Na 2 maanden verkleurde banken
Geplaatst: 03 jul 2010 15:14
Sinds 24 Maart 2010 zijn wij in het bezit van twee atraciet grijze (katoenen) banken.
Na twee maanden begonnen deze echter al te verkleuren.
Na telefonische overleg met de servicenummer van de desbetreffende woonzaak is er een servicemonteur langsgeweest die foto's heeft gemaakt, en de situatie heeft beoordeeld, deze vond twee maanden ook wel erg snel.
Binnen een weer kregen wij echter een brief waarin stond dat zij niks voor mij konden betekenen omdat Katoen nou eenmaal snel verkleurd.
Hierop zijn wij naar de desbetreffende winkel gegaan, met een kussen onder de arm.
Ook zij reageerde verbaast, 2 maanden was toch wel erg snel.
Wij moesten zelf een mailtje sturen naar het hoofd van de service afdeling en dan zou er wel een oplossing komen.
Gisteren hebben wij een brief ontvangen, waar wederom in staat dat zij niks voor ons kunnen betekenen. Wel kunnen wij in de winkel een nieuwe stof uitkiezen, die minder snel verkleurd, en zullen ze ons een prijsopgaaf sturen.
Eigenlijk wil ik hier niet mee akkoord gaan, zeker niet als je bedenkt dat wij bij het verkopen van de bank niet geinformeerd zijn over het snelle verkleuren van de bank, daar ga je ook niet vanuit als deze voor een groot raam geshowt staat. Wel kregen wij met het kopen van de bank de optie aangeboden om deze te laten behandelen tegen vlekken. Na goed overleg hebben wij besloten die niet te doen, wij zijn een stel twintigers zonder kinderen en huisdieren dus dit leek ons niet nodig.
Bij het terug gaan naar de winkel bleek deze behandeling ook tegen verkleuring te zijn.
Wij zijn van plan woensdag wederom naar de winkel te gaan!
Hebben jullie nog tips voor eventuele verdere stappen?
Na twee maanden begonnen deze echter al te verkleuren.
Na telefonische overleg met de servicenummer van de desbetreffende woonzaak is er een servicemonteur langsgeweest die foto's heeft gemaakt, en de situatie heeft beoordeeld, deze vond twee maanden ook wel erg snel.
Binnen een weer kregen wij echter een brief waarin stond dat zij niks voor mij konden betekenen omdat Katoen nou eenmaal snel verkleurd.
Hierop zijn wij naar de desbetreffende winkel gegaan, met een kussen onder de arm.
Ook zij reageerde verbaast, 2 maanden was toch wel erg snel.
Wij moesten zelf een mailtje sturen naar het hoofd van de service afdeling en dan zou er wel een oplossing komen.
Gisteren hebben wij een brief ontvangen, waar wederom in staat dat zij niks voor ons kunnen betekenen. Wel kunnen wij in de winkel een nieuwe stof uitkiezen, die minder snel verkleurd, en zullen ze ons een prijsopgaaf sturen.
Eigenlijk wil ik hier niet mee akkoord gaan, zeker niet als je bedenkt dat wij bij het verkopen van de bank niet geinformeerd zijn over het snelle verkleuren van de bank, daar ga je ook niet vanuit als deze voor een groot raam geshowt staat. Wel kregen wij met het kopen van de bank de optie aangeboden om deze te laten behandelen tegen vlekken. Na goed overleg hebben wij besloten die niet te doen, wij zijn een stel twintigers zonder kinderen en huisdieren dus dit leek ons niet nodig.
Bij het terug gaan naar de winkel bleek deze behandeling ook tegen verkleuring te zijn.
Wij zijn van plan woensdag wederom naar de winkel te gaan!
Hebben jullie nog tips voor eventuele verdere stappen?