LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto huren in Nederland

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
colina
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2009 09:21

Auto huren in Nederland

Ongelezen bericht door colina »

Wij wonen in Spanje en zoeken een huurauto in Nederland. Periode 6 juli tm 14 juli.
Wie weet een goed en goedkoop bedrijf hiervoor.

witte angora
Berichten: 32139
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auto huren in Nederland

Ongelezen bericht door witte angora »

colina schreef:Wij wonen in Spanje en zoeken een huurauto in Nederland. Periode 6 juli tm 14 juli.
Wie weet een goed en goedkoop bedrijf hiervoor.
Alvast welkom, ik hoop dat je hier een fijne tijd tegemoet gaat.

Eerst dit: Goed en goedkoop gaan niet echt samen in dit land.

Wat ben je bereid uit te geven, dat is de vraag die eerder gesteld zou moeten worden. Hoeveel kilometers ben je van plan te rijden, kom je dan uit met het aantal vrije kilometers of moet je (fors) bijbetalen?

Is het de bedoeling dat je ook naar het buitenland kunt?

Verder denk ik dat het handig is dat je iets zoekt dat niet te ver van het vliegveld af ligt waar je aankomt. Immers, als je vele kilometers moet reizen om het verhuurbedrijf te bereiken, dat kost je ook een hoop geld, tijd en ongemak. Denk ook aan je aankomst- en vertrektijd, en de tijd waarin het bedrijf geopend is. Het lijkt me dat het makkelijk is als dat redelijk matcht.

En dan kun je via Google altijd kijken welk bedrijf in de richting van je wensen komt.

Succes ermee.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Auto huren in Nederland

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

kijk eens op http://autoverhuur.startpagina.nl/ daar staat een lijst van verhuurbedrijven. Vergelijk daar de prijzen, maar kijk ook naar bv eigen risico etc.

Hertz en europecar zijn de grootste spelers op de markt. In de basis heb je meestal wel goede service. Hebben allemaal een nieuw wagenpark dus de kans op auto met mankementen is doorgaans klein.

witte angora
Berichten: 32139
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auto huren in Nederland

Ongelezen bericht door witte angora »

Op de link van pindakaaspotje kwam ik de volgende link tegen: http://www.goedkoopsteautohuur.nl/

Hier vind je van diverse bedrijven korte informatie, waarna je doorgelinkt wordt.

Gesloten