Beste lezer,
Afgelopen maand heb ik een contractoverdracht aangevraagt. Dit is allemaal prima verlopen. Echter loopt het abonnement af in september aanstaande, aangezien de mogelijkheid er is om 4 maanden voor de einddatum van het contract een verlenging aan te vragen wilde ik hier graag gebruik van maken.
Hiervoor ben ik bij een verkooppunt geweest die mij vertelde dat er na een contractoverdracht 6 maanden geen wijziging in het abonnement mogelijk zijn. Nu wilde ik het abonnement opzeggen maar dat was ook niet mogelijk. Dat leek me sterk want ik heb tenslotte getekend voor een contract tot september 2010. De medewerker in het verkooppunt wist het verder ook niet.
Nu kan ik in de voorwaarden van de contractoverdracht niet duidelijk terug vinden dat er 6 maanden niets mogelijk is.
Heeft iemand anders hier ook mee te maken gehad?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone contractovername vraag
Re: Vodafone contractovername vraag
Ik heb geen ervaring hiermee, maar ik heb wel dit gevonden:
Vodafone Klantenservice: Kan ik mijn abonnement overdragen aan iemand anders?
Ik denk dat het dus niet waar is wat die medewerker zegt.
Vodafone Klantenservice: Kan ik mijn abonnement overdragen aan iemand anders?
Ik denk dat het dus niet waar is wat die medewerker zegt.
Re: Vodafone contractovername vraag
Je moet gewoon een keer bellen met de klantenservice. Mijn ervaring met Vodafone is dat ze elke keer iets anders zeggen als je belt. Dus: gewoon net zo lang bellen totdat je te horen krijgt wat je wilt horen.
Oh en neem die gesprekken ook op, dan heb je bewijs.
Oh en neem die gesprekken ook op, dan heb je bewijs.