Pagina 1 van 1

Ziggo

Geplaatst: 25 jun 2010 14:40
door mistique89
Hallo iedereen,

Sinds 2008 neem ik het alles in 1 pakket af van ziggo (telefonie, internet, televisie)

In augustus 2009 ben ik verhuisd dit meerdere malen doorgegeven via internet (verhuis formulier), via de email, schriftelijk en telefonisch.

In Mei 2010 kreeg ik een brief dat de verhuizing goed was binnengekomen en het overgezet zou worden.

Ik woon hier nu al bijna een jaar!

Altijd internet, telefonie en televisie gehad sinds ik hier woon.

Nu komt Ziggo met het excuus dat ik alles van de vorige bewoner (de aansluitingen) die hele tijd in gebruik heb gehad.

En dat de verhuizing nu pas bij hun binnen gekomen is.

Tussen juli 2009 en mei 2010 heb ik 10-tallen brieven gehad. (ivm met de verhuizing)

Steeds mijn oude adres, van u gaat verhuizen naar 'oude adres', dus ik weer bellen, mailen etc.

Torenhoge kosten van de klantenservice die natuurlijk niet gratis is.

En ik vraag mij af of dit nu wel geregeld is (elke keer als ik bel of mail met de klantenservice zeggen ze dat het verwerkt is en de andere keer kom ik nog steeds mijn oude adres tegen o.a. op mijn persoonlijke ziggo pagina, wat ik al 10 tallen malen heb gewijzigd)

De brieven heb ik niet meer bewaard (van elke keer dat de adreswijziging door is gekomen met mijn oude adres dus)
Stom maar ja aan de andere kant wat moet je met al diezelfde standaard brieven, alleen de datum is anders.

Daardoor heb ik in mei 2010 3 dagen zonder internet gezet (telefoon en tv deden het wel raar genoeg..)

Omdat, ze dit aan het oversluiten waren omdat ik ging verhuizen (ja vorig jaar al...)

Ook heb ik het probleem met Ziggo dat er overal op de website, folders e.d. staat dat je GRATIS met andere Ziggo abbonees kunt bellen.

Mijn moeder die is ook lid van Ziggo maar toch betaald ik elke maand opnieuw naar gesprekken met mijn moeder.

Hun verklaring; zij woont in noord-holland en jij in zuid-holland (ze woont hier nog geen 10 km vandaan maar we zitten net op de scheidingslijn)

Toch meen ik steeds overal te lezen dat het onderling altijd gratis bellen is zolang je maar alles in 1 hebt/ lid bent van ziggo zonder enige * of doorverwijzingen naar voorwaarden.

Ik betaal dus al maanden voor iets wat ik niet krijg, en met die verhuizing begin ik ook steeds vaker te twijfelen of ik nu niet voor noppes heb betaald (volgens mij al die tijd gewoon doorgeleverd op mijn oude adres en niet op mijn nieuwe.)

Ook heb ik problemen met nederland 1,2,3 die ik niet of ontzettend slecht kan ontvangen (leuk met het wk...)

Ik heb 2 kastjes staan van Ziggo eentje in de woonkamer eentje op de slaapkamer.

Op de slaapkamer doet deze het beter naar mijn mening (en dit is een goedkopere versie)
Wat betreft de zenders ned 1,2,3.

Toen dit kastje in de woonkamer stond (hadden toen nog 1 kastje) konden we ook geen ned 1,2,3 ontvangen.

Dus het moet niet aan het kastje liggen, waaraan dan wel?

Hoe kan dit?

Ook is er nog het probleem dat ze zeiden dat ik de hele tijd op het internet/bellen etc. van de vorige bewoner zat (wel toevallig als zij ook Ziggo had), maar dit kan niet waar zijn want toen wij hier kwamen was er niet eens een internet aansluiting aanwezig!!

Deze hebben we zelf moeten kopen en moeten aansluiten.

Ook krijgen wij zomaar pakketten toegestuurd van Ziggo met allerlei materiaal omdat wij 'aan het verhuizen zijn'.

Leuk allemaal die extra spullen, maar waarom word er keer op keer op keer dezelfde fout gemaakt.

ik ben allang verhuisd maar het dringt niet door!

Genoeg problemen dus bij Ziggo, maar overstappen wil ik ook niet.

Ik geloof dat het bij vrijwel elke internet aanbieder niet vlekkeloos verloopt.

Zou ik enige aanspraak kunnen maken op een vergoeding e.d. voor deze rompslomp?

Groetjes,
Mariƫlle

Re: Ziggo

Geplaatst: 30 jun 2010 11:43
door Ziggo-webteam_Alex
Hallo mistique89,

Naar aanleiding van je verhaal lijkt het me verstandig dat we even gaat kijken hoe al uw gegevens staan in ons systeem, zodat alles voor u duidelijk wordt. Zou u daarom mij een PB willen sturen met uw klantgegevens zodat ik u hiermee verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex