LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Foutieve omschrijving in resigids
Foutieve omschrijving in resigids
Na contact te hebben gehad met de beheerder van de accomodatie waar wij in september naar toe gaan, blijkt dat de beschrijving in de reisgids niet overeenkomt met de werkelijkheid. In de gids van Holland International staat als een van de faciliteiten airconditioning. Dit blijkt dus niet aanwezig te zijn. Kan ik hier nog iets mee doen?? Reeds geboekt in januari, vertrek in september. Is het mogelijk om zonder annuleringskosten te kiezen voor een andere accomodatie uit dezelfde gids en uiteraard zelfde vertrek/aankomst dag en zelfde bestemming?? Ik begrijp dit ik voor een andere accomodatie de meerkosten dien te betalen. Wie geeft advies?? Of eventueel wachten en na aankomst op de bestemming gaan klagen bij de reisleiding??
Re: Foutieve omschrijving in resigids
Ik zou in ieder geval contact opnemen met Holland International want dan kunnen zij het eventueel aangeven bij de inkoop afdeling en wellicht kunt u dan gewoon omboeken.
Ter plaatse zeuren heeft geen zin want dan kan er weinig aan gedaan worden, als er geen airco in zit dan is het er dus gewoon niet.
Gewoon bellen dus!
Succes
Ter plaatse zeuren heeft geen zin want dan kan er weinig aan gedaan worden, als er geen airco in zit dan is het er dus gewoon niet.
Gewoon bellen dus!
Succes
En waar gaat de reis naartoe en welk hotel?Als de airco zo belangrijk is dan moet het er wel heel erg warm zijn.Mischien is er alleen in de lobby airco.
Of wil je graag naar een andere aconnodatie toe?
Of wil je graag naar een andere aconnodatie toe?
Zolang als U de reis niet annuleert, maar omboekt ruim van te voren dan is het (meestal) mogelijk tegen geringe kosten. Dit hebben wij dit jaar ook gedaan. Wij hebben naderhand een ander appartement uitgekozen (welke zelfde plaats en vertrekdag) en betaalden alleen 20 euro omboekkosten.
Overigens staat er in de meeste reisgidsen dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden voor wat betreft de foto's en/of omschrijvingen. Als U een betere omschrijving wilt, kunt u eens hier kijken.
En als U in de boeking de airco niet als preferentie vast hebt laten leggen, dan kunt U er zeker geen rechten aan ontlenen.
Overigens staat er in de meeste reisgidsen dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden voor wat betreft de foto's en/of omschrijvingen. Als U een betere omschrijving wilt, kunt u eens hier kijken.
En als U in de boeking de airco niet als preferentie vast hebt laten leggen, dan kunt U er zeker geen rechten aan ontlenen.
Mens wat kan u zeuren.Oftewel de consument legt het altijd af. Siciliaanse boevenbende
Zaag.
Ik word zo moe van J. Degrelle met zijn zinloze bijdragen. Als er één reden is om de stoppen op dit forum, dat zijn dit soort bijdragen, die totaal niets bijdragen aan een zinvolle discussie of een mogelijke oplossing.
Lijkt me logisch dat je dit bij de touroperator neerlegt. Wie weet is er inderdaad een fout gemaakt (dat kan immers, er werken mensen en geen robots en mensen -waarschijnlijk jij ook- maken fouten) en kan de touroperator dit veranderen en je een compensatie bieden.
Het lijkt me de omgekeerde wereld om je eerst op te fokken en dan op vakantie te gaan en achteraf te klagen.
Het lijkt me de omgekeerde wereld om je eerst op te fokken en dan op vakantie te gaan en achteraf te klagen.