Mediamarkt zooit wat aan met laptop reparatie
Geplaatst: 27 jun 2010 23:50
28 april j.l. heb ik mijn laptop voor reparatie naar de mediamarkt gebracht,waarin mijn accu, adapter en 1 dode pixel gemaakt zouden worden. Binnen 3 weken zou ik mijn laptop weer terug ontvangen. Na een aantal weken geen bericht te hebben ontvangen ben ik zelf langs geweest en heb ik te horen gekregen dat de adapter niet gerepareerd was en hij opnieuw naar packerd bell gestuurd was en ik dat ik mijn reparatie bij kon houden via de website. Op de website stond de reparatie afgewerkt en na weer 2 weken heb ik ze een berichtje gestuurd:
Vraag gesteld op 20-05-2010 aan Media Markt - Den Haag
Ik heb nog geen bericht gehad over mijn laptop, er zijn al meer dan 2 weken voorbij en ik zie bij de status historie afgewerkt, wanneer zal ik bericht ontvangen over mijn laptop?
Antwoord ontvangen op 20-05-2010 van Media Markt - Den Haag
Hallo meneer Savas, we hebben uw laptop weer treug gestuurd, omdat er niets met de oplader is gedaan. Het nieuwe reparatienummer is ******. Mvg,
Met het nieuwe reparatienummer heb ik weer gewacht op bericht van de Mediamarkt. Na weer geen bericht van de Mediamarkt te hebben gehad heb ik nogmaals zelf een berichtje gestuurd een maand later. Omdat in de repartatiehistorie 3 juni als afgewerkt stond en ik weer geen bericht kreeg van de mediamarkt.
Vraag gesteld op 14-06-2010 aan Media Markt - Den Haag
Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen over mijn laptop ik zie dat 3 juni het al afgewerkt was, wanneer kan ik hem terug krijgen?
Antwoord ontvangen op 15-06-2010 van Media Markt - Den Haag
Hallo mevrouw Savas, wij hebben uw laptop met adapter nogmaals voor reparatie, omdat de reparateur het defect niet heeft hersteld. Zodra deze reparatie retour is, krijgt u bericht van ons. Mvg, Nicole.
Ik begin dit nu toch wel zat te worden, inmiddels zijn er al bijna 9 weken voorbij en heb ik mijn laptop nog steeds niet en ik heb zelf tot nu toe het contact met mediamarkt moet opnemen over de voortgang. Het lijkt mij wel logische dat als er iets mis gaat hier over contact wordt opgenomen met de klant en niet na 8 weken de klant zelf contact moet opnemen over de voortgang. Ik wil binnekort op vakantie en er bestaat nu een grote kans dat ik mijn laptop tot dan niet terug zie. Ik wil daarom graag weten wat mijn rechten hierin zijn, heb ik recht op mijn geld terug of een nieuwe laptop?
Vraag gesteld op 20-05-2010 aan Media Markt - Den Haag
Ik heb nog geen bericht gehad over mijn laptop, er zijn al meer dan 2 weken voorbij en ik zie bij de status historie afgewerkt, wanneer zal ik bericht ontvangen over mijn laptop?
Antwoord ontvangen op 20-05-2010 van Media Markt - Den Haag
Hallo meneer Savas, we hebben uw laptop weer treug gestuurd, omdat er niets met de oplader is gedaan. Het nieuwe reparatienummer is ******. Mvg,
Met het nieuwe reparatienummer heb ik weer gewacht op bericht van de Mediamarkt. Na weer geen bericht van de Mediamarkt te hebben gehad heb ik nogmaals zelf een berichtje gestuurd een maand later. Omdat in de repartatiehistorie 3 juni als afgewerkt stond en ik weer geen bericht kreeg van de mediamarkt.
Vraag gesteld op 14-06-2010 aan Media Markt - Den Haag
Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen over mijn laptop ik zie dat 3 juni het al afgewerkt was, wanneer kan ik hem terug krijgen?
Antwoord ontvangen op 15-06-2010 van Media Markt - Den Haag
Hallo mevrouw Savas, wij hebben uw laptop met adapter nogmaals voor reparatie, omdat de reparateur het defect niet heeft hersteld. Zodra deze reparatie retour is, krijgt u bericht van ons. Mvg, Nicole.
Ik begin dit nu toch wel zat te worden, inmiddels zijn er al bijna 9 weken voorbij en heb ik mijn laptop nog steeds niet en ik heb zelf tot nu toe het contact met mediamarkt moet opnemen over de voortgang. Het lijkt mij wel logische dat als er iets mis gaat hier over contact wordt opgenomen met de klant en niet na 8 weken de klant zelf contact moet opnemen over de voortgang. Ik wil binnekort op vakantie en er bestaat nu een grote kans dat ik mijn laptop tot dan niet terug zie. Ik wil daarom graag weten wat mijn rechten hierin zijn, heb ik recht op mijn geld terug of een nieuwe laptop?