Ziggo heeft nogal moeite met incasseren
Geplaatst: 29 jun 2010 23:29
Sinds 1 mei ben ik klant bij Ziggo.
Tsja, helaas kan je in deze plaats waar ik woon niks anders krijgen maar goed..
De 1e incasso zou eind mei plaats moeten vinden.
Is niet gebeurd dus ik Ziggo gebeld.. "Fout in het systeem" was het antwoord (volgens mij wordt die smoes vaker gebruikt..).
Nou zou je dus zeggen dat deze maand geïncasseerd moet worden maar ook dat is niet gebeurd..
Ik een mailtje sturen naar de klantenservice..
Krijg ik een mail terug dat pas wanneer de order volledig administratief is afgehandeld, dat dan de incasso plaats zal vinden vanaf het begin van aanmelding..
Hoe lang kan het duren om een order af te handelen zeg??!!
Dus m.a.w als het een half jaar duurt incasseren ze meteen voor een half jaar??!! Nou zo werkt dat dus ff niet!
Ik weer een mail terug gestuurd.. Ben benieuwd..
Zijn er klanten die graag op tijd willen betalen is het nog een gedoe..
Zo langzamerhand wordt je echt gallisch van Ziggo!!!
Tsja, helaas kan je in deze plaats waar ik woon niks anders krijgen maar goed..
De 1e incasso zou eind mei plaats moeten vinden.
Is niet gebeurd dus ik Ziggo gebeld.. "Fout in het systeem" was het antwoord (volgens mij wordt die smoes vaker gebruikt..).
Nou zou je dus zeggen dat deze maand geïncasseerd moet worden maar ook dat is niet gebeurd..
Ik een mailtje sturen naar de klantenservice..
Krijg ik een mail terug dat pas wanneer de order volledig administratief is afgehandeld, dat dan de incasso plaats zal vinden vanaf het begin van aanmelding..
Hoe lang kan het duren om een order af te handelen zeg??!!
Dus m.a.w als het een half jaar duurt incasseren ze meteen voor een half jaar??!! Nou zo werkt dat dus ff niet!
Ik weer een mail terug gestuurd.. Ben benieuwd..
Zijn er klanten die graag op tijd willen betalen is het nog een gedoe..
Zo langzamerhand wordt je echt gallisch van Ziggo!!!