LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Packard Bell
Packard Bell
heb bij ITS een Packard Bell desktop pc ixtreme gekocht probleem engelse versie windows 7 wil nl versie gebeld met its deze zeggen niet ons probleem bel maar met P-B gebeld tegen betaling van 60 euro willen ze een resque disk opsturen
ik heb geprobeerd win 7 nl er op teztten maar hij herkent geen driver probleem is drivers voor win 7 zijn niet te downloaden bij P-B dus nooit meer iets van Pachard HELL goed voor de sloop krijg je er nog iets voor oud ijzer
ik heb geprobeerd win 7 nl er op teztten maar hij herkent geen driver probleem is drivers voor win 7 zijn niet te downloaden bij P-B dus nooit meer iets van Pachard HELL goed voor de sloop krijg je er nog iets voor oud ijzer
Re: Packard Bell
U had de herstel DVD ook zelf kunnen branden met deze Engelse Windows.
Of het alsnog lukt om dan Nederlands te krijgen hangt van Uw slimheid af, normaal is het een eenmalige keuze die moeilijk terug te zetten is.
Als je op een ander forum deze vraag stelde krijg je wel betere antwoorden en tips.
Dus probeer het eens op www.helpmij.nl een computer forum die dit soort verkeerde keuzes wel kunnen terug zetten.
Of het alsnog lukt om dan Nederlands te krijgen hangt van Uw slimheid af, normaal is het een eenmalige keuze die moeilijk terug te zetten is.
Als je op een ander forum deze vraag stelde krijg je wel betere antwoorden en tips.
Dus probeer het eens op www.helpmij.nl een computer forum die dit soort verkeerde keuzes wel kunnen terug zetten.
Nog eens op een rij:
Je koopt een PB met een engelse versie, maar in feite moet het een NL versie zijn.
Waarom heb je bij ITS niet eerst gekeken, welk Besturingsystem er op was?
Stof heeft gelijk een recovery dvd had je zelf kunnen branden.
Waarom werkte een schone installatie met W 7 in NL niet?
Je koopt een PB met een engelse versie, maar in feite moet het een NL versie zijn.
Waarom heb je bij ITS niet eerst gekeken, welk Besturingsystem er op was?
Stof heeft gelijk een recovery dvd had je zelf kunnen branden.
Waarom werkte een schone installatie met W 7 in NL niet?
heb de PB gekocht was de laatste die ze hadden was showmodel stond win 7 op volgens verkoper nl maar was dus en-us oke weet wel dat ik zelf een resque diks kan maken maar daar heb je niets aan want dan is het nog steeds een en-us versie 64bits en win 7 word alleen in een taal geleverd bij its of je moet ultimate of enterprice hebben dan kun je de gewenste taal bij microsoft downloaden maar daar gaat het eigenlijk niet om waarom moet ik betalen voor een grove fout die bij PB cq its gemaakt word
-
It's, is dat niet het bedrijf dat adverteert dat ze die uitmuntende service hebben???
Een computer in NL verkopen met een EN/US versie is niet normaal. Probleem dus leggen bij de winkel, die hebben het verkocht en die gaan maar in discussie met PB.
Als ik een auto koop wil ik ook het stuur links hebben. En niet rechts zoals in engeland gebruikelijk.
Een computer in NL verkopen met een EN/US versie is niet normaal. Probleem dus leggen bij de winkel, die hebben het verkocht en die gaan maar in discussie met PB.
Als ik een auto koop wil ik ook het stuur links hebben. En niet rechts zoals in engeland gebruikelijk.
Ik sluit me aan bij de boze mensen hier.
op 4 mei 2010 gaat mijn monitor kapot ik had nog 20 dagen garantie. Alles leek perfect te gaan gebeld naar PB ja hoor komt goed stuur maar op. Volgende dag was die dan op de reparatie afdeling dan ben je 10 dagen later en ga je bellen hoe het allemaal zit. Nou meneer we wachten op een onderdeel dat nog binnen moet komen en dan heeft u uw monitor weer terug.
we zijn nu zo wat 2 maanden later en alles staat nog zo als op 5 mei 2010. Na vele keren bellen met PB en vele beloftes van PB is er gewoon niks uitgevoerd. En het laatste telefoontje dat ik net 15min geleden heb gevoerd was niet bepaald vrolijk na dat ik te horen kreeg dat het allemaal mee viel en dat ik liep te liegen over de gang van zaken(niet met die woorden maar kwam er op neer).
Schandalig gewoon dat dit kan en mag of weet iemand hoe ik een klacht tegen PB kan indienen ?
Het lucht wel op om mijn woede even hier te schrijven. Heeft iemand nog z'n probleem of ben ik de enige ?
op 4 mei 2010 gaat mijn monitor kapot ik had nog 20 dagen garantie. Alles leek perfect te gaan gebeld naar PB ja hoor komt goed stuur maar op. Volgende dag was die dan op de reparatie afdeling dan ben je 10 dagen later en ga je bellen hoe het allemaal zit. Nou meneer we wachten op een onderdeel dat nog binnen moet komen en dan heeft u uw monitor weer terug.
we zijn nu zo wat 2 maanden later en alles staat nog zo als op 5 mei 2010. Na vele keren bellen met PB en vele beloftes van PB is er gewoon niks uitgevoerd. En het laatste telefoontje dat ik net 15min geleden heb gevoerd was niet bepaald vrolijk na dat ik te horen kreeg dat het allemaal mee viel en dat ik liep te liegen over de gang van zaken(niet met die woorden maar kwam er op neer).
Schandalig gewoon dat dit kan en mag of weet iemand hoe ik een klacht tegen PB kan indienen ?
Het lucht wel op om mijn woede even hier te schrijven. Heeft iemand nog z'n probleem of ben ik de enige ?
het leuke is heb de pc weer terug gezet naar fabrieks instellingen dus en-us
maar de ene persoon bij ITS zeg kan wel naar nl gezet worden de ander bij ITS zeg nee had gelijk moeten bellen met PB maar deze kunnen het niet want dit valt niet onder garantie dus moet het zelf betalen en de drivers voor deze pc zijn alleen voor vista te downloaden en niet voor win 7 daar de pc niet bestemd was voor de nl markt zie daar maar weer eens uit te komen maar zo gaat het altijd bij de grote jongens geef gewoon de ander de schuld het zodraait het gewoonmde klok rond en bij ITS of PB hebben ze alleen maar een oplossing tegen betaling en dit is van de gekke
maar de ene persoon bij ITS zeg kan wel naar nl gezet worden de ander bij ITS zeg nee had gelijk moeten bellen met PB maar deze kunnen het niet want dit valt niet onder garantie dus moet het zelf betalen en de drivers voor deze pc zijn alleen voor vista te downloaden en niet voor win 7 daar de pc niet bestemd was voor de nl markt zie daar maar weer eens uit te komen maar zo gaat het altijd bij de grote jongens geef gewoon de ander de schuld het zodraait het gewoonmde klok rond en bij ITS of PB hebben ze alleen maar een oplossing tegen betaling en dit is van de gekke
-
Michel, stop discussieren met die verkopers van its en stuur een klachtenbrief naar het hoofdkantoor. Ga niet met PB in discussie. Its is de leverancier en die dient de klacht op te lossen. Dreig desnoods met de geschillencommissie
Als jij win7 nl erop gezet hebt kan jij niet meer naar fabrieksinstellingen terug.
Ik werk dagelijks dit soort problemen weg.
NL kan jij terugzetten met een complete image van PB met de verborgen partitie lukt het met goed geluk nog en kan jij per direct de taal kiezen.
Buiten dat koop je een pc bij de echte computerzaken en geen witgoed winkels.
PB is sowieso budgetzooi maar alles is op te lossen, alleen een verkoper is geen reparateur, je kan hem bij mij brengen ben je wel duurder uit dan 60 euro.
Ik werk dagelijks dit soort problemen weg.
NL kan jij terugzetten met een complete image van PB met de verborgen partitie lukt het met goed geluk nog en kan jij per direct de taal kiezen.
Buiten dat koop je een pc bij de echte computerzaken en geen witgoed winkels.
PB is sowieso budgetzooi maar alles is op te lossen, alleen een verkoper is geen reparateur, je kan hem bij mij brengen ben je wel duurder uit dan 60 euro.
gieleke schreef:het leuke is heb de pc weer terug gezet naar fabrieks instellingen dus en-us
sorry bussenis maar je kunt hem wel terug zetten naarfabrieks instellingen en er staat maar 1 taal programma op en dat is en-us endaarbij ben jij het zelfde als ITS en PB jij wilt er ook geld aan verdienen want 60 eur is te duur bij een nieuwe pc
Als dat je dat kon kwam je hier niet klagen.
Ik heb nu precies dezelfde van een klant voor mijn kop hier zou ook alleen maar engels opzitten volgens MM.
Toch typisch dat het mij wel lukt.
Maar ja kwaliteit kost geld.
En ja je wist het in de winkel dus eigen schuld dikke bult is het dan.
Ik heb nu precies dezelfde van een klant voor mijn kop hier zou ook alleen maar engels opzitten volgens MM.
Toch typisch dat het mij wel lukt.
Maar ja kwaliteit kost geld.
En ja je wist het in de winkel dus eigen schuld dikke bult is het dan.
gieleke schreef:sorry bussenis maar je kunt hem wel terug zetten naarfabrieks instellingen en er staat maar 1 taal programma op en dat is en-us endaarbij ben jij het zelfde als ITS en PB jij wilt er ook geld aan verdienen want 60 eur is te duur bij een nieuwe pc
bussenis ik weet een beetje van pc maar ben niet zo duur als jou en kwaliteit zit niet alleen in computerwinkels
Je weet er misschien een beetje van, maar prutsen is iets anders dan kwaliteit leveren.gieleke schreef:bussenis ik weet een beetje van pc maar ben niet zo duur als jou en kwaliteit zit niet alleen in computerwinkels
En dat kost nu eenmaal geld.
Kwaliteit zit in ieder geval niet in packard bell.
wie zegt er dan dat ik pruts misschien doe jij dat wel pot verwijd de ketel jij heb schijnbaar op meerdere artikelen gereageerd en weet het elke keer beter haha
Als je niet zou prutsen zou je hier niet op tr komen klagen en had je het zelf wel opgelost.
Ik praat uit ervaring de PB die ik hier had is net opgehaald door de klant met jawel win7 nl erop stond ook engelse software op omdat ie verkeerd was geïnstalleerd.
Maar ja dat kost incl updates etc 2 uur totaal.
En dat wil je zelf niet uitgeven, je kan de winkel niet verantwoordelijk houden daar je gewoonweg zelf akkoord gegaan met de koop.
Ik praat uit ervaring de PB die ik hier had is net opgehaald door de klant met jawel win7 nl erop stond ook engelse software op omdat ie verkeerd was geïnstalleerd.
Maar ja dat kost incl updates etc 2 uur totaal.
En dat wil je zelf niet uitgeven, je kan de winkel niet verantwoordelijk houden daar je gewoonweg zelf akkoord gegaan met de koop.
-
Business, wordt jij niet ooit moe van jezelf? Klant kan toch niet weten dat er een engelse versie in zit? Je mag in NL er toch vanuit gaan dat er een NL versie op zit.je kan de winkel niet verantwoordelijk houden daar je gewoonweg zelf akkoord gegaan met de koop.
Zo niet mag de winkel het oplossen.
Klopt de winkel moet het oplossen maar meneer heeft zelf al zitten puzzelen.
En op het moment dat je zelf al gaat puzzelen kan jij niks aantonen en is de winkel niet verantwoordelijk meer.
Drivers heb je bijna niet nodig met win7 maar zijn wel te downloaden bij PB.ik heb geprobeerd win 7 nl er op teztten maar hij herkent geen driver probleem is drivers voor win 7 zijn niet te downloaden bij P-B dus nooit meer iets van Pachard HELL goed voor de sloop krijg je er nog iets voor oud ijzer
En op het moment dat je zelf al gaat puzzelen kan jij niks aantonen en is de winkel niet verantwoordelijk meer.
misschien moet jij bij PB gaan werken als je het zo goed weet de drivers voor deze pc zijn niet te downloaden aangezien hij bij PB staat als zijnde vista en er zijn hier geen drivers te krijgen voor win 7 en ik ga niet een nieuwe pc uit elkaar draaien voor alle onderdeel nummers en als jij een PB open draait ver breek je de zegel en dan is garantie weg maar jij weet dat toch wel???????
Nogmaals als je er geen verstand van hebt haal er dan een expert bij.
Dat zegel plaatst ik zelf wel terug omdat wij regelmatig reparaties aan die budget dingen doen voor hun.
Maar je doet het liever zelf schijnbaar dan moet je ook niet klagen als je de drivers niet kan vinden, en zijn er een aantal niet dan pak je de vista drivers die zijn hetzelfde.
Dat zegel plaatst ik zelf wel terug omdat wij regelmatig reparaties aan die budget dingen doen voor hun.
Maar je doet het liever zelf schijnbaar dan moet je ook niet klagen als je de drivers niet kan vinden, en zijn er een aantal niet dan pak je de vista drivers die zijn hetzelfde.
gieleke schreef:misschien moet jij bij PB gaan werken als je het zo goed weet de drivers voor deze pc zijn niet te downloaden aangezien hij bij PB staat als zijnde vista en er zijn hier geen drivers te krijgen voor win 7 en ik ga niet een nieuwe pc uit elkaar draaien voor alle onderdeel nummers en als jij een PB open draait ver breek je de zegel en dan is garantie weg maar jij weet dat toch wel???????
nooit gewten dat je een kapotte zegel terugplaats en normaal gesproken stuurd men pc met garantie terug naar de fabriek en daar worden ze hersteld dus jij praat maar wat kennis van mij heeft ook een pc winkel en geeft dit ook aan maar doet deze rep voor 25 euro want hij heeft geen twee uur nodig voor het installeren van een pc het gaat er mij om de ver te zoeken service van bepaalde winkels en merken maar jij weet het toch al allemaal reageer nu maar weer op je aldi pc