Pagina 1 van 1
KLM Klantenservice
Geplaatst: 04 jul 2010 22:01
door jessinha
Vraagje, heeft iemand hier ervaring met het indienen van klachten bij KLM?
Ben al bijna 2 maanden aan het wachten op een antwoord. Mijn koffer was stuk gegaan tijdens de reis. Normaal moet je dit direct melden bij afname, maar aangezien de koffers per courier werden geleverd moest ik de klacht bij KLM indienen. Wacht echter dus al sinds 6 mei. Mijn vraag is wel geregistreerd etc. Heb daarna nogmaals, een 3 weken geleden een mail gestuurd met hoe lang het nog gaat duren voor een reactie, maar ook daar geen antwoord op. Alleen bewijs dat de vraag binnen is.
Re: KLM Klantenservice
Geplaatst: 07 jul 2010 01:00
door Jérémy Dellière
Jessinha, ik vrees dat je die koffer af moet schrijven. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de klantenservice in de reisbranche. Maar hoop doet leven.
Re: KLM Klantenservice
Geplaatst: 07 jul 2010 10:37
door VioletPrue
Jérémy Dellière schreef:Jessinha, ik vrees dat je die koffer af moet schrijven. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de klantenservice in de reisbranche. Maar hoop doet leven.
Bedoel je niet dat je de reismaffia haat Degrelle?
Re: KLM Klantenservice
Geplaatst: 07 jul 2010 11:30
door Jérémy Dellière
Ik bedoel dat de klanten
service in de reisbranche te wensen overlaat.
Verbeteringen in de klantgerichtheid zouden een heel goede zaak zijn.
De kwalificatie die U de reisbranche geeft neem ik ter kennisname aan
.
Re: KLM Klantenservice
Geplaatst: 07 jul 2010 11:37
door Roosje1957
Jessinha, als ik jou was zou ik even bellen met de klantenservice van de KLM.
In geen enkele branche wordt snel op mailtjes gereageerd.
Re: KLM Klantenservice
Geplaatst: 17 jul 2010 23:07
door Tak
KLM klantenservice heeft een achterstand met de verwerking van Customer care, dit heeft twee oorzaken. De IJslandse aswolk die voor duizenden mails heeft gezorgd en de ingebruikname van een nieuw systeem wat nog niet vlekkeloos lijkt te lopen. wees geduldig... ze zullen reageren, heb ik zelf ook ondervonden.
Re: KLM Klantenservice
Geplaatst: 19 jul 2010 20:59
door Zante
Jérémy Dellière schreef:Ik bedoel dat de klanten
service in de reisbranche te wensen overlaat.
Verbeteringen in de klantgerichtheid zouden een heel goede zaak zijn.
De kwalificatie die U de reisbranche geeft neem ik ter kennisname aan
.
Wat generaliserend.
Re: KLM Klantenservice
Geplaatst: 23 aug 2010 15:27
door jessinha
Is inderdaad dat er een lange wachttijd is voor het afhandelen door die aswolk, als compensatie heb ik een te goedbon gekregen, maar nog steeds geen antwoord