LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Corendon vertrektijd 23.59

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: Corendon vertrektijd 23.59

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Van mijn kant ook niets anders dan lof voor Jiba. Vluchtschema binnen een dag aangepast, overboeking in het hotel is keurig opgelost en erg gulle compensatie aangeboden. Kreeg het gevoel dat er meegedacht werd, en niet alleen maar vanuit het Jiba perpectief gekeken werd.

Stuk betere ervaring gehad dan de meeste mensen die ik hier hoor :D

Danny67
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2010 11:56

Re: Corendon vertrektijd 23.59

Ongelezen bericht door Danny67 »

Corendon maakt er nog steeds een bende van. Wij werden 3 dagen voor vertrek gebeld met de mededeling dat onze vlucht was verplaatst van 10:00 's morgens naar 05:00 's morgens. Toen ik daarop nogal emotioneel reageerde en m'n reis wilde annuleren kon ik "opeens" wel weg met de vlucht van 10:00 uur. Dus: Corendon probeert reizigers te verplaatsen als daar voordeel uit valt te halen. De vlucht van 10:00 was overigens niet eens vol!

De terugreis met CAI803 zou vertrekken om 10:00 's morgens. Maar op de dag van vertrek stond er een andere vertrektijd op het mededelingenbord: de bekende 23:59. Waarom wordt dat niet een paar dagen van te voren via een e-mail of SMS doorgegeven?! Nu moesten we lastminute nog vervoer regelen van Schiphol naar huis. Extra kostenpost: 50 euro. De CAI803 vertrok uiteindelijk om 00:30 uur.

Je weet als vakantieganger dat charters kunnen veranderen van vertrektijd. Mijn grootste ergernis is niet zozeer de wijziging, maar de MANIER waarop Corendon daar mee omgaat. Geen berichten vooraf. Geen excuses. Botte antwoorden via de telefoon. Nooit meer Corendon voor mij!

Oorspronkelijk vluchtschema:
AMS - AYT CAI614 Y 04.09.10 10:15 15:15
AYT - AMS CAI803 Y 12.09.10 10:00 13:15

Gesloten