de lieve dame aldaar neemt kontakt op met het servicecentrum.
Persoon van het servicecentrum aan de lijn zegt dat ze kunnen zien dat het modem niet korrekt werkt, echter het nieuwe telefoonnummer dat is vreemd, maar zal verholpen worden binnen max. 3 werkdagen.
Donderdag 24 juni krijg een telefoontje dat het probleem is verlegd naar een ander afdeling en dat het ca. 14 werkdagen kan gaan duren.
Ik heb een zaak en het oude nummer is belangrijk, maar daar heeft KPN blijkbaar geen boodschap aan. Hoe zou de KPN reageren als ze plots niet meer bereikbaar zijn vanwege zo'n nummerswitch? Waarom kan de KPN
niet gelijk een nieuw modem toezenden als men reeds op afstand hebben kunnen constateren dat problemen zich voordoen in dit modem.
Ga de KPN in gebreke stellen met een termijn van 7 dagen, indien de ontstane problemen niet verholpen zijn ontbind ik de overeenkomst.
7 dagen lijkt mij een redelijk termijn voor zo'n log, en bovenal monopolistisch gedrag vertonende organisatie.