LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort hoe moeilijk is leveren nu?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
baension

Telfort hoe moeilijk is leveren nu?

Ongelezen bericht door baension »

Hallo,

Na ruim 3 weken ga ik het toch maar heir op het forum gooien, werd erg goed geholpen door iemand bij Telfort, maar waarschijnlijk is Telfort toch niet in staat het voor elkaar te krijgen.

3 weken geleden telefonische een zakelijk abbonement afgesloten voor Telfort Mobiel. Leveren zou enkele dagen duren geen probleem. (Dus ik zeg alle externe zakelijke opdrachten af.).

Na week nog steeds niet geleverd en ga ik bellen. De simkaart en telefoon zijn op verkeerde adres geleverd en geweigerd, dus moeten we de bestelling opnieuw gaan doen (weer nieuw nummer enzovoort.).

Oke makkelijker nummer, en foutje kan gebeuren. Dus nieuw contract weer afgesloten en geregeld dat het nu het juiste adres was.
Ik bel volgende dag nog een keer netjes en ja het juiste adres. Ik blijf dus afspraken afzeggen maar krijg niks binnen.

Volgende dag bel ik blijkt het simkaartje weer bij verkeerd adres te zijn geleverd, en nu op het postkantoor te liggen. Dus oke haal ik hem bij het postkantoor op. Maar telefoon word dag later geleverd dus zou weer fout gaan. Ik weer bellen en ze gingen het direct regelen.

Nu word mij al totaal weer 2 weken beloofd dat de telefoon de volgende dag komt, en heb hem nog steeds niet. Dus ik gister Telfort gebeld (1,5 uur in wacht), alleen is de persoon die me geholpen heeft er niet. En die zou er vandaag weer zijn (sta nu alweer 38 minuten in de wacht).

Wat moet ik hier nu mee aan? Ik zeg al ruim 2,5 week al mijn afspraken buiten kantoor af, maar elke keer voor niks.

Alvast bedankt

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort hoe moeilijk is leveren nu?

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@baension

Ik zet uw klacht door naar onze zakelijke helpdesk. Zij zoeken voor u uit waar het mis gaat en berichten u verder.

Daphne

baension

Zo juist telefonische contact met Telfort gehad, ze gaan het nu nogmaals uitzoeken, maar nog weinig vertrouwen in.

Ze raden me aan bij de Albert Heijn een tijdelijke telefoon te kopen (dit is GEEN grap)

Tis weer bijzonder

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

baension schreef:Wat moet ik hier nu mee aan?
Naar een bedrijf gaan wat z'n zaakjes wel op orde heeft.
Men pakke de fiets of auto en gewapend met legitimatiebewijs, zakelijke bankpas of afschrift en een uittreksel van de Kamer v. Koophandel, stapt men bij de meeste telecomwinkels bellend naar buiten.
Tis weer bijzonder.

baension

Tis weer bijzonder schreef:
baension schreef:Wat moet ik hier nu mee aan?
Naar een bedrijf gaan wat z'n zaakjes wel op orde heeft.
Men pakke de fiets of auto en gewapend met legitimatiebewijs, zakelijke bankpas of afschrift en een uittreksel van de Kamer v. Koophandel, stapt men bij de meeste telecomwinkels bellend naar buiten.
Tis weer bijzonder.
Bedankt voor je reactie. Alleen beschik ik al over de simkaart en telefoonnummer. Er goed telefoonnummer welke al gecommuniceerd is naar nieuwe klanten, en waar ook al nieuwe visitekaartjes voor zijn gemaakt.

Was eerst bedoeling het oude nummer mee te verhuizen, alleen nummer is zo makkelijk dat dat gemengde gevoelens met zich meebracht.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@baension

Via de PB heb ik u om de naam van de betreffende collega gevraagd die u telefonisch te woord heeft gestaan. Zelf heb ik nog geen actie voor u kunnen ondernemen omdat ik uw volledige naw-gegevens nog niet heb ontvangen. Graag zoeken wij dit uit. Ik ben in afwachting van uw antwoord.

Daphne

baension

Ik heb een PB gestuurd, ik hoop dat je me kan helpen. Want na 2,5 a 3 week gaat het wel erg lang duren :(

jor

Ongelezen bericht door jor »

baension schreef:Ik heb een PB gestuurd, ik hoop dat je me kan helpen. Want na 2,5 a 3 week gaat het wel erg lang duren :(
Ik hoop dat je achteraf nog wilt melden of het naar jou tevredenheid is opgelost.

baension

jor schreef:
baension schreef:Ik heb een PB gestuurd, ik hoop dat je me kan helpen. Want na 2,5 a 3 week gaat het wel erg lang duren :(
Ik hoop dat je achteraf nog wilt melden of het naar jou tevredenheid is opgelost.
Dit ga ik zeker doen. Als ik commentaar ga geven op een forum, en vind dat ze het na afloop alsnog goed oplossen, ben ik wel zo eerlijk om dit ook te melden.

Maar eerst maar eens afwachten.

baension

Paar minuten nadat ik dit Topic plaatste heb ik telefonische contact gehad met Telfort.

(let op: voordat iemand van telfort hier heeft gereageerd.)

Deze had me beloofd het uit te zoeken en uiterlijk 's middags contact met me op te nemen. Ook hiervan geen telefoontje meer gehad.

Dus nu is het het afwachten van Telfort op dit forum.

baension

Had toch te vroeg gejuicht.

Kreeg zojuist de factuur binnen.

Factuur berekend:
2 x abbonoment
2 x aansluitkosten
2 x telefoon (waarvan dus 1 geleverd).

Dus ze hebben 2 abbonomenten berekend waarvan ik van 1 dus zowel de simkaart ALS mobiel NIET gekregen heb.
Op 2 Business Sales nummers bij elkaar bijna 2 uur in de wacht gestaan!

Op zich wil ik dat 2e abbonoment best hebben (voor een werknemer), alleen moet ik hem wel krijgen!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@baension

Er staat een verzoek voor u uit bij de zakelijke klantenservice. Spoedig wordt er contact met u gelegd.

Daphne

baension

En hier ben ik weer. Weer even een update.

Ik ben de volgende dag (woensdag) gebeld door telfort om het te regelen. Simkaart zou ik de volgende dag krijgen (donderdag) en de telefoon zou ik vrijdag krijgen (mits deze donderdag voor 4 uur in hun bezit was.)

Mocht deze er niet tijdig zijn, dan zou telfort me bellen om aan te geven dat deze dinsdags zou komen ipv vrijdag. (zou deze dus maandag verzonden worden.)

Ik krijg netjes woensdag simkaart, en dus geen probleem. Donderdag en Vrijdag geen telefoontje, er dus vanuitgaande dat mijn telefoon vrijdag zou komen.

Vrijdag niks, en dus neemt iemand van onze administratie contact op met telfort. Telfort beweerd ineens dat ze mij hadden verteld dat deze niet op voorraad was en dat ze maandag of dinsdag zouden bellen wanneer hij geleverd zou worden.

Dit klopte dus niet, en we vroegen dus naar de persoon die het toegezegd had, alleen weigerde telfort hem aan de telefoon te geven (was wel beschikbaar en aanwezig.).

Nu maandag en dinsdag verstreken maar nog niks gehoord of ontvangen.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@baension

Er staat wederom een verzoek voor u uit.

Daphne

Tis weer bijzonder

Telfort webcare schreef:@baension
Er staat wederom een verzoek voor u uit.
Blijft u even aan de lijn? :lol:
Best lastig als je keus hebt.

baension

En alweer 1,5 dag verder en nog niks gehoord :)

arthuro

Ongelezen bericht door arthuro »

Ongelofelijk dit verhaal, en iedereen kan meegenieten als het niet werkt. Ik hoop dat dit verhaal bijdraagt bij een ieder die denkt dat een klantenservice van 30 cent ook echt service verleent. Dit soort zaken kan je alleen nog maar uitschreeuwen naar een ieder die er mogelijkerwijs iets aan heeft. Ik dacht dat het beter zou worden na de overname van KPN.

scheh02

Ongelezen bericht door scheh02 »

Ik ben blij dat ik telefoon niet zakelijk geregeld heb bij Telfort.
Kost mij al tijd genoeg om particulier alles op de rit te krijgen. Wacht nog steeds op een bestelde sim-only die telkens weer verdwijnt met de koerier.(zie ander topic)
Waarom die arrogante houding toch telkens? Wij zijn toch klant bij Telfort en niet andersom?
Daphne heeft ook mij beloofd alles te zullen doorgeven maar haast hebben ze niet die "probleem-oplossers". :?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Leveren van kwaliteit is moeilijk voor Telfort.

Bij een project zakelijk overgegaan op Telfort, want dat zou prima zijn (was t-mobile)

Helaas, geen bereik (Havens Amsterdam).
Bellen: Ja, we kunnen dezelfde service/kwaliteit leveren als KPN.
Mijn wedervraag - wanneer gaan jullie dat doen dan?

Achteraf bleek dat Telfort ons onjuist had voorgelicht - er was inderdaad geen ondersteuning in dat gebied :|
Gelukkig was men niet lastig - en konden we zonder extra kosten van het contract af - en zijn we gemigreerd naar Vodafone (die had wel dekking).

Tis weer bijzonder

Guardian72 schreef:Gelukkig was men niet lastig - en konden we zonder extra kosten van het contract af - en zijn we gemigreerd naar Vodafone (die had wel dekking).
Niet lastig?
Als een product niet voldoet aan de verwachting die de consument ervan mag hebben kan een overeenkomst ontbonden worden.

Gesloten