binnen 1 jaar 3 de keer bank kapot
Geplaatst: 05 jul 2010 20:20
Hallo,
Op 16-01-09 heb ik een bank en stoel besteld bij woonsquare poppeliers in Middelburg.
Op (ik dacht) 26-11-09 werd de bank bezorgd. Op dat moment waren er geen problemen maar na een aantal weken ontdekte in een scheur net naast de naad in de stof.
Na contact te hebben gehad, op 5-11-09, zijn ze de bank komen halen voor reparatie. Deze kwam op 31-12-09 terug.
De reparatie zag er redelijk uit maar na nog geen 5 uur zat er op precies de zelfde plaats weer een scheur.
Meteen weer contact opgenomen via de mail. Het duurde even voor ik bericht had maar na verloop van tijd kregen we een telefoontje dat deze bank kon blijven staan en dat er een nieuwe bank in bestelling was.
Op 23-04-10 is de nieuwe bank geleverd.
Tot mijn grootte schrik kwam ik er op 14-06-10 achter dat er in deze, nieuwe bank, ook weer een scheur zat!!
Weer contact gezocht met Poppeliers. Na een mail dat de klacht was doorgezonden had ik afgelopen vrijdag een voicemail bericht dat de afdeling transport zou bellen voor een afspraak om de bank te komen halen. Er zou tijdelijk weer een leenbank komen.
Vandaag telefonisch contact op genomen dat ik er helemaal klaar mee ben. De beste man vertelde dat hij niet anders kon doen en dat ze het, na deze inspectie van de bank, pas konden hebben over onderhandelingen.
Ik heb gezegd dat het voor mij zo niet meer hoeft. Ze kunnen de bank komen halen en dan meteen mijn geld terug geven. Natuurlijk kon dit niet.
Ook na de vraag om een financiële tegemoetkoming kreeg ik het antwoord: Nee, dat kunnen we op dit moment nog niet doen. We nemen contact op om de bank te komen halen en te beoordelen of er een nieuwe moet komen.
Ik ben helemaal klaar met poppeliers. Wat voor stappen kan ik verder ondernemen? Moet ik afwachten? Stap ik naar de geschillen commissie. Dit kost me €125,-. Is dit het waard?
Graag krijg ik van iemand advies.
MVG,
Martijn
Op 16-01-09 heb ik een bank en stoel besteld bij woonsquare poppeliers in Middelburg.
Op (ik dacht) 26-11-09 werd de bank bezorgd. Op dat moment waren er geen problemen maar na een aantal weken ontdekte in een scheur net naast de naad in de stof.
Na contact te hebben gehad, op 5-11-09, zijn ze de bank komen halen voor reparatie. Deze kwam op 31-12-09 terug.
De reparatie zag er redelijk uit maar na nog geen 5 uur zat er op precies de zelfde plaats weer een scheur.
Meteen weer contact opgenomen via de mail. Het duurde even voor ik bericht had maar na verloop van tijd kregen we een telefoontje dat deze bank kon blijven staan en dat er een nieuwe bank in bestelling was.
Op 23-04-10 is de nieuwe bank geleverd.
Tot mijn grootte schrik kwam ik er op 14-06-10 achter dat er in deze, nieuwe bank, ook weer een scheur zat!!
Weer contact gezocht met Poppeliers. Na een mail dat de klacht was doorgezonden had ik afgelopen vrijdag een voicemail bericht dat de afdeling transport zou bellen voor een afspraak om de bank te komen halen. Er zou tijdelijk weer een leenbank komen.
Vandaag telefonisch contact op genomen dat ik er helemaal klaar mee ben. De beste man vertelde dat hij niet anders kon doen en dat ze het, na deze inspectie van de bank, pas konden hebben over onderhandelingen.
Ik heb gezegd dat het voor mij zo niet meer hoeft. Ze kunnen de bank komen halen en dan meteen mijn geld terug geven. Natuurlijk kon dit niet.
Ook na de vraag om een financiële tegemoetkoming kreeg ik het antwoord: Nee, dat kunnen we op dit moment nog niet doen. We nemen contact op om de bank te komen halen en te beoordelen of er een nieuwe moet komen.
Ik ben helemaal klaar met poppeliers. Wat voor stappen kan ik verder ondernemen? Moet ik afwachten? Stap ik naar de geschillen commissie. Dit kost me €125,-. Is dit het waard?
Graag krijg ik van iemand advies.
MVG,
Martijn